Omdat je steeds telkens Wilders beschermt. en steeds voor hem opneemt terwijl jij weet wat hij aan het doen isquote:Op zondag 23 maart 2008 18:44 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kom op man. Als ik hele tijd iedereen uitmaak voor racist sta ik binnen no-time in de lijst met 48-uur bans.
hmm niemand weet wat hij op dit moment aan het doen isquote:Op zondag 23 maart 2008 18:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat je steeds telkens Wilders beschermt. en steeds voor hem opneemt terwijl jij weet wat hij aan het doen is
Kan jij me de grondwet 1 en artikel nummer 1 voor me oplezenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Dit is weer zo'n antwoord. Hij heeft het over godsdienst. En er zijn meerdere godsdiensten (echt waar!). De christelijke zondagsrust kan me gestolen wrden en alleen daarom al zouden we godsdienst moeten verbieden.
Voor iedereen (alle gelovigen) moet het veranderen. Religie uit de wet en op geen enkel punt mogen er uitzonderingen zijn voor gelovigen, zoals die nu wel voorkomen. Het vrij uitoefenen van je godsdienst wordt dan nog altijd prima gewaarborgd door andere rechten.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze staan allemaal op grondwet 1.
Maar vertel me aub waarom de grondwet alleen speciaal voor Moslims moet veranderen
Daar komt nog bij dat er in KLB-topics ook redelijk vaak met kanker wordt gescholden wat notabene nog een bestaande ziekte is en dan wordt er ook nooit ingegrepen. Het is werkelijk te triest van woorden hoe het weer moet verlopen hier.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Racist
Nee hoor blablabla
Racist
Waarom reageer je zo blablabla
Racist.
Dé ideale discussie?
Als ik een Nazi ben en zeg alle joden moeten dood ben ik terecht strafbaar. Doe ik dat als moslim of christen dan valt dat onder de vrijheid van godsdienst. Daarom moet de grondwet veranderen.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze staan allemaal op grondwet 1.
Maar vertel me aub waarom de grondwet alleen speciaal voor Moslims moet veranderen
Dat is niet relevant. Ik zeg hier dat die wet voor alle godsdiensten moet worden gewijzigd.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan jij me de grondwet 1 en artikel nummer 1 voor me oplezen
Dat kan onmogelijkquote:Op zondag 23 maart 2008 18:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Voor iedereen (alle gelovigen) moet het veranderen. Religie uit de wet en op geen enkel punt mogen er uitzonderingen zijn voor gelovigen, zoals die nu wel voorkomen. Het vrij uitoefenen van je godsdienst wordt dan nog altijd prima gewaarborgd door andere rechten.
Nou ja verbieden... Maar wel stoppen met de subsidiëring ervan. Dat zou echter in deze tijd wel kunnen inhouden dat de islam het christendom nog sneller zou verdringen als overheersende godsdienst, omdat ze enorm kapitaalkrachtig zijn door al die oliesheiks. En ik heb de indruk dat de meeste posters in dit topic daar niet op zitten te wachtenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Dit is weer zo'n antwoord. Hij heeft het over godsdienst. En er zijn meerdere godsdiensten (echt waar!). De christelijke zondagsrust kan me gestolen wrden en alleen daarom al zouden we godsdienst moeten verbieden.
wat een kutkikkerquote:Op zondag 23 maart 2008 18:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Uiteraard is vrijheid van meningsuiting belangrijker. Zonder vrijheid van meningsuiting is er namelijk geen vrijheid van godsdienst mogelijk.
Tevens, Meki is iemand met wie je niet in discussie kunt gaan, omdat hij bij elk argument een bepaalde kaart trekt.
[ afbeelding ]
En dat terwijl moslims geen ras zijn maar gelovigen. Zoals Meki zelf ook donders goed weet zijn er Arabische moslims, Aziatische moslims e.d. Je kunt niet iemands ras veranderen alleen omdat hij hetzelfde gelooft. Dus racisme slaat sowieso nergens op. Racisme slaat namelijk terug op iets waar je niks aan kunt doen; je huidskleur/afkomst/ras. Geloof is echter een keuze die je kunt maken al zijn de meeste mensen gedoemd om geïndoctrineerd door het leven te gaan. Je kunt echter alsnog je religie afzweren en dat gaat vrij lastig met je ras, behalve als je Michael Jackson heet natuurlijk. Je kunt hoogstens zeggen dat Wilders discrimineert maar zelfs dat acht ik niet van toepassing. Eigenlijk zou geloof überhaupt niet in de grondwet moeten staan maar aangezien we nu allemaal christenen in de Tweede Kamer hebben, denk ik niet dat er snel iets aan zal veranderen.
Geld dat dan niet ook voor mensen die SP stemmen, die net zo racistisch zijn en vooroordelen hebben t.o.v. de gemiddelde "kaaskop"? Want zo kom je over...quote:discussie met Wilders stemmers en vooral als ze racistisch en vooroordelen hebben is kansloos
Moslims zijn volgelingen, gelovigen, net zoals christenen, hindoestanen, boeddhisten enz...quote:je bent zo racistisch dat je weigert moslims als een ras te zien
Bron?? Hoe verklaart overigens 1 persoon een oorlog tegen een groep mensen die zo ongeveer 1/3e van de wereldbevolking vertegenwoordigd? En bespaar je de moeite: de vergelijking met hitler gaat niet op aangezien wilders geen staatshoofd is, maar slechts een kamerlid.. En dan ook nog eens van een partij die inhoudelijk geen reet voor stelt..quote:Iemand die een oorlog heeft afgekondigd tegen alle moslims ter wereld
En daar gaan we dan weer... Waar leid je uberhaupt uit af dat bepaalde users hier haat hebben tegen moslims? We hebben het over de rotte appels ertussen, en die vind je in elke maatschappij..quote:Ik ga geen moeite doen voor mensen die haat hebben tegen de moslims.
Nee , grondwetten zijn er gemaakt om Nederland te beschermen tegen lieden als Wilders.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als ik een Nazi ben en zeg alle joden moeten dood ben ik terecht strafbaar. Doe ik dat als moslim of christen dan valt dat onder de vrijheid van godsdienst. Daarom moet de grondwet veranderen.
Ze blijven precies dezelfde rechten houden. Lees mijn reactie nog maar eens. Alleen zou dan religie niet meer in de wet staan. Feestdagen hebben er al helemaal niks meer mee te maken. En dat zijn voor de meeste mensen gewoon dagen op zich geworden, de religieuze betekenis ervan interesseert niet veel meerquote:Op zondag 23 maart 2008 18:51 schreef Meki het volgende:
Dat kan onmogelijk
Christenen hebben er recht op
Joden hebben er recht op
en Moslims hebben er recht op .
En als je dat wilt dan zouden de eerste en tweede paasdagen en kerstdagen en goede vrijdag vervallen moeten worden
Inderdaad. Samen met offerfeest en Chanoeka.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat kan onmogelijk
Christenen hebben er recht op
Joden hebben er recht op
en Moslims hebben er recht op .
En als je dat wilt dan zouden de eerste en tweede paasdagen en kerstdagen en goede vrijdag vervallen moeten worden
im Nederland hebben wij het recht om te beledigen , als jij je zo gekwest bent , span een rechtzaak aanquote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee , grondwetten zijn er gemaakt om Nederland te beschermen tegen lieden als Wilders.
Dus als je mensen beledigt moet diegene het bak in
Yep, en een deel 2 komt er niet, jullie kunnen verder in Koran-film Wilders #23: 'No way, NMO'quote:Op zondag 23 maart 2008 18:50 schreef postmortum het volgende:
bijna op slot
Ik vind dat moslims mij beledigen als ze een hoofddoek dragen. Ik vind dat jij mij beledigt door hier slecht Nederlands te gebruiken. Ik vind dat de Koran geen respect voor mij heeft.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee , grondwetten zijn er gemaakt om Nederland te beschermen tegen lieden als Wilders.
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, en een deel 2 komt er niet, jullie kunnen verder in Koran-film Wilders #23: 'No way, NMO'
Als ik nou stel dat jij ons allemaal beledigt met alleen je posts al. Moet jij dan de bak in?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Ten eerste: De bak. Dé bak.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe beledig ik jequote:Op zondag 23 maart 2008 18:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als ik nou stel dat jij ons allemaal beledigt met alleen je posts al. Moet jij dan de bak in?
Je zegt dat ik racist ben. Ik ben daar nooit voor veroordeelt dus het is een belediging. Smaad.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ten eerste: De bak. Dé bak.
Ten 2e: Ik ben geen racist. Jij zegt van wel wat betekent dat jij mij beledigt. Jij hoort in de bak thuis.
door iemand voor racist uit te maken die het niet isquote:
Ik heb die antwoord niet aan jou gesteldquote:Op zondag 23 maart 2008 18:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je zegt dat ik racist ben. Ik ben daar nooit voor veroordeelt dus het is een belediging. Smaad.
Als een groep mensen met een gezamelijke godsdienst.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij zegt dat je het niet bent. Wat ben je dan wel
Hoe zie jij Moslims dan ??
Diegene kan het altijd nog ontkennen en zeggen wat voor persoon hij isquote:Op zondag 23 maart 2008 18:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
door iemand voor racist uit te maken die het niet is
meki , taalcursusje zou wel handig zijn voor jequote:Op zondag 23 maart 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb die antwoord niet aan jou gesteld
Je beledigt ons erfgoed en ons denken. Je pleegt smaad en pleit voor zieke oplossingen. Je lijkt een beetje op Hitler.quote:
Wat is het verschil tussen hun en Christenen en jodenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als een groep mensen met een gezamelijke godsdienst.
Wat is de reden daarvoor?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, en een deel 2 komt er niet, jullie kunnen verder in Koran-film Wilders #23: 'No way, NMO'
Voel jij je aangesproken dan ??quote:Op zondag 23 maart 2008 19:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je beledigt ons erfgoed en ons denken. Je pleegt smaad en pleit voor zieke oplossingen. Je lijkt een beetje op Hitler.
Ik snap niet wat je zegt. Ik denk iets van: Dat heb k helemaal nooit gezegd!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb die antwoord niet aan jou gesteld
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:12 schreef Meki het volgende:
[..]
discussie met Wilders stemmers en vooral als ze racistisch en vooroordelen hebben is kansloos
Je maakt iedereen uit voor rascist als hun mening je niet aanstaat of als je er niks tegen in te brengen hebt. Dat is zeker als beledigend op te vatten. Dus volgens je eigen logica moet je de bak inquote:
De reden daarvoor is dat we anders parallele discussies hebben. En de discussie die hier nu wordt gevoerd hoort sowieso niet in KLB thuis.quote:
Ze wijken af van de rest, ze(veel althans) zien godsdienst als een excuus om rotzooi te trappen en zelfs oorlogen mee te voeren. Een jihad bijvoorbeeld. Geen ander geloof heeft dat (nog). (Kruistochten zijn erg lang geleden dus irrelevant)quote:Op zondag 23 maart 2008 19:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen hun en Christenen en joden
Niets, behalve dat ze de Nederlandse vlag verbranden en bij het minste of geringste op de achterste poten staan om alle niet-moslims naar de hel te verwensen.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen hun en Christenen en joden
Ik zeg het eerlijkquote:Op zondag 23 maart 2008 19:02 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt. Ik denk iets van: Dat heb k helemaal nooit gezegd!
Ik pak er even een willekeurig citaat bij (Ik klikte even snel op een willekeurige pagina in dit topic)
[..]
En zo zijn er meer van dat soort reacties.
Maar ze vermoorden wel homo's en palastijnen. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niets, behalve dat ze de Nederlandse vlag verbranden en bij het minste of geringste op de achterste poten staan om alle niet-moslims naar de hel te verwensen.
Dit is dus een vooroordeelquote:Op zondag 23 maart 2008 19:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ze wijken af van de rest, ze(veel althans) zien godsdienst als een excuus om rotzooi te trappen en zelfs oorlogen mee te voeren. Een jihad bijvoorbeeld. Geen ander geloof heeft dat (nog). (Kruistochten zijn erg lang geleden dus irrelevant)
aha de bekende 'ik kan niet discussieren dus ik probeer er zo van af te komen' methode. heel sterk hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 19:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zeg het eerlijk
discussie met Wilders stemmers is voor mij overbodig. wil er niet aan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |