Leuk die oogkleppen of nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:22 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, en dan zeggen linkse mensen over rechtse mensen dat ze bevooroordeeld zijn
mweh, niet helemaal; een multiculturele samenleving (of beter gezegd een samenleving met duidelijke invloeden van (vele) verschillende culturen met een gristenlijk/joods/humanistisch/islamitische achtergrond) komt er vanzelf wel. Alleen word ik moe van het geblaat van links dat doet alsof het een doel op zich is dat alle middelen heiligt. Fout, het is mss prettige bijkomstigheid, niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:45 schreef NED het volgende:
Tuurlijk is die gedoemd. de hele multicul is een farce eerste klas die nooit gaat werken op de lange termijn.
Waarom massademonstraties tegen Wilders? Ik snap jou werkelijk echt niet.. Zie jij dan echt niet het verschil tussen een politicus die gebruik maakt van de vrijheid tot meningsuiting en een extremist die over lijken gaat en het liefst heel nederland zou willen opblazenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:28 schreef Meki het volgende:
je bent verantwoordelijk voor wat je doet, Ik kan ook zeggen ik zie geen massademonstraties tegen Wilders. Nou ???,
Ze leggen mij wel iets op, volgens jullie geloof moet iedereen die anders geloofd als jullie opgeruimt worden.. Dus word er mij opgelegd dat ik in de islam moet geloven..quote:Islaam en Moslims in Nederland leggen jou niks op. vrijheden in Nederland is nummer 1. Ook hier gaat het beoordeel het per individu aub. en niet alles op een hoop goien.
Ik heb genoeg vrienden gehad die moslim zijn, en het was gewoon erg opvallend wie er altijd een grote bek had en wie er ruzie hadden tijdens het uitgaan..quote:Blijkbaar woon je in een dorp en lees je alleen de krant. Je bent blijkbaar nooit in aanraking gekomen met Moslims. je hebt ze als ik het zo bekijk nooit mee gepraat
Helemaal mee eens Remlofquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Je hebt volkomen gelijk Meki, de goedwillende moslims (en dat is zeker zo'n 95% van het totaal) worden nu als potentiele terroristen gezien door dat alles-over-een-kam geblaat van Wilders. Erg slechte zaak en ik snap dat jij (en vele andere moslims) daar niet vrolijk van worden.
Het is geen doel op zich, het is de onvermijdelijke realiteit, of je het nu leuk vindt of niet. Dus we kunnen maar beter zorgen dat het zo soepel mogelijk gebeurt, de globalisering waar dit het gevolg van is, is immers niet tegen te houden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:28 schreef harrypiel het volgende:
[..]
mweh, niet helemaal; een multiculturele samenleving (of beter gezegd een samenleving met duidelijke invloeden van (vele) verschillende culturen met een gristenlijk/joods/humanistisch/islamitische achtergrond) komt er vanzelf wel. Alleen word ik moe van het geblaat van links dat doet alsof het een doel op zich is dat alle middelen heiligt. Fout, het is mss prettige bijkomstigheid, niet meer en niet minder.
Dit topic gaat toch over de islam? Toch niet over de zorg en het onderwijs..? Ook daar heb ik een mening over maar waarom moet die mening erbij gehaald worden in een topic die daar niet over gaat?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Leuk die oogkleppen of nietDan kun je iig posten op internetfora zonder je druk te maken om tegenargumenten
Doe je ogen open, links of rechts (), het is gewoon pure stemmingmakerij wat momenteel in Nederland speelt, en ook totaal niet relevant
Als je dan zo graag voor Nederland op wil komen doe dan iets aan het verpauperende onderwijs of de zorg die de diepte inflikkert.
Maar nee, dat is alleen voor de linkse ratten onder ons en we weten hoe ontzettend oncool dat isIk stem VVD overigens (niet dat dat relevant is maar ik beschouw het maar als preventief).
Het ging mij meer om het krampachtig vasthouden aan het 'medemenselijkheid is iets voor linkse sukkels' stigma dat in deze topic maar weer eens flink wordt gebezigd.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over de islam? Toch niet over de zorg en het onderwijs..? Ook daar heb ik een mening over maar waarom moet die mening erbij gehaald worden in een topic die daar niet over gaat?
Stemmingsmakelij of niet.. Het is aan de orde of je dat nou wil of niet
de linkse kerk slaat wel anders door in die zgn. medemenselijkheid; die schijnt namelijk niet voor oh zo foute blanke autochtone westerling op te gaan. Nee, die wordt liever als cultuurbarbaar die totaal geen oog heeft voor de verschillen met andere bevolkingsgroepen afgeschilderd. Hallo, aarde aan vervelende links(bruin)en; we mogen gerust stellen dat ze moeten aanpassen of anders opkrassen, want we zitten hier in friggin' nederland en niet in het land waar ze vandaan komen of roots in (menen te) hebben. De nederlandse samenleving is in principe vrij en tolerant genoeg naar andere bevolkingsgroepen toe zodat zij, binnen de wet en universele fatsoensnormen, kunnen leven zoals zij willen. Maar dan moeten ze wel leren dat ze niet boven andere groepen staan. Dat laatste is nou net waar de schoen wringt bij de moslimgemeenschap; al die uitzonderingsregelingen op basis van een religie. het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:37 schreef Nikmans het volgende:
Het ging mij meer om het krampachtig vasthouden aan het 'medemenselijkheid is iets voor linkse sukkels' stigma dat in deze topic maar weer eens flink wordt gebezigd.
Ligt dat niet voor een niet onaanzienlijk deel aan de moslimgemeenschap, die blijkbaar weigert haar jongere achterban tot de orde te roepen, en belangrijker, dat ze niet kunnen accepteren dat de "oh zo foute blanke niet-moslim" dat ook doet? Of gelijk de race card spelen zodra ze kritiek te verduren krijgen of een uitzonderingsregeling er niet doorheen krijgen? kip-ei verhaalquote:En aan de orde tja... 5% van Nederland vindt van wel, gezien de grootte van Wilders' partij. Verder kunnen we zeggen dat hij een talent heeft voor het in de media komen en daarmee is wat mij betreft de kous wel een beetje af.
actie=-reactie; wie wind zaait zal storm oogsten.quote:Mijn excuses voor het botweg op de man spelen dat ik misschien doe, maar 'discussies' als dit maken me altijd een beetje onbeleefd.
Ik veroordeel niemand op daad van een individu, maar als steeds meer misdaden uit naam van de islam worden gepleegd, lijkt het me logisch dat je gaat denken dat dat normaal is in de islam, of iig in die cultuurquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat je me moet tegen houden .
Dat jij iedereen veroordeelt op een daad van een individu spreekt meer overjezelf
dat je hart weigert schoon te maken met vrede is jou probleem
Ik vraag me uber wel of jij het woord vrede en samen kent
Die Meki is een wandelend voorbeeld waarom ik heel die cultuur graag zie vertrekken ver de bergen in.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:08 schreef supersayan het volgende:
[..]
Ik veroordeel niemand op daad van een individu, maar als steeds meer misdaden uit naam van de islam worden gepleegd, lijkt het me logisch dat je gaat denken dat dat normaal is in de islam, of iig in die cultuur
En dat zal alleen maar stijgen met de komst van meer en meer buitenlanders, werken vertikken ze.. Hun handje ophouden daar zijn ze goed in..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:12 schreef mercurial3 het volgende:
Rofl! TS is een moslim.
Geert Wilders heeft een aantal goede punten, maar is soms wel erg extreem.
imo is er geen ander land met zon links kut beleid als hier in NL,
met hun fucking 52% belasting.
Don't slam the door on your way outquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
Ik ben een moslim en ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is. ik ga als een terrorist
Nederland zal een land worden met vrede en vreedzame samenleving
Laat maar. ... jij bent verloren.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:12 schreef mercurial3 het volgende:
Rofl! TS is een moslim.
Geert Wilders heeft een aantal goede punten, maar is soms wel erg extreem.
imo is er geen ander land met zon links kut beleid als hier in NL,
met hun fucking 52% belasting.
helemaal met je eens deepart,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:16 schreef deepart het volgende:
[..]
En dat zal alleen maar stijgen met de komst van meer en meer buitenlanders, werken vertikken ze.. Hun handje ophouden daar zijn ze goed in..
Ik zie ze werkelijk niks positiefs inbrengen in de nederlandse samenleving!
Neem een voorbeeld aan molukkers, die werken tenminste en daar hoor je niet zoveel van..
Je ziet en hoort het erg vaak inderdaad... Dus je steld dat als feit vast.. Je uit dat doormiddel van een mening.. En vervolgens ben je een "rasist"quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:19 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
helemaal met je eens deepart,
ALTIJD, ik herhaal altijd! is het een marokaan als er een relletje ofzo is.
frapant he?
Je bent levensgevaarlijk in Nederlandquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:22 schreef deepart het volgende:
[..]
Je ziet en hoort het erg vaak inderdaad... Dus je steld dat als feit vast.. Je uit dat doormiddel van een mening.. En vervolgens ben je een "rasist"
Ik zie ze liever gaan als blijven..
Ach meestal moet het een bende worden voor het opknapt, dat is met alles zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef Strani het volgende:
Meki, met echte Wilders-aanhangers valt gewoon niet te debatteren. Waarom niet? Omdat ze dòm zijn. Is gewoon zo. Ze snappen absoluut niet dat Wilders de zaken alleen maar erger maakt voor alle betrokkenen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |