Koster heeft gewoon een onvoldoende voor tactisch inzicht, zoals ik al veel eerder dit seizoen heb gezegd.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:30 schreef Chadi het volgende:
Mooi dat die klap nu komt. .. Alle eerlijkheid vorige week speelde je om niet te verliezen. Als je kampioen wil worden moet je er vol voor gaan. Vandaag speelde je zonder bezieling en weer een laffe opstelling.
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dit Ajax is niet Ajax. pas als er weer degelijk beleid gevoerd gaat worden kan het tij keren. veel succes met het steunen van deze amateurs (zowel spelers als staf als bestuursleden) die mijn Ajaxhart beledigenvan mij hoeft het niet meer.
Zolang de kans er is geloof ik erin, en waarom zou ik niet?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
voor noshiba spat de droom van het kampioenschap nu pas in elkaar volgens mij
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHA
Voetbalhoofstad van Nederland, again !!!!!!
Ontzettende kneusquote:Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHA
Ja waarom werd Davids eigenlijk gewisseld? Zag hem in de eerste helft wel langs de lijn staan bij Koster. Lichte blessure?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:36 schreef denthemen het volgende:
943Klote wedstrijd
Klote wissels! Edje eruit halen, die speelde goed
Edje zat er gewoon doorheen, na alleen maar de hielen van Hersi te hebben gezien.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:36 schreef denthemen het volgende:
943Klote wedstrijd
Klote wissels! Edje eruit halen, die speelde goed
Was jij niet voor Feyenooit?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHA
op zo'n moment kun je de users waar je respect voor moet hebben onderscheiden van die kanker nerds die proberen je op de kast te jagen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gezellig al die psv-ers.
En voor de wedstrijd tegen PSV vond iedereen hier dat Leonardo een basisplaats moest krijgen...quote:Op zondag 23 maart 2008 16:37 schreef MaxC het volgende:
Leonardo moet echt niet meer spelen, zoveel balverlies en veelbelovende aanvallen verneukt
Dat heb ik ook, zonder sarcasme.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:37 schreef Ruiseart het volgende:
Heb zin in het nieuwe seizoen!
Nou gewoon misschien wellicht omdat dat getuigd van een extreem kort termijn geheugen?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zolang de kans er is geloof ik erin, en waarom zou ik niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |