Ach, als je sport kijkt wil je gewoon graag bedrogen worden. Er is geen een sport waar alles eerlijk gaat, met of zonder doping. Over het algemeen wint de sterkste toch wel. Maar een verschil van ruim 3 tiende met het oude WR is zeker met het zwemmen schokkend.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:08 schreef Klopkoek het volgende:
Doping, period.
Zoals ze bij de NOS al zeiden, álle Fransen zijn zo idioot snel.
Het oostblok bestaat al 20 jaar niet meer. En de Aussies zijn minstens zo snel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zijn al 20 jaar de snelste van de wereld als je Amerikaanse en Oost-blok delinquenten wegdenkt.
Ach, op de trials in Australie wordt ook weer knetterhard gezwommen, met ook al meerdere WR's op de eerste dag, en je kunt er vergif op innemen dat er vanuit de VS ook zeker weer een heel aantal snelle tijden zullen komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gedachte schoot wel door mijn hoofd... die Belg in de finale traint ook met hem en zwemt ook ineens de tegels uit het bad.... maar goed... zonder bewijs heeft ie het voordeel van de twijfel
Da's waar en als er min of meer een gelijdelijke ontwikkeling zit in de carriere van een zwemmer of zwemster dan kan dat best op natuurlijke wijze tot stand zijn gekomen... wat dat betreft is Britta Steffen een stukkie verdachter...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, op de trials in Australie wordt ook weer knetterhard gezwommen, met ook al meerdere WR's op de eerste dag, en je kunt er vergif op innemen dat er vanuit de VS ook zeker weer een heel aantal snelle tijden zullen komen.
Die nacht.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:24 schreef tong80 het volgende:
De mooiste sportprestatie die ik ooit heb gezien was de winst van Ben Johnson op de spelen van 88. Met een magistraal wereldrecord. Ik lag met adrenaline in bed. Johnson werd betrapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |