En dat vind ik dus ookquote:
van de armoedequote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
KAMPIOENEN!
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:26 schreef R4V3 het volgende:
Wat een heerlijk weekend voor de PSV supporters
Van de armoede bij Ajax en Feyenoord ja. Zijn niets meer dan subtoppers aan het worden. Wat moet PSV dan doen? Minder hun best? Met 10 man spelen? Alleen nog maar uitwedstrijden?quote:
wat een psv ''fans'' opeens allemaal dat was 5 jaar geleden wel andersquote:
Je had het maar wat lief willen wordenquote:
volgende week winnen in Nijmegen zijn er al 3 dan nog 3 , dan kunnen jullie dit keer ons op de laatste speeldag wel een handje helpenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dat vind ik dus ook![]()
We hoeven nog maar 6 punten te halen
het zit diep he?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:28 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
wat een psv ''fans'' opeens allemaal dat was 5 jaar geleden wel anders
Ajax en feyenoord subtoppers noemenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:28 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Van de armoede bij Ajax en Feyenoord ja. Zijn niets meer dan subtoppers aan het worden. Wat moet PSV dan doen? Minder hun best? Met 10 man spelen? Alleen nog maar uitwedstrijden?
Gefeliciteerd Dos, mooie overwinning.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:26 schreef Dos37 het volgende:
Klasse, groningen voorbij en de druk erop bij Heerenveen, NAC en Feyenoord
020 supporters staan bekend om hun succes factorquote:Op zondag 23 maart 2008 16:28 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
In de Arena zie ik de laatste tijd veel lege plekken; ik zie een verbandquote:Op zondag 23 maart 2008 16:28 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Zolang het spel maar goed isquote:Op zondag 23 maart 2008 16:29 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ajax en feyenoord subtoppers noemenach ja het voetbal verstand komt ook niet uit lampenstad.
neu liever kampioen worden met leuk en goed voetbal, dan zoals psv het doet veel meer respect voor. maar ja ik geef wel toe dat psv heer en meester in nl is (kwa prijzen) sad but truequote:Op zondag 23 maart 2008 16:28 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Je had het maar wat lief willen worden
De mensen krijgen verstandquote:Op zondag 23 maart 2008 16:30 schreef detulp050 het volgende:
[..]
In de Arena zie ik de laatste tijd veel lege plekken; ik zie een verband
De Kuip zit ook steeds minder vol hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 16:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
020 supporters staan bekend om hun succes factor
Bij 010 en PSV is het redelijk constant
Geloof je het zelf ?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:30 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
neu liever kampioen worden met leuk en goed voetbal, dan zoals psv het doet veel meer respect voor. maar ja ik geef wel toe dat psv heer en meester in nl is (kwa prijzen) sad but true
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |