quote:Op zondag 23 maart 2008 16:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
020 supporters staan bekend om hun succes factor
Bij 010 en PSV is het redelijk constant
Tuurlijk. Het was de scheids.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:31 schreef GGMM het volgende:
Tering Ajax. Tering scheidsrechter.
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:31 schreef detulp050 het volgende:
[..]
De Kuip zit ook steeds minder vol hoor
Je moet eens voor de gein Feyenoord gaan kijken vanavond. Als die man nog mag fluiten weet ik het ook niet meer...quote:
Na zo'n wedstrijd ook nog de grootste josti opmerking van het seizoen makenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:30 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
neu liever kampioen worden met leuk en goed voetbal, dan zoals psv het doet veel meer respect voor. maar ja ik geef wel toe dat psv heer en meester in nl is (kwa prijzen) sad but true
Oh nee, het was totaal uitverkocht tijdens de halve finalequote:
Ja want voor het fantastische voetbal zit je bij Ajax ook goed.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:32 schreef Rossoneri het volgende:
[..]ja als je een voetballiefhebber bent wel ja.
duidelijk geen voetbaliefhebberquote:Op zondag 23 maart 2008 16:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na zo'n wedstrijd ook nog de grootste josti opmerking van het seizoen maken
Heb het niet gezien, maar ik vind Jol de laatste tijd al best kut fluiten, vreemde beslissingen maakt hij.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Je moet eens voor de gein Feyenoord gaan kijken vanavond. Als die man nog mag fluiten weet ik het ook niet meer...
Je snapt het niet hequote:Op zondag 23 maart 2008 16:33 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Ja want voor het fantastische voetbal zit je bij Ajax ook goed.
Ach, 10.000 man minder... laat de gloryhunters lekker thuisblijven.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:33 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Oh nee, het was totaal uitverkocht tijdens de halve finale
Losse kaartverkoop loopt voor geen meter in R'dam...
Ja.quote:
Dan zou het psv stadion akelig leeg zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:34 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
laat de gloryhunters lekker thuisblijven.![]()
Jonge, het enige wat jij wilt op het eind van het seizoen is het Leidscheplein afbreken samen met je maten en je club, of dat nou door gigantisch kutvoetbal komt ofniet, who cares. Miljoenen, champions league, geen play offs, en dan ga jij het hebben dat je liever leuk voetbal speeltquote:
Wat ken je me toch goedquote:Op zondag 23 maart 2008 16:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jonge, het enige wat jij wilt op het eind van het seizoen is het Leidscheplein afbreken samen met je maten en je club, of dat nou door gigantisch kutvoetbal komt ofniet, who cares. Miljoenen, champions league, geen play offs, en dan ga jij het hebben dat je liever leuk voetbal speelt
Kijk en huiver.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, maar ik vind Jol de laatste tijd al best kut fluiten, vreemde beslissingen maakt hij.
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Was ook over het algemeen trouwens. Veel fouten weer vandaag.
- Boukari scoort met een handsbal.
- Penalty Ajax onthouden.
- Goal Feyenoord afgekeurd terwijl er geen zak gebeurde.
Ongelooflijk.
Dit jaar nog geen enkele schwalbe gemaakt.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Suarez moet misschien eens wat minder schwalbes maken, gaan ze 'm misschien ooit nog geloven.
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit jaar nog geen enkele schwalbe gemaakt.
Als je van voetbal houd zie je toch liever mooi voetbal? Of zie ik dat verkeerd?quote:
Laat hem vooral lekker verder reageren. Al die opgekropte frustraties zijn echt heerlijk om te lezen.quote:
ja. je wil gewoon kampioen worden. hoe maakt niet uit.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:38 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Als je van voetbal houd zie je toch liever mooi voetbal? Of zie ik dat verkeerd?
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:38 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Laat hem vooral lekker verder reageren. Al die opgekropte frustraties zijn echt heerlijk om te lezen.
Geloof er geen fuck van dat jij je club liever mooi voetbal ziet spelen zonder prijs dan wat minder voetbal met een kampioensschap.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:38 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Als je van voetbal houd zie je toch liever mooi voetbal? Of zie ik dat verkeerd?
Zoals vorig jaar is uiteindelijk toch wel heel mooiquote:Op zondag 23 maart 2008 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
ja. je wil gewoon kampioen worden. hoe maakt niet uit.
Vergeet de 1-2 van NEC niet.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Was ook over het algemeen trouwens. Veel fouten weer vandaag.
- Boukari scoort met een handsbal.
- Penalty Ajax onthouden.
- Goal Feyenoord afgekeurd terwijl er geen zak gebeurde.
Ongelooflijk.
ja, maar ik neem het niet opquote:Op zondag 23 maart 2008 16:39 schreef Lyzio het volgende:
Beelden? IEMAND? Damn..
ik geef toe naar 4 jaar geen kampioen worden zou ik ook wel eens kampioen willen worden met saai voetbal, maar om elke wedstrijd te counteren zelfs thuis zou ik verschrikkelijk vinden.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
ja. je wil gewoon kampioen worden. hoe maakt niet uit.
dat bedoel ik. hoewel het gezich van huntelaar net ook weer priceless wasquote:Op zondag 23 maart 2008 16:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zoals vorig jaar is uiteindelijk toch wel heel mooi
Zie hierboven.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:39 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Geloof er geen fuck van dat jij je club liever mooi voetbal ziet spelen zonder prijs dan wat minder voetbal met een kampioensschap.
gast, kijk die wedstrijd van gisteravond.. dat was geen incident, hoor?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:40 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
ik geef toe naar 4 jaar geen kampioen worden zou ik ook wel eens kampioen willen worden met saai voetbal, maar om elke wedstrijd te counteren zelfs thuis zou ik verschrikkelijk vinden.
mwaquote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
gast, kijk die wedstrijd van gisteravond.. dat was geen incident, hoor?
Uiteindelijk maakt het geen fuck uit hoe je wint. Waarom denk je dat supporters "alles of niets" gaan zingen als ze willen dat hun club wint. Denk je dan dat ze hopen dat er de meest fantastische combinaties uitkomen en dat als het met pompen lukt dat ze dan 's avonds jankend op de bank liggen te huilen omdat het zo lelijk gespeeld was? Over 5 jaar weet niemand meer hoe dit kampioensschap gehaald isquote:Op zondag 23 maart 2008 16:40 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
ik geef toe naar 4 jaar geen kampioen worden zou ik ook wel eens kampioen willen worden met saai voetbal, maar om elke wedstrijd te counteren zelfs thuis zou ik verschrikkelijk vinden.
nu begin je te zeveren. de uefa wedstrijden, heerenveen, groningen en noem er nog eens 5. spannend, maar wel met leuk voetbal.quote:
de wedstrijd tegen tottenham was zeker goed van psv kant jammer dat ze niet vaker zo spelen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
nu begin je te zeveren. de uefa wedstrijden, heerenveen, groningen en noem er nog eens 5. spannend, maar wel met leuk voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |