Gisteren lekker wezen stappen, daar meisje leren kennen. Nou dus zij mee naar huis, een goed potje geneukt, wordt ik vanmorgen wakker is ze pleiten samen met mijn beurs.....
Nu heb ik dus voor geld met iemand geneukt. Ik ben gewoon naar de hoeren geweest
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende: als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt. 👾
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende: als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt. 👾
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende: TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
de clou ontgaat me van het herposten van een oud topic
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende: TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende: Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing. The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it. Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.