Doe je goed!quote:Op maandag 24 maart 2008 11:56 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, kan nog net, ik ben toch weer een plaatsje gestegen
Oh, ik ben weer goed op de hoogte.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Siemen is een modje.Je kan hem zelf in de gaten houden,
Hm, jammer! Was het eten gisteravond verder wel geslaagd enzo?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:25 schreef teigan het volgende:
goeiemiddag..
Vanmorgen zwaar beroerd, en dat ook gebleven totdat hetgene wat mij dwars zat eruit kwam.... Volgende keer de sla maar niet weer zo klaarmaken denk ik...
geen commentaar en geen commentaarquote:Op maandag 24 maart 2008 13:53 schreef JH87 het volgende:
Goedemiddag Alex.
Enne, blijkbaar zijn er ook mods die wél daten?
Waar werk je dan precies als je op 2de paasdag moet werken?quote:Op maandag 24 maart 2008 07:34 schreef freecell het volgende:
Doei
Ik ben op mijn werk. Fietsen viel mee, onze straat was het ergste.
Maar nu dus op mijn werk, ontdek ik net dat ik de enige vroege dienst ben. Dus ik zit hier in ieder geval het komende uur nog in mijn eentje en de rapportage-kast zit op slot, dus ik kan ook nog eens helemaal niets nuttigs doenNuja, voor 9 uur zal er wel een collega zijn
Naar het bos!quote:Op maandag 24 maart 2008 14:24 schreef themauster het volgende:
nee niet vandaag op woensdag en ik denk niet dat de kinderen op mijn stage naar de Ikea leuk vinden
Met die steekpartij? Zoiets hoorde ik ook al ja.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:27 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoorde gister op het nieuws dat er zelfs charges door de ME zijn uitgevoerd? Wtf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |