Speelde hij bij zijn vorige club ook niet in het geel?quote:
O zeker wel, maar telkens als hij de gevaarlijke aanvaller was met mooie dribbels dan raakte hij weer geblesseerd.quote:
Heb 'm bij NAC wel een paar aardige potjes zien spelen. Maar bij ajax heeft hij nog nooit iets laten zien geloof ik.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:12 schreef Rumille het volgende:
Nu had ie zich wel laten mogen vallen.
Heubach en Braafheid ook.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:13 schreef Grimm het volgende:
Wielaert speelt trouwens weer een perfecte wedstrijd
ahahah mister voetbalkenner, rot op johquote:Op zondag 23 maart 2008 16:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alles of niets hadden ze tegen PSV moeten spelen, niet nu nog eens.
Speelt die mee danquote:Op zondag 23 maart 2008 16:13 schreef Grimm het volgende:
Wielaert speelt trouwens weer een perfecte wedstrijd
Dacht van niet dat zouden ze in Nijmegen ook niet leuk hebben gevonden denk ikquote:Op zondag 23 maart 2008 16:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Speelde hij bij zijn vorige club ook niet in het geel?
volgens mij droegen de keepers bij Dortmund geen geelquote:Op zondag 23 maart 2008 16:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Speelde hij bij zijn vorige club ook niet in het geel?
Vorige club was Dortmund, keepersshirt is niet geel, maar shirtjes toch wel?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dacht van niet dat zouden ze in Nijmegen ook niet leuk hebben gevonden denk ik
2e gezicht ook.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:16 schreef Thieske het volgende:
Zuivere penalty, zo op 't 1e gezicht.
valt me nog alles me dat er nog over staat op eniesee.nlquote:Op zondag 23 maart 2008 16:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dacht van niet dat zouden ze in Nijmegen ook niet leuk hebben gevonden denk ik
en in dortmund (de geel zwarte club )heeft ie volgensmij niet veel gekeept en zal het wel zwart zijn geweest.
Flikker toch opquote:
remember WillemIIquote:Op zondag 23 maart 2008 16:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Flikker toch op
Dan hadden we woensdag wel een penalty gehad
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:18 schreef Noshiba het volgende:
dag kampioenschap door van hulten
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:18 schreef Noshiba het volgende:
quote:
Tuurlijk niet, al krijgen we hier een pingel hebben we nog kans, en nu?quote:
Alsof het van deze wedstrijd afhangt.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:18 schreef Noshiba het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |