Ze had het wel tegen me gezegd, alleen ik vind het een beetje raar dat je een jongen uitnodigt om te logeren terwijl je een relatie hebt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:28 schreef House-Musik het volgende:
Kan toch gewoon een vriend zijn ? Heeft zij het tegen jou gezegd? Dat die gast komt? ... dan zou er toch niet veel aan de hand moeten zijn ..
Ik vertrouw haar ook wel, maar hem niet. Want ik ken hem niet eens.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:34 schreef House-Musik het volgende:
Een beetje vertrouwen mag ook wel maarja het is ook maar een "relatie"() van een maand.
Samenvatting, conclusie en klaar!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:25 schreef Assistent het volgende:
Ik heb nu ruim een maand een relatie, we houden echt van elkaar.
Dan is je enige angst dus dat ze verkracht kan worden door die gastquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:35 schreef Assistent het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar ook wel, maar hem niet. Want ik ken hem niet eens.
He joh, dat jong is 16 en kwetsbaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:45 schreef E.T. het volgende:
je bent 16, loopt een maand te vozen met een meisje van 15.. je houdt van elkaar () en je hebt een 'relatie' (
)
Hate to burst your bubble..
Die liggen nu al te palen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:51 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Lijkt me eigenlijk ook wel lekker, met een meisje van 15. Dus geloof maar dat die gast er op uit is.
Ja, hij is 17, dat is dan wel al gedaan.quote:
Dat jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:45 schreef E.T. het volgende:
je bent 16, loopt een maand te vozen met een meisje van 15.. je houdt van elkaar ( [afbeelding] ) en je hebt een 'relatie' ( [afbeelding] )
Dat dus inderdaad. En daarbij, mijn vrienden bleven (ook vroeger) altijd slapen. Dat hoeft echt niet te betekenen dat er meer gebeurt hoor. En als er wel meer is gebeurt.. wat is een maand nou joh? Genoeg andere leuke meiden op de wereld.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:45 schreef E.T. het volgende:
je bent 16, loopt een maand te vozen met een meisje van 15.. je houdt van elkaar () en je hebt een 'relatie' (
)
Hmm.. Misschien ligt het daaraan..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:25 schreef Assistent het volgende:
omdat hij helemaal uit Haarlem komt en zij woont in het Noorden.
Dat is altijd zo'n onzin opmerking.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:35 schreef Assistent het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar ook wel, maar hem niet. Want ik ken hem niet eens.
Gooi hem dan gewoon gelijk op slotquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:23 schreef Re het volgende:
---> PUB
Vet tof, een vraag stellen en daarna zelf het antwoord geven.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:42 schreef Zuen het volgende:
Waarom doen al die mensen hier alsof je op je 16e geen echte relatie kan hebben. Jullie zijn zeker allemaal super ervaren enzo en daarom zit je nu op fok! mensen af te zeiken omdat zij wel gewoon een relatie hebben.
Vuile Hoer!!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:15 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Vet tof, een vraag stellen en daarna zelf het antwoord geven.Scheelt ons weer typen.
Toen ik 16 was had ik ook 'relaties'. Eigenlijk waren het meer een soort van 1 op 1 'hoe moet je neuken'-lessen, met telkens een andere leraar.
Dus, wat bovenstaande vraagt. Update enzo.
Oei!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:24 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Nee, het was gratis.En misschien waren het maar 2 lessen, dat weet jij heul niet.
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:26 schreef TryX het volgende:
[..]
Oei!
[ afbeelding ]??
Of wacht.. gratis less zei je.. Wanneer, waar?
Is dat zo, dus je beschuldigd je medefoksters ervan dat het sletjes zijn..quote:Op woensdag 2 april 2008 14:39 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik ben al uitgeleerd. En bijspijkercursussen worden met regelmaat gegeven door Syndicate. Dus ook daar zit ik niet op te wachten.
Helaasch. Maar er zijn wel foksters die vrij makkelijk zijn hoor.
Doe nou niet alsof dat nieuws is.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:47 schreef TryX het volgende:
[..]
Is dat zo, dus je beschuldigd je medefoksters ervan dat het sletjes zijn..
Ok, neuqe?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof dat nieuws is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |