Dat is niet een lekker argument voor, hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:21 schreef Amokzaaier het volgende:
heb dan miss een lompe rijstijl maar als ik me dood wil rijden moet ik dat zelf weten
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:22 schreef Netsplitter het volgende:
Vind dat je 'm moet krijgen/doen.
Wanneer je je doodrijd scheelt dat ons weer een debiel op de weg...
Inderdaad, je ouders zouden geen reet om je moeten geven, fucking low live dat je er bent. Ze zouden je motorrijbewijs voor je moeten betalen om zo snel mogelijk van je af te zijn!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:21 schreef Amokzaaier het volgende:
heb dan miss een lompe rijstijl maar als ik me dood wil rijden moet ik dat zelf weten
nee. dan was het niet echt een klacht maar gewoon normaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:25 schreef koemleit het volgende:
Je ouders zouden dat rijbewijs moeten betalen?
Mag tie ook zelf betalen...... als hij dat kanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef nattermann het volgende:
Gewoon doen
Je bent 19 jaar oud, dus je mag toch wel voor jezelf kiezen
nee heb dat natuurlijk ook niet gezegd..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef Principessa het volgende:
Dat is niet een lekker argument voor, he
ja idd proest ja, wat dat betekent dan bij de studie waarschijnlijk elke avond werken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:40 schreef Rekkie het volgende:
Mag tie ook zelf betalen...... als hij dat kan
*proest
nogmaals, niet voor het rijbewijs zelf.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:44 schreef Isdatzo het volgende:
whehe de mijne waren (/zijn) het er ook niet mee eens.. maar /care? Gewoon doen.![]()
En niet zeuren over die financiën, 't is te zot voor woorden om te verwachten / eisen dat je ouders dat betalen.
Gewoon werken voor je geld. Moet ik ook.
Goed plan! Verlos de genenpool van jouw nageslacht!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:21 schreef Amokzaaier het volgende:
Tja, díe beslissing is aan je ouders..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:48 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
nogmaals, niet voor het rijbewijs zelf.
ze geven me dan gewoon geen geld meer in het algemeen ipv 400 in de maand oid.
Dat is toch een flink offer voor motor willen rijden
Nou, dat is erg zeg.. Heb ik ook 3 jaar gedaan. Inmiddels afgestudeerd en 'normaal' werkzaam.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:43 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
ja idd proest ja, wat dat betekent dan bij de studie waarschijnlijk elke avond werken.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, díe beslissing is aan je ouders..
dat is de toekomst. ben op dit moment van 7.30-16.30 aan het werkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:00 schreef Dahoo het volgende:
Nou, dat is erg zeg.. Heb ik ook 3 jaar gedaan. Inmiddels afgestudeerd en 'normaal' werkzaam.
Je bent niet de enige die wat zal moeten doen voor z'n centen.
Alleen maar goed voor je, leer je tenminste de waarde van dingen.
Ik denk dat-ie het heeft over stufi dat hij van zijn ouders krijgt ofzo?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:39 schreef Rekkie het volgende:
19 jaar oud en dan nog moeten je ouders 400 euro per maand bij betalen?
Te zot voor woorden!!
Dan nog?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie het heeft over stufi dat hij van zijn ouders krijgt ofzo?
TS: krijg jij 400 euro per maand, zomaarquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:48 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
nogmaals, niet voor het rijbewijs zelf.
ze geven me dan gewoon geen geld meer in het algemeen ipv 400 in de maand oid.
Dat is toch een flink offer voor motor willen rijden
Niet noodzakelijkerwijs.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:57 schreef Renesite het volgende:
beetje vreemd wel...
Volwassen moet-ie worden.
Ja om dan meteen een ninja (dé cliche-motor,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:08 schreef Sinat het volgende:
Gewoon wachten tot je 21e joh! Tot die tijd mag je toch maar op een 25Kw motor rijden, dan zijn net opgefokte brommers. Tot die tijd lekker ervaring doen in een auto en op je 21e haal je binnen no-time je motorrijbewijs en kan je gelijk wat zwaarders kopen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja om dan meteen een ninja (dé cliche-motor,![]()
) aan te schaffen, niet met het vermogen om kunnen gaan en zichzelf dan - om Treinhomo's mooie woorden te gebruiken - kats dood te rijden.
Jij hebt een leesprobleem?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:28 schreef raytwente het volgende:
[..]
![]()
ja want je A-tje is alleen geldig voor 25 kw geknepen motoren.
als je niet kunt rijden dan rij je je ook wel kapot op een 25 kw motor.
en mensen die denken dat je jezelf kats dood rijdt op een motor zijn al te triest voor woorden
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:08 schreef Sinat het volgende:
Gewoon wachten tot je 21e joh! Tot die tijd mag je toch maar op een 25Kw motor rijden, dan zijn net opgefokte brommers. Tot die tijd lekker ervaring doen in een auto en op je 21e haal je binnen no-time je motorrijbewijs en kan je gelijk wat zwaarders kopen.
ja precies, waarom zou je je op iets zwaarders direct dood rijden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij hebt een leesprobleem?
ik reageerde op deze reactie
[..]
Of je gaat werken natuurlijk...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:39 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
nee. dan was het niet echt een klacht maar gewoon normaal.
Maar ik krijg geen geld meer als ik mijn zin doordruk.. min of meer schaakmat.
Je hebt je laptop op het stuur gezet?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:25 schreef slindenau het volgende:
Ik ben nu lekker aan het rijlessen op de motor, ha!
ja. 3kwart jaar nu. Dat is een troost iddquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:23 schreef DANILXL het volgende:
heb je al wel je auto rijbewijs?
Als je les neemt in een andere stad dan waar je ouders wonen/werken, hoeven ze er toch nooit achter te komen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:21 schreef Amokzaaier het volgende:
En ik ben nota bene 19 jaren oud. Kan het natuurlijk wel gewoon doen.. maar dan heb ik fikse ruzie met ouders en geen financieringen meer.
Ik woon nu half jaar thuis. ontvang daar post. Maar is idd wel een goed idee voor over een half jaarquote:Op zondag 23 maart 2008 11:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Als je les neemt in een andere stad dan waar je ouders wonen/werken, hoeven ze er toch nooit achter te komen?
TS denkt dat zélf:quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:28 schreef raytwente het volgende:
en mensen die denken dat je jezelf kats dood rijdt op een motor zijn al te triest voor woorden
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:21 schreef Amokzaaier het volgende:
Onzin, al die malloten die denken dat ze goed kunnen rijden en bij een oprit van een snelweg te veel gas geven komen daar op een 25kW wel mee weg. Moet je eens flink aan het gas gaan hangen op een 1000cc in zo'n bocht. Dat doe je een keer, en dan blijven er een paar lichaamsdelen onder de vangrail achter. Niet dat die lui dat nu niet doen, het duurt alleen een paar jaar langerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:28 schreef raytwente het volgende:
[..]
![]()
ja want je A-tje is alleen geldig voor 25 kw geknepen motoren.
als je niet kunt rijden dan rij je je ook wel kapot op een 25 kw motor.
Malloten rijden zich op een 25kw ook wel naar de tering hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 15:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Onzin, al die malloten die denken dat ze goed kunnen rijden en bij een oprit van een snelweg te veel gas geven komen daar op een 25kW wel mee weg. Moet je eens flink aan het gas gaan hangen op een 1000cc in zo'n bocht. Dat doe je een keer, en dan blijven er een paar lichaamsdelen onder de vangrail achter. Niet dat die lui dat nu niet doen, het duurt alleen een paar jaar langer
Scheelt idd veel als je pa ook motor rijdt! Ik ging op mijn 8e al mee achterop. Dan slaat het virus verdomd vlug overquote:Op zondag 23 maart 2008 15:33 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Malloten rijden zich op een 25kw ook wel naar de tering hoorAlthans een deel een ander deel zal er van leren.
TS ik had hem op mijn 19de alDenk dat jou pa zelf geen motor rijd of wel?
ben ik het niet geheel mee eens, maargoed dat zal ook niet gaan veranderen. Van beide kanten.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:12 schreef Sinat het volgende:
[..]
Scheelt idd veel als je pa ook motor rijdt! Ik ging op mijn 8e al mee achterop. Dan slaat het virus verdomd vlug overMaar toch heb ik op mijn 18e eerst mijn autorijbewijs gehaald en pas op mijn 21e mijn motorrijbewijs. Want :
1) Ik had geen geld (meer)
2) Ik had geen motor, mijn ouders en zus hadden een auto
3) Goed opgevoed, dus ik wilde bewust eerst ervaring met de auto doen in het verkeer en daarna pas met de motor capriolen gaan uithalen.
Dat dus...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inderdaad, je ouders zouden geen reet om je moeten geven, fucking low live dat je er bent. Ze zouden je motorrijbewijs voor je moeten betalen om zo snel mogelijk van je af te zijn!
zelfde voor autos, iedeer zn dingquote:Op maandag 24 maart 2008 01:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik snap dat motorvirus echt niet.
heb vroeger weleens bij mn pa achterop gezeten. Yamaha 750cc verder geen idee welk type, en ja t kon me nou niet echt boeien. Mijn zwager heeft laatst een Suzuki GSXR1000 gekocht, ja leuk omt e zien.. Maar verder?
je zit niet droog als het regent, en er hoeft maar één malloot in een auto neit op te letten en je bent dood.
nogmaals, ik betaal rijbewijs etc. zelf. En risico.. tja ik ken mensen met ernstige ongelukken en kijk wel uit (maar mijn ouders kennen diezelfde mensen)quote:Op maandag 24 maart 2008 16:41 schreef paradoXical het volgende:
Onterechte klacht. Waarom zouden je ouders welke reeds 19 jaar voor je gezorgd een mogelijk riscovolle 'hobby' gaan betalen. Ik zou voor mijn kinderen later ook een motorrijbewijs betalen.
Feit is gewoon dat jonge mensen vaak zogenaamde 'boomklevers' zijn. Je moet maar eens naar de verhalen van ambulancepersoneel luisteren als de lente weer begonnen is.
Ja van roken ga je ook dood, ik weet 't.
Ik voel me gewoon al heerlijk als ik op mijn brommertje rijd die 80 gaat. met 180 over de snelweg of supersnel accelereren lijkt me helemaal mooi.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik snap dat motorvirus echt niet.
heb vroeger weleens bij mn pa achterop gezeten. Yamaha 750cc verder geen idee welk type, en ja t kon me nou niet echt boeien. Mijn zwager heeft laatst een Suzuki GSXR1000 gekocht, ja leuk omt e zien.. Maar verder?
je zit niet droog als het regent, en er hoeft maar één malloot in een auto neit op te letten en je bent dood.
uiteraard niet. alhoewel hij het stiekem wel leuk vind denk ik. hij reed ook graag op mijn brommertjequote:Op zondag 23 maart 2008 15:33 schreef Bastoenie het volgende:
TS ik had hem op mijn 19de alDenk dat jou pa zelf geen motor rijd of wel?
Dus dan mogen jullie het allebei niet! Ga samen met je pa lessen onder het mom van midlife crisis, je moeder is dan de enige factor die in de weg staat, koop een mooi bossie bloemen voor haar en ga lessen met je pa, vort,vort,vort!!!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 17:26 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
uiteraard niet. alhoewel hij het stiekem wel leuk vind denk ik. hij reed ook graag op mijn brommertje
ja ik ken iemand die zo het ziekenhuis in is gegaan, de gemeente had zand oid op de rotonde gestrooid..quote:Op maandag 24 maart 2008 17:34 schreef immortalsean het volgende:
mjah, mijn moeder zit zelfs graag achterop bij m'n stiefpa. en heeft ook mijn motorrijlessen betaald, ze zei wel af en toe dat ik dan wel voorzichtig moest doen.
heb toen ik nog geen eigen motor had maar wel m'n rijbewijs ervoor, met een huurmotor samen met m'n stiefpa en haar een tourritje gereden, sindsdien zit ze zelfs als er bezoek is en het over motoren gaat te zeggen te vertellen hoe netjes ik rijd (maargoed ik rijd dan ook als een natte krant)
en toen ik bijna onderuit was gegaan toen ik net m'n eigen motor had (had ik verder weinig aan kunnen doen, was 's nacht op een rotonde met nog geen 20km/u, maar doordat m'n bandjes net nieuw waren gleden ze opeens weg) en dat haar vertelde was ze niet ongerust ofzo, ze zei alleen maar "nou, daar leer je in ieder geval weer van."
mjah, volgende dag met de auto over de rotonde gereden, en even op het woonerf ernaast gestopt. geen vuligheid gezien, en ook geen diesel geroken. dus het zal gewoon de nieuwigheid van de bandjes zijn geweest.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:42 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
ja ik ken iemand die zo het ziekenhuis in is gegaan, de gemeente had zand oid op de rotonde gestrooid..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |