abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 maart 2008 @ 16:43:25 #51
137122 RobDrop
It's the Gasman!
pi_57560833
Ik heb het gewoon stiekem gedaan, tot het moment dat de oproep van het CBR op de mat plofte, toen moest ik even wat aan mijn ouders uitleggen.
Ze dachten dat ik een ongeleid projectiel op de motor was, maar (echt afkloppen!!!!) ik ben nog nooit onderuit gegaan of schade gereden, ben zelfs voorzichtiger gaan rijden.
Eerste motor was trouwens een zwaar heersende YZF750R, rijbewijs was nog nat van de drukinkt.
-Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
  zondag 23 maart 2008 @ 16:44:52 #52
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_57560879
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Inderdaad, je ouders zouden geen reet om je moeten geven, fucking low live dat je er bent. Ze zouden je motorrijbewijs voor je moeten betalen om zo snel mogelijk van je af te zijn!
Dat dus...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_57572604
Ik snap dat motorvirus echt niet .
heb vroeger weleens bij mn pa achterop gezeten. Yamaha 750cc verder geen idee welk type, en ja t kon me nou niet echt boeien. Mijn zwager heeft laatst een Suzuki GSXR1000 gekocht, ja leuk omt e zien.. Maar verder?
je zit niet droog als het regent, en er hoeft maar één malloot in een auto neit op te letten en je bent dood.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 24 maart 2008 @ 15:30:09 #54
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_57579943
quote:
Op maandag 24 maart 2008 01:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
heb vroeger weleens bij mn pa achterop gezeten. Yamaha 750cc verder geen idee welk type, en ja t kon me nou niet echt boeien. Mijn zwager heeft laatst een Suzuki GSXR1000 gekocht, ja leuk omt e zien.. Maar verder?
je zit niet droog als het regent, en er hoeft maar één malloot in een auto neit op te letten en je bent dood.
zelfde voor autos, iedeer zn ding
pi_57581404
Onterechte klacht. Waarom zouden je ouders welke reeds 19 jaar voor je gezorgd een mogelijk riscovolle 'hobby' gaan betalen. Ik zou voor mijn kinderen later ook een motorrijbewijs betalen.

Feit is gewoon dat jonge mensen vaak zogenaamde 'boomklevers' zijn. Je moet maar eens naar de verhalen van ambulancepersoneel luisteren als de lente weer begonnen is.

Ja van roken ga je ook dood, ik weet 't.
When I win, I win. When i loose? I still win..
  maandag 24 maart 2008 @ 17:15:11 #56
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_57582106
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:41 schreef paradoXical het volgende:
Onterechte klacht. Waarom zouden je ouders welke reeds 19 jaar voor je gezorgd een mogelijk riscovolle 'hobby' gaan betalen. Ik zou voor mijn kinderen later ook een motorrijbewijs betalen.

Feit is gewoon dat jonge mensen vaak zogenaamde 'boomklevers' zijn. Je moet maar eens naar de verhalen van ambulancepersoneel luisteren als de lente weer begonnen is.

Ja van roken ga je ook dood, ik weet 't.
nogmaals, ik betaal rijbewijs etc. zelf. En risico.. tja ik ken mensen met ernstige ongelukken en kijk wel uit (maar mijn ouders kennen diezelfde mensen)
je oogst wat je zaait
  maandag 24 maart 2008 @ 17:16:47 #57
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_57582134
quote:
Op maandag 24 maart 2008 01:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik voel me gewoon al heerlijk als ik op mijn brommertje rijd die 80 gaat. met 180 over de snelweg of supersnel accelereren lijkt me helemaal mooi.
je oogst wat je zaait
  maandag 24 maart 2008 @ 17:20:38 #58
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_57582224
Ik heb dat in één zomervakantie gedaan toen ik niet met vakantie kon door allemaal hertentamens.
En dan gewoon op een geleende motor naar je ouders karren. Mijn moeder vond het niet leuk.
Ben toen maar een eindje gaan crossen met m'n pa.

NB Mij lijkt het wel verstandig te wachten tot 21 jaar oid. Heb je wat ervaring met de auto erbij en minder last van je hormonen (hopelijk); dat is een stuk minder gevaarlijk dan met 18/19 direct van de brommer op een motor te jumpen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_57582286
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:57 schreef fs180 het volgende:
de motor gaat jou geen post sturen hoor
op gegeven moment ga je alleen wel fanmail uit leeuwarden krijgen...
  maandag 24 maart 2008 @ 17:26:48 #60
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_57582358
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:33 schreef Bastoenie het volgende:
TS ik had hem op mijn 19de al Denk dat jou pa zelf geen motor rijd of wel?
uiteraard niet. alhoewel hij het stiekem wel leuk vind denk ik. hij reed ook graag op mijn brommertje
je oogst wat je zaait
  maandag 24 maart 2008 @ 17:30:05 #61
137122 RobDrop
It's the Gasman!
pi_57582413
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:26 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

uiteraard niet. alhoewel hij het stiekem wel leuk vind denk ik. hij reed ook graag op mijn brommertje
Dus dan mogen jullie het allebei niet! Ga samen met je pa lessen onder het mom van midlife crisis, je moeder is dan de enige factor die in de weg staat, koop een mooi bossie bloemen voor haar en ga lessen met je pa, vort,vort,vort!!!!!
-Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
pi_57582502
mjah, mijn moeder zit zelfs graag achterop bij m'n stiefpa. en heeft ook mijn motorrijlessen betaald, ze zei wel af en toe dat ik dan wel voorzichtig moest doen.

heb toen ik nog geen eigen motor had maar wel m'n rijbewijs ervoor, met een huurmotor samen met m'n stiefpa en haar een tourritje gereden, sindsdien zit ze zelfs als er bezoek is en het over motoren gaat te zeggen te vertellen hoe netjes ik rijd (maargoed ik rijd dan ook als een natte krant)

en toen ik bijna onderuit was gegaan toen ik net m'n eigen motor had (had ik verder weinig aan kunnen doen, was 's nacht op een rotonde met nog geen 20km/u, maar doordat m'n bandjes net nieuw waren gleden ze opeens weg) en dat haar vertelde was ze niet ongerust ofzo, ze zei alleen maar "nou, daar leer je in ieder geval weer van."
  maandag 24 maart 2008 @ 17:42:10 #63
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_57582661
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:34 schreef immortalsean het volgende:
mjah, mijn moeder zit zelfs graag achterop bij m'n stiefpa. en heeft ook mijn motorrijlessen betaald, ze zei wel af en toe dat ik dan wel voorzichtig moest doen.

heb toen ik nog geen eigen motor had maar wel m'n rijbewijs ervoor, met een huurmotor samen met m'n stiefpa en haar een tourritje gereden, sindsdien zit ze zelfs als er bezoek is en het over motoren gaat te zeggen te vertellen hoe netjes ik rijd (maargoed ik rijd dan ook als een natte krant)

en toen ik bijna onderuit was gegaan toen ik net m'n eigen motor had (had ik verder weinig aan kunnen doen, was 's nacht op een rotonde met nog geen 20km/u, maar doordat m'n bandjes net nieuw waren gleden ze opeens weg) en dat haar vertelde was ze niet ongerust ofzo, ze zei alleen maar "nou, daar leer je in ieder geval weer van."
ja ik ken iemand die zo het ziekenhuis in is gegaan, de gemeente had zand oid op de rotonde gestrooid..
je oogst wat je zaait
pi_57582973
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:42 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

ja ik ken iemand die zo het ziekenhuis in is gegaan, de gemeente had zand oid op de rotonde gestrooid..
mjah, volgende dag met de auto over de rotonde gereden, en even op het woonerf ernaast gestopt. geen vuligheid gezien, en ook geen diesel geroken. dus het zal gewoon de nieuwigheid van de bandjes zijn geweest.

p.s. hier voor de rest van dat verhaal.
pi_57602705
TS kan er niet mee omgaan !
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')