Voel je je nu zielig, of probeer je medelijde te wekken? Stel je niet aan man.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
Ik ben een moslim en voelde me gewoon een nederlandse burger. in Nederland, werk keihard voor me zelf en altijd dacht ik dat Nederland mijn land is geworden. de laatste tijd voel ik me alsof het land waarin ik woon mij uitkost, en achterlijk vind.ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is.
Niet dat ik morgen ga ofzo.. Maar vindt dit noodzakelijk omdat de normale moslims de slachtoffers worden. Waar ik naartoe ga wordt ik aangekeken als een terrorist.![]()
Nederland zal nooit meer een land worden met vrede en vreedzame samenleving
het zal het alleen ontwrichten..
De slachtoffer rol..quote:Niet dat ik morgen ga ofzo.. Maar vindt dit noodzakelijk omdat de normale moslims de slachtoffers worden. Waar ik naartoe ga wordt ik aangekeken als een terrorist.
Tuurlijk is die gedoemd. de hele multicul is een farce eerste klas die nooit gaat werken op de lange termijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:43 schreef harrypiel het volgende:
sorry maat maar zolang dr dubbele links(bruin)e standaarden moeten gelden voor "Fitna" en "Submission" enerzijds en "Life of Brian" en "Nader tot U" anderszijds onder invloed van de linkse race card is integratie nog gedoemd te mislukken.
Jij bent echt een kwaad en haatdragende iemand.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:45 schreef deepart het volgende:
[..]
Voel je je nu zielig, of probeer je medelijde te wekken? Stel je niet aan man.
Je krijgt hier de kans om te werken, te studeren, te leven.. Voel jij je aangesproken?
Loopt je moeder soms in een burka rond of wat is het wat je zo dwars zit.. Dit is Nederland en daar mogen mensen een mening hebben, als je hier wil wonen moet je dat maar accepteren.. En als je je hier al door voeld gekwetst lijkt het me inderdaad slimmer om mooi terug naar je geboorte land te gaan..
No offence, maar ik denk toch dat je het hier een heel stuk beter hebt. En toch nog klagen..
[..]
De slachtoffer rol..
Zorg dan dat je neefjes en nichtjes zich fatsoenlijk gedragen en dat ze zich aanpassen aan de cultuur waarin ze leven, zorg dat je mama nederlands spreekt en zorg ervoor dat jullie op straat onderling niet in je eigen taal gaan lopen brabbelen..
huilie
Meki, over haat gesproken: Hoe is het met je Joodse vrienden?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent echt een kwaad en haatdragende iemand.
Ik ga niet eens de moeite doen om op jou haatdragende vooroordelen in te gaan
dat jij op Wilders stemt zegt meer genoeg over het persoon en het eggo die je binnen draagt
kwaad en haat telt voor jou
Ken jij ze ??quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Meki, over haat gesproken: Hoe is het met je Joodse vrienden?
Dat " soort mensen " hun hart gaan schoonmaken met vrede en vreedzaam samenlevenquote:
dat weet je niet, maar ik juig je beslissing toe. Waarom in een land leven waar je als terrorist wordt gezien ipv een land waar je niet opvalt tussen de rest van de terroristen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
Ik ben een moslim en voelde me gewoon een nederlandse burger. in Nederland, werk keihard voor me zelf en altijd dacht ik dat Nederland mijn land is geworden. de laatste tijd voel ik me alsof het land waarin ik woon mij uitkost, en achterlijk vind.ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is.
Niet dat ik morgen ga ofzo.. Maar vindt dit noodzakelijk omdat de normale moslims de slachtoffers worden. Waar ik naartoe ga wordt ik aangekeken als een terrorist.![]()
Nederland zal nooit meer een land worden met vrede en vreedzame samenleving
het zal het alleen ontwrichten..
OMG! Verbal???quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hoi NED,
Jazeker, met jou ook?
V.
Zeg dat dan ook tegen dat 'soort mensen' dat problemen veroorzaakt in alle grote steden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat " soort mensen " hun hart gaan schoonmaken met vrede en vreedzaam samenleven
dat jij niet je basseert op vooroordelen en iemand beoordelen op individu
Als jij terug gaat naar het land van je opa, denk je dan in een haat-vrij land terecht te komen of vind je het alleen vervelend dat je hier het gevoel hebt dat je onderwerp van de veronderstelde haat bent?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat " soort mensen " hun hart gaan schoonmaken met vrede en vreedzaam samenleven
Welk soort? Het soort mensen die op Wilders stemmen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Het geldt voor iedereen./quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook tegen dat 'soort mensen' dat problemen veroorzaakt in alle grote steden.
O.a Jij en Wilders stemmersquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef NED het volgende:
[..]
Welk soort? Het soort mensen die op Wilders stemmen?
Of het soort mensen die zo achterlijk zijn om zichzelf op te blazen en onschuldige mensen te vermoorden? Omwille van een cartoontje of een film die ze nog niet gezien hebben
Over welk "soort mensen" heb je het hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |