Quality time dijk kmers (80% ofzo)quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik ook, alleen waren die van mij zo ongeveer alleen maar snelweg km
Ik moet eerst maar is mijn moto verder schoon maken en de voorband vervangen!quote:
Tja, maar die percentages ga ik sowieso nooit halenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef Roderick2085 het volgende:
Als het weer wat beter word ga ik wel jullie kant opkomen om te rijden
Klopt, half uurtje volgens routeplanner.... Maar ik rij waarschijnlijk liever iets verder om dijkjes te pakkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
h'laken is niet ver bij jou vandaan toch
kun jij nog een keer in mijn laatste vid @ dome knippenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik moet eerst maar is mijn moto verder schoon maken en de voorband vervangen!
leip met dit weer ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Klopt, half uurtje volgens routeplanner.... Maar ik rij waarschijnlijk liever iets verder om dijkjes te pakken
owja vergeten.. momenteel niet. Heb nog een virus scan lopen die niet opschietquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kun jij nog een keer in mijn laatste vid @ dome knippen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
owja vergeten.. momenteel niet. Heb nog een virus scan lopen die niet opschiet
Zal het zsm doen
fuck me sideways, volgens mij heb ik hem niet(meer)?quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
fuck me sideways, volgens mij heb ik hem niet(meer)?![]()
vond hem niet zo heel spannend, die van de steegh is wel gelukt trouwens dat was alleen niet te zien op de telefoon. Zal ik die anders ff opknippen, heb je iig ietsquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en hij staat me externe..die bij me broer ligt
komt wel een keer
Cod4?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef Geerd het volgende:
Word steeds van de server afgegooid, iets met punkbuster iemand een idee?
[ afbeelding ]
bril nodig?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Cod4?
Bij Wolfenstein enemy territory had ik daar ook altijd last van.![]()
Ligt aan de server!
Phunkbuster is volgens mij iets tegen cheaten ofzo dat ze in de server hebben getieft!
Dus krijg je een kick wanneer je dat pb niet heb!
Even wat punten gezocht.
1.Download dit bestand: http://websec.evenbalance.com/downloads/windows/pbsetup.exe
2.Maak een nieuwe map aan op je bureaublad en plaats die gedownloade file daarin
3.Dan start je het programma pbsetup vervolgs '' I Agree''
4. Doe dan ''Add a Game ''Call Of Duty 4'' vervolgens Ok
5. Als het nou goed is staat er Call Of Duty 4 klik één keer op Call of Duty 4 en dan ''Check For Updates'' dat duurt dan even als die dan klaar is met updaten doe je quit.
6. En gamen maar
-weet niet of het betrouwbaar is...
maps.google.com/nlquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:49 schreef Gawaine het volgende:
Kan je in google earth ook route's uitzetten ?
quote:
wilde net reageren, hoef per se nu een geknipte vid te hebbenquote:
hoe/wat/waar wil je hem hebben?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wilde net reageren, hoef per se nu een geknipte vid te hebbenging eik meer om eigen archief, evengoed thx
plan je route van beginpunt -> eind puntquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb ik net geprobeerd maar ik kan maar tot tussenpunt Y en daarna niets meer.
De route over de dijkjes maakt hij rechte hemelsbreed lijnen van
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pleur hier maar 1 neer als het de moeite is
BBQ @ gawaine's place!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik wou idd ff kijken of ik wat voor jullie neer kon zetten, startpunt in de achtertuin
Maar goed, rechte lijnen rijden was nie grappig![]()
Echt kenkerhandig ja, kwam ik ook net achterquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:59 schreef Cageon het volgende:
plan je route van beginpunt -> eind punt
Daarna de route slepen naar de punten waar je allemaal langs wilt
krijg je zo'n wit plekje waar die op vastgeplakt zit.
Ze zijn ook allemaal t zelfdequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Echt kenkerhandig ja, kwam ik ook net achterNo more map24.nl hier meer.
Eneeh... fuckme sideways?![]()
Punkbuster ...Doet me vaag denken aan Counter-Striken vroegah met Wallhack en aimbot
![]()
OWNEDquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:56 schreef Gawaine het volgende:
WWHHHAAAAAAAHHHHHH na 90 km een fout op de pagina
Het siert me wel.... een bril.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
bril nodig?
Battlefield
En hij heeft PB, maar is niet goed installed / functionerend. Kan zijn dat de PunkBusterB.exe niet draait
pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het siert me wel.... een bril.![]()
Battlefield...tja... 2 nooit gespeeld.Alleen demo van 1.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
OWNED![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je hebt toch wel de url tussendoor opgeslagen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
pffff opnieuw gestart en bij 125 km trekt hij allemaal rechte lijnen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
je hebt toch wel de url tussendoor opgeslagen?
moet ik weer al die fucking plaatjes op gaan zoeken?quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dijkjes als opwarmer
PG als afsluiter
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:56 schreef Gawaine het volgende:
WWHHHAAAAAAAHHHHHH na 90 km een fout op de pagina
PlayGroundquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Klinkt goedmaarre... PG?
[..]![]()
zou geen probleem moeten zijn als er maar op gepaste plekken zo'n wit stukje plak zitquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:45 schreef Gawaine het volgende:
hmmm het gaat fout als ik bij Tiel van de A15 de waal over ga. Hij kruist daar
namelijk een stukje heenweg .
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
zou geen probleem moeten zijn als er maar op gepaste plekken zo'n wit stukje plak zit
Ben je samen met Gawaine een route aan het plannenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:35 schreef Cageon het volgende:
ola!
Gawaine doet het helemaal in zijn uppiejquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben je samen met Gawaine een route aan het plannen
Is dat voor of na de BBQ
Hmm, ik heb er genoeg staan hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
moet ik weer al die fucking plaatjes op gaan zoeken?![]()
Maak er eens een plaatje van...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
pffff opnieuw gestart en bij 125 km trekt hij allemaal rechte lijnen.
quote:
Misschien kijk te vaak, dat het went. Cognitieve dissonantie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien kijk te vaak, dat het went. Cognitieve dissonantie.[/Makster]
[ afbeelding ]
Aparte kuip.
Zo lijkt het al beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:24 schreef worldpimber het volgende:
Ik vind die bike best bij je passen hoor Pepijn, kom op zeg... als jij met een MV of een andere semi dure/poserbike aan komt zetten lachen we je toch alleen maar uit
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:24 schreef worldpimber het volgende:
Ik vind die bike best bij je passen hoor Pepijn, kom op zeg... als jij met een MV of een andere semi dure/poserbike aan komt zetten lachen we je toch alleen maar uit
wat heb jij besteld?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het kan trouwens lonen om betere prijzen van andere sites te mailen naar louis.de en hun vragen wat hun beste prijs is
alweer of nog steedsquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kleinigheidjestepjes gaan wat naar achteren&omhoog
zijn de steuntjes nog wel flexifibel?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iddverlengers geven iets meer grondspeling
ah k, das wel nice dan. (of juist niet omdat ze t niet gaan wordenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn alleen verlengers he, dus ori stepjes gaan schuin omhoog. alu setje wat ik al had gaat em niet worden nl
Voor wat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:58 schreef Fezzizzel het volgende:
Het weekend beloofd beter weer....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zodra ik ze heb zal ik ze ff maken, denk wel je ze eerder irl ziet
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het kan trouwens lonen om betere prijzen van andere sites te mailen naar louis.de en hun vragen wat hun beste prijs is
Vandaag was aardig rampzalig .. en zeker zonder regenpak x 50 kilometer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:58 schreef Fezzizzel het volgende:
Het weekend beloofd beter weer....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef Roderick2085 het volgende:
Fokken natuurlijkWat moet je anders doen in je weekend
Zoek dan ook een echte baan.quote:
Hier geen druppen regen gezienquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
You surprise me.
En wanneer naar Hyperpro?![]()
[..]
Vandaag was aardig rampzalig .. en zeker zonder regenpak x 50 kilometer.
Wel lekker door de file, ideaal met 80 km/u op een motorscoot, dat dan weer wel.![]()
[..]
[..]
Zoek dan ook een echte baan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:24 schreef Rib-i het volgende:
Was net blij, vriendin zei dat ze zaterdag wegging
Maar zondag komt ze weer thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vast wel, maar wil het nog wel een keer posten hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat ga je in Japan doen, of had je dat al gepost
Okay, tof manquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Vast wel, maar wil het nog wel een keer posten hoor
Eerst 2 weken een vriend opzoeken in Nagasaki, daarna naar Tokio, paar dagen daar rondkijken, dan op de terugweg ook nog een paar dagen in Hongkong
Snel een kraampje met (gebroken) stoeptegels opzetten tegenover een politieburoquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:39 schreef Geerd het volgende:
Ohw het is zo ver gertje wilders movie is uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |