Ja, maar waar moet jij je frustratie dan kwijtquote:Op zondag 23 maart 2008 17:08 schreef Lyzio het volgende:
Bok jij lekker op naar de FP met je loze uitspraken. Er zou een lock op voetbaltopics moeten komen voor mensen met 0,0 verstand en/of gevoel voor voetbal.
Inderdaad. Vroeger waren de lampjes de calimero's, maar dat lijkt wel overgewaaid te zijn naar ajax.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:55 schreef Cyber2003 het volgende:
Het grote Ajax-calimero topic #1
Kijk dit is pas eerlijk,een Ajax supp. die gewoon eerlijk zegt dat het ook aan Suarez zelf ligt.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Suarez´ eigen schuld, heerlijk dat een reputatie zich tegen spelers kan keren en ik hoop dat dit bij ALLE duikelaars en theater artiesten gebeuren gaat!
Zegt genoeg als je er zo over denkt.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:10 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, maar waar moet jij je frustratie dan kwijt
Van Hulten maakt een fout, heel vervelend. Maar als scheids zou ik bij twijfel ook niets toekennen aan Suárez.
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Een overduidelijke strafschop niet willen geven vanwege de reputatie van Suarez.
Bezorgen bij de Duitsers graag.
Touché.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:23 schreef detulp050 het volgende:
Ik twijfel niet over of het wel of niet een strafschop was, maar Van Hulten wel. Daar zit hem de crux.
Een realistische Ajacied, i.t.t. Cyberiaquote:Op zondag 23 maart 2008 17:26 schreef sjimz het volgende:
We hebben het zelf laten liggen, heel het seizoen al.
Neemt niet weg dat het een zuivere pingel was!
Maar dit topic komt wel erg calimero achtig over
ach cyberiaquote:Op zondag 23 maart 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Een overduidelijke strafschop niet willen geven vanwege de reputatie van Suarez.
Bezorgen bij de Duitsers graag.
+2quote:Op zondag 23 maart 2008 17:26 schreef sjimz het volgende:
We hebben het zelf laten liggen, heel het seizoen al.
Neemt niet weg dat het een zuivere pingel was!
Maar dit topic komt wel erg calimero achtig over
Ik heb duidelijk toegegeven dat Ajax verdient heeft verloren dus wat lul je nou krom?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een realistische Ajacied, i.t.t. die randdebiel van een Cyberia.
Dat overkomt iedere club wel eensquote:Op zondag 23 maart 2008 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk toegegeven dat Ajax verdient heeft verloren dus wat lul je nou krom?
Het gaat mij puur om het gegeven dat Ajax een penal door de neus is geboord. En dát op een cruciaal moment. 4 punten of 7 punten achter staan op PSV is een groot verschil.
Je hebt het wel drukquote:Op zondag 23 maart 2008 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zal vast wel een topic zijn over trollen, in MLN ofzo. Hier houden we het offtopic en laten we dat achterwege.
Kom op man, duidelijker kan niet.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
echt zuiver vond ik dit niet
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
echt zuiver vond ik dit niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |