En iedereen altijd maar zeiken dat hij zo "pro-Ajax"is.. pffquote:Op zondag 23 maart 2008 15:21 schreef Nashje het volgende:
Driessen lult ook weer zoals altijd uit z'n nek. "Het zit Twente niet mee. 4 dikke kansen."
Waren niet meer dan allemaal afstandschootjes.
En je hebt ook meteen Twente op eigen helft. Nu kan je de bal diep niet kwijt en dan is het probleem. Iedere bal diep is net zo hard weer terug.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:22 schreef Wooldoor het volgende:
Tering wat is het slecht, Urby brengt echt helemaal niets, breng in ieder geval Leonardo erin dan heb je nog wat voetbal.
Die buitenkant paal zag er gevaarlijker uit dan het was. Die redding van Gentenaar was wel gevaarlijk, klopt. Toen zat ik met m'n hoofd al bij 1-0 Twente.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, goeie redding Gentenaar en buitenkantje paal vind ik iig 2 dikke kansen.
Of wat komt Ajax hier goed weg .. het had minimaal een kaart moeten zijn.. wat een slap geouwehoer. Zo anti Ajax als de neten die gastquote:Op zondag 23 maart 2008 15:21 schreef Nashje het volgende:
Driessen lult ook weer zoals altijd uit z'n nek. "Het zit Twente niet mee. 4 dikke kansen."
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:30 schreef Svensational het volgende:
Twente-Ajax: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/tele2-01.asp
Al die commentatoren bij RTL zijn drama. Ik had vanmiddag wel wat one-liners van Evert willen horen eigenlijkquote:Op zondag 23 maart 2008 15:21 schreef Nashje het volgende:
en Davids eruit.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:35 schreef Wooldoor het volgende:
Eindelijk Leonardo erin
Je hebt dan geen last meer van dat ondertal voorin. Twente moet mee rinzakken om de rijen te sluiten en de voorhoed emoet mee naar achter daardoor. Simpel.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:44 schreef Wooldoor het volgende:
Ineens kunnen we weer voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |