quote:Op maandag 24 maart 2008 17:19 schreef teigan het volgende:
JH87, de rest van het eten was best ok, maar dit was dus schijnbaar niethelemaal ok..
En ik heb nog niets binnen kunnen houden vandaag, dus dat is best zwaar klote..
Inderdaad, veel installaties, en een bepaalde storing. Maar toch, het is wel eens drukker. Planning was dit keer goed bezigquote:Op maandag 24 maart 2008 17:28 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Gezondheidszorg is inderdaad een 24 uurs economie
En daar zijn we allemaal maar blij om natuurlijk
Kpn helpdesk was vast druk met mensen die op 2de paasdag proberen hun pakketje aan de muur te hangen??
Meer bussenquote:Op maandag 24 maart 2008 17:40 schreef JH87 het volgende:
Moet ie vaker knallen dan? Met carbid is 't bij mijn weten altijd maar één keertje hoor.
Dat zou dan nog wel kunnen idd.quote:
Geniaal, Pieter Post!quote:
Het zou niet verstandig zijn om mijn cliënten zomaar een dag aan hun lot over te latenquote:Op maandag 24 maart 2008 17:28 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Gezondheidszorg is inderdaad een 24 uurs economie
En daar zijn we allemaal maar blij om natuurlijk
Dat is best te doenquote:Op maandag 24 maart 2008 17:45 schreef 2cv het volgende:
* 2cv gaat belastingpapieren invullen.
Het was fijn jullie te leren kennen ...
Ja het was wel tof. Ben niet kapot van hun muziek maar het optreden was wel gaafquote:Op maandag 24 maart 2008 17:44 schreef JH87 het volgende:
[..]
Geniaal, Pieter Post!
Ik ken die gasten alleen van dat Let's dance to Joy Division nummer. Als ze op een andere dag hadden gespeeld dan gisteravond, was ik misschien nog wel ff gaan kijken.
Ze moeten er maar aan wennenquote:Op maandag 24 maart 2008 17:43 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat zou dan nog wel kunnen idd.
Maar dit was al geniaal genoeg, want dit was midden in 't Gooi. Die mensen daar wisten niet wat hun overkwam.
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen
En CZ, wie date er nu modjes
Beetje de Groningers opvoeden. ECHTE muziek laten horen.quote:
Dat is het dorp waar PSM in de weekenden woont. En ik heb een gRover.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:46 schreef Mark_Boelen het volgende:
wat is psm-dorp alexxxx?
En wat voor een auto heb je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |