quote:Op maandag 14 juli 2008 15:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jammer dat het zo moet aflopen met Dick Jol , vind het een sympathieke scheidsrechter.
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, wat een sympathieke man.
Echt een kanjer. Groots karakter ook echt.
Hou nou toch op man... zit geen greintje ruggengraat in bij onze scheidsrechters.
Tsja, de KNVB. Ook al zo'n feestorganisatie. Kunnen niks, willen niks, weten niks, praten wel veel. Liefst over wat anderen allemaal fout doen.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als scheidsrechter vond ik hem al tijden erg matig, maar hoe de KNVB met hem omgaat is gewoon dieptriest.
Lees het artikel eensquote:Op maandag 14 juli 2008 15:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Erg jammer , zou wel leuk zijn als ie dan toch nog de afscheidswedstrijd van Jaap Stam fluit.
Maar dit zal er ook wel niet inzitten met dank aan de KNVB
Ik begrijp dat jij een fanclub hebt opgericht?quote:
Sta jij op het veld soms?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, wat een sympathieke man.
Echt een kanjer. Groots karakter ook echt.
Hou nou toch op man... zit geen greintje ruggengraat in bij onze scheidsrechters.
3 zelfs.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij een fanclub hebt opgericht?
Ik sluit me bij deze woorden aan. Een beetje de popie jopie uithangen, maar voor geen meter kunnen fluiten.quote:
Nee, maar dat hoeft ook niet. Dick Jol staat ook niet de hele dag op het veld. Of wel soms?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat staat er bij!.
Uilenberg heeft voor elkaar gekregen wat ie wilde
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Feyenoord - Sparta als dieptepunt, desondanks een man met uitstraling en gezag die niet in het slaafse keurslijf van de knvb past. Zeer spijtig dat ook hier weer een karakter wordt kwijtgeraakt bij de nu al zo kleurloze knvb...
Je mag wat mij betreft heel Dick Jol de tering in schelden, ik zal er geen traan om laten.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft ook niet. Dick Jol staat ook niet de hele dag op het veld. Of wel soms?
Die houding van de man is vreselijk (vooral als het over hem zelf gaat) en fluiten kan ie ook niet.
Moet ik hem nu gaan beoordelen op het kwaliteit van het kantwerk in het ondergoed van z'n moeder, of zijn bovenstaande feiten genoeg legitimatie voor u?
Als Dick Jol dat laatste nou ook door had gehad en zichzelf ook als mens had gezien in plaats van de foutloze en de ongenaakbare, dan had ik veel minder een hekel aan hem gehad denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:53 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Je mag wat mij betreft heel Dick Jol de tering in schelden, ik zal er geen traan om laten.
Het maakt jouw woorden alleen zo waardeloos als je wel kritiek geeft, maarzelf nog nooit een fluit in je mond hebt gehad. Laat staan dat jij de regels van het spelletje zo goed kent als Dick Jol.
Dan wil ik verder nog aangeven dat ook een scheidsrechter een mens is, en dus fouten maakt. Leer ermee leven. Het gaat om een spelletje tussen twee verschillende teams, niet om de scheidsrechter die de wedstrijd moet begeleiden en de orde houdt.
Jij denkt, dat men bij het professionele voetbal geen waarnemer heeft die de prestaties van een scheidsrechter beoordeelt?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als Dick Jol dat laatste nou ook door had gehad en zichzelf ook als mens had gezien in plaats van de foutloze en de ongenaakbare, dan had ik veel minder een hekel aan hem gehad denk ik.
Als je iets niet hebt gedaan mag je geen kritiek leveren? Welke kleuterjuf heeft je die lulkoek ingefluisterd als ik vragen mag? Hoogst vermakelijk.
Als jij van mening bent dat Nederlandse scheidsrechters bekend staan om hun hoge niveau, prima.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:05 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Jij denkt, dat men bij het professionele voetbal geen waarnemer heeft die de prestaties van een scheidsrechter beoordeelt?
Ik kan je verzekeren dat de selectie van scheidsrechters héél erg goed is, je wordt niet zomaar profscheidsrechter. Men wordt niet alleen geselecteerd op kennis van de regels, dat snap je hopelijk wel.
Het jammere van reacties als die van jou, is dat het de aandacht afleidt van datgeen waar het om draait (of beter gezegd: zo moeten draaien), namelijk het voetbal zelf. 'Don't blame the messenger' gaat hier dan ook vaak goed op.
Oh, pakken we nu het gehele scheidsrechterskorps?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als jij van mening bent dat Nederlandse scheidsrechters bekend staan om hun hoge niveau, prima.
Je staat daarin nagenoeg geheel alleen (okee, de scheidsrechters zelf zijn het roerend met je eens), maar prima.
quote:Afscheidsduel Stam markeert ook het einde voor Jol
14/07/2008 16:03
Dick Jol beëindigt zijn scheidsrechtersloopbaan. Dat is hij overeengekomen met de KNVB. Gevolg is dat Jol toch de wedstrijdleiding in handen krijgt tijdens het afscheidsduel van Jaap Stam.
'We hebben dit besluit in goed overleg genomen', reageert Jol tegenover VI.nl. 'We zijn tot de conclusie gekomen dat er voor beide partijen weinig perspectief meer was met het oog op de toekomst.'
Jol lag de laatste tijd in de clinch met de KNVB. In januari 2007 weigerde de scheidsrechter een contract te tekenen onder de voorwaarden van de nieuwe scheidsrechters-cao. Jol floot een tijdlang geen wedstrijden en ook toen hij wel zijn handtekening had gezet onder een verbintenis bleef de relatie met de KNVB een moeizame.
Het jongste conflict was het weigeren van de voetbalbond Jol aan te stellen voor de afscheidswedstrijd van Jaap Stam. Tegen de wens van de verdediger in zou Roelof Luinge de wedstrijd leiden. Die beslissing is teruggedraaid nu Jol gaat stoppen. De Hagenaar fluit nog drie oefenduels én de testimonial van Stam en dan zit zijn carričre in het betaald voetbal erop.
Gelukkig hebben we jou om ons de juiste weg te tonen.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Oh, pakken we nu het gehele scheidsrechterskorps?
Daar hadden we het niet over hé. (Waar ik het dan wel mee eens ben)
Ik zou Dick Jol en zijn prestaties nog maar eens goed nakijken als ik jou was.
Respect is bij jou (en anderen) die zo reageren op een scheidsrechter ver te zoeken. En dat is waar de ellende begint, je hebt een verkeerde instelling.
Of hebben we jou om scheidsrechters af te kraken.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:28 schreef Pappie_Culo het volgende:![]()
[..]
Gelukkig hebben we jou om ons de juiste weg te tonen.
Nee, ik heb gezegd dat de selectie van scheidsrechters heel erg goed is. En welk niveau de geselecteerden dan hebben, is dan het beste wat Nederland te bieden heeft. Daarmee zeg ik niets over of dat niveau wenselijk is of niet.quote:Overigens, nieuwe Messias van me, jij begon over het niveau van de Nederlandse scheidsrechters. Net was het nog hoog. Nu is het weer laag.
Heb je het direct tegen mij?quote:Ik begin het vermoeden te krijgen dat je zelf je leven vergooit met zo'n fluit in je bek. Het zou wel een hoop verklaren.
Wat lul je nou man dwaas? Ik heb het over Dick Jol en ik zeg opgerot staat netjes.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:37 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Of hebben we jou om scheidsrechters af te kraken.
Waar ik jou op bekritiseer, is het disrespect, zelfs verachting van de mensen die vandaag de dag als scheidsrechter fungeren. Helaas ben je zelf te beroerd om ook maar de moeite te nemen in hun schoenen te gaan staan.
Wellicht is dat dan de reden dat we scheidsrechters importeren uit Belgiequote:Nee, ik heb gezegd dat de selectie van scheidsrechters heel erg goed is. En welk niveau de geselecteerden dan hebben, is dan het beste wat Nederland te bieden heeft. Daarmee zeg ik niets over of dat niveau wenselijk is of niet.
(Wil ik hierbij toevoegen dat alleen regelkennis hier niet op van toepassing is, maar ook karakter bijv.)
Jij bent dus scheidsrechter ja. Maar het is bijna niet te merken hoorquote:Heb je het direct tegen mij?
Hoe dan ook, het is meer dan duidelijk dat je geen benul hebt waar je over praat.
Maar blijf jij maar lekker de hooligan uithangen hoor.
Welkom op het internet, waar men gaat schelden wanneer men is uitgepraat...quote:Op maandag 14 juli 2008 16:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat lul je nou man dwaas? Ik heb het over Dick Jol en ik zeg opgerot staat netjes.
Verachting? Nogmaals: wat lul je nou?
Ter verbetering van het algemeen niveau van scheidsrechters... Afijn, ik mag aannemen dat je de beweegredenen wel weet als je de competitie volgt.quote:[..]
Wellicht is dat dan de reden dat we scheidsrechters importeren uit Belgie
Ik ben zeker scheidsrechter in mijn vrije tijd en heb dat nooit onder stoelen of banken gestoken. Laatst nog een topic geopend, zoek maar na.quote:[..]
Jij bent dus scheidsrechter ja. Maar het is bijna niet te merken hoor![]()
Provocatie...quote:Wat 'de hooligan uithangen' hier mee te maken heeft vraagt de mensheid zich vervolgens af... Ach, we houden het op een willekeurige uiting van frustratie. Wellicht je fluitje ingeslikt en nu een moeilijke stoelgang?
Wie zal het zeggen.
quote:Jol: 'Verschil van inzicht met KNVB'
Door Carlo Willemsen
Maandag, 14 juli 2008, 16:01
De KNVB heeft met scheidsrechter Dick Jol overeenstemming bereikt over het beëindigen van zijn dienstverband. Dat is de uitkomst van een gesprek dat maandagochtend plaatsvond tussen de voormalig internationaal scheidsrechter en de voetbalbond.
"De KNVB en ik kwamen er niet uit over het invullen van het competitieschema. We hadden simpelweg een verschil van inzicht. Voor de rest heb ik geen zin om commentaar te leveren", was de korte reactie van Jol tegenover ELF Voetbal.
De Hagenaar was in april nog winnaar van de Gouden Kaart, een prijs voor de beste arbiter van Nederland. Toch kreeg hij in de slotfase van het seizoen en in de wedstrijden om de play-offs geen enkele wedstrijd meer toegewezen.
Op de vraag of deze beslissing moeilijk voor hem is, reageerde Jol eveneens kort en krachtig. "Het is nooit leuk om afscheid te nemen van iets wat je zolang met zoveel plezier hebt gedaan."
Er is afgesproken dat Jol deze maand nog een aantal oefenwedstrijden fluit, waaronder het afscheidsduel van Jaap Stam op 26 juli, tussen Ajax en een samengestelde selectie van spelers waarmee de verdediger ooit samenspeelde. Dit zal de laatste wedstrijd zijn van Jol.
Leugenaar was passender, aangezien je me woorden in de mond probeert te leggen. Maar dwaas vond ik leuker.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:49 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Welkom op het internet, waar men gaat schelden wanneer men is uitgepraat...
En dus werp je je op als beschermheilige van de scheidsrechters. Dat is lief. Maar ik kan er niet zoveel mee. Als er slecht gefloten wordt, wordt er slecht gefloten. Hoe zielig die man eigenlijk is en weet ik veel wat - dat interesseert me geen hol.quote:Ik ben zeker scheidsrechter in mijn vrije tijd en heb dat nooit onder stoelen of banken gestoken. Laatst nog een topic geopend, zoek maar na.
Dan moet je ophouden me vals te beschuldigen en die plaat voor je harses vandaan halen - omdat jij toevallig ook wel eens fluit.quote:Goed bezig hoor. Het maakt je verhaal alleen niet sterker op.
Als dit het niveau is waarop jij wilt 'praten', dan wens ik je veel plezier. Het zal alleen niet met mij zijn.
Jep. Waarschijnlijk omdat ik geen 99 uitroeptekens achter m'n zinnen zet.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij ben jij hier gefrustreerd papichulo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is weer een ander verhaal. Maar wat verwacht je van een organisatie waar een man als Henk Kesler de scepter zwaait?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ongeacht je mening over de scheidsrechter Jol is natuurlijk schandalig hoe de KNVB (en dan waarschijnlijk Uilenberg) Jol er zo uitwerken.
Nee meer om het feit hoe jij je hier laat kennen, knul.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jep. Waarschijnlijk omdat ik geen 99 uitroeptekens achter m'n zinnen zet.
Vertel eens dan, 'meneer'quote:Op maandag 14 juli 2008 19:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee meer om het feit hoe jij je hier laat kennen, knul.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |