Mwjah...moet ik die kennenquote:
Sneeuw?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:37 schreef sanger het volgende:
Vrolijk pasen iedereen
Wel jammer. Hier sneeuwt het en ik heb juist beloofd dit weekend in huis te gaan klussen. Kan veel beter leuke foto's gaan maken buiten
Nee dat niet. Oprichter van BSO, heeft veel voor mij persoonlijk betekend ook. Tis nogal onverwacht.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
hebben we het over:
[..]
Mwjah...moet ik die kennen
linkje naar de vorige: http://forum.fok.nl/topic/1136467
Ah ok...da's minderquote:Op zondag 23 maart 2008 15:28 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Nee dat niet. Oprichter van BSO, heeft veel voor mij persoonlijk betekend ook. Tis nogal onverwacht.
BSO = onderdeel van BSO/origin = een systeemhuis. Bouwt software-applicaties.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:32 schreef Ynske het volgende:
BSO?
BuitenSchoolseOpvang
Brabants Symphonie Orkest
Hij vroeg me of ik deze foto naar hem wilde sturen, omdat hij hem zo tof vondquote:Op zondag 23 maart 2008 13:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Zoiets kan alleen een vrouw er lekker op zetten![]()
Haha, nee tis niet de beste foto die Freud van hem gemaakt heeft, weet het zeker! Geen tijd om de foto's nu door te nemen, want ik wordt voor een paasgourmet verwacht en moet nog een en ander doenMaar komt goed
![]()
Paasborrels zijn een goed planquote:Op zondag 23 maart 2008 17:46 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zit ik ff lekker aan een paas borrel kijk dus 2 tellen niet op internet en het vorige topic is al weer vol gel....
hoelaat moet ik er zijn?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Paasborrels zijn een goed planKan ik ondertussen de Mattheus Passion nog even afluisteren
quote:
* Chanty rent gefrustreerd door de SCquote:Op zondag 23 maart 2008 17:46 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zit ik ff lekker aan een paas borrel kijk dus 2 tellen niet op internet en het vorige topic is al weer vol gel....
Nice Pquote:
owquote:Op zondag 23 maart 2008 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik bedoelde meer dat ik een borrel ging drinken op 1e paasdag
Nu ongeveer
Glaasje port of zo
Met wat Port Salut erbij
* PdeHoog schuift de fles cognac door naar Hilversumquote:
ieuws nee dat is vies, ik pak wel amarettoquote:Op zondag 23 maart 2008 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schuift de fles cognac door naar Hilversum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |