Ik denk dat er 2 paar voeten buiten het bed staken!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Te klein als in te kort? Had ik jullie achteraf toch beter mn 1.40 bij 2.10m bed aan kunnen bieden
Mn MSN is in je PM-box
Maar ik vind jou zo schattig!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind lange mensen zoals jij en DH en Euc echt![]()
Wou dat ik zo lang was!
Maarja, mensen komen bij mij altijd in de winter zeuren om mijn gezonde kleurtje in het gezicht.
oma nog wel!quote:Op zondag 23 maart 2008 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
Goed hoor oma Muck
Als iemand nog foto's heeft, hier posten svp!
Het is na een meet vrij gebruikelijk om in het meetingtopic er over na te praten, hoor.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:36 schreef Muck het volgende:
gaan jullie in het SC-topic nakletsen? 2 SC-topics is een beetje dubbelop he....
!quote:Op zondag 23 maart 2008 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien zelf maar eens een meeting bezoeken?
daarom vráág ik ook of jullie door willen gaan in het SC-topic of dat deze open moet blijvenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is na een meet vrij gebruikelijk om in het meetingtopic er over na te praten, hoor.
Misschien zelf maar eens een meeting bezoeken?
Ik las het niet als vraag.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:47 schreef Muck het volgende:
daarom vráág ik ook of jullie door willen gaan in het SC-topic of dat deze open moet blijven
Dat jouw vriendje toevallig ook op fok komt houdt niet in dat elke keer als je hem ziet een fok meet isquote:Op zondag 23 maart 2008 23:47 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom vráág ik ook of jullie door willen gaan in het SC-topic of dat deze open moet blijven
en ik meet me suf, alleen niet in CUL toevallig
dat was het welquote:
quote:gaan jullie in het SC-topic nakletsen?
In dat geval: nee, ik praat liever met de mensen van de meeting hier na.quote:
hahaha, dat weet ikquote:Op zondag 23 maart 2008 23:49 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat jouw vriendje toevallig ook op fok komt houdt niet in dat elke keer als je hem ziet een fok meet is
zo bedoelde ik het niet eucjequote:Op zondag 23 maart 2008 23:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het kwam wel een beeeetje over als een opdracht hoor Muck
ook goedquote:Op zondag 23 maart 2008 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat geval: nee, ik praat liever met de mensen van de meeting hier na.
Doen ze bij KvK ook niet he.quote:
Waarom?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:36 schreef Muck het volgende:
gaan jullie in het SC-topic nakletsen? 2 SC-topics is een beetje dubbelop he....
nogmaals: ik vroeg het me af, omdat de meesten van de SC ook bij de meet warenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb nog nooit een mod meegemaakt waarvan we in een ander topic over een meet moeten gaan praten dan in een meetingtopic
Ow jaquote:Op maandag 24 maart 2008 00:20 schreef FleshWound het volgende:
Hier de mijne, Death by chocolate
Ik wil héél graag het recept van de wortelsoepamuse hebben
Sorry Bloesquote:Op maandag 24 maart 2008 00:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow jaWie heeft jou trouwens het copyright van je laatste 2 foto's gegeven
![]()
Voor 4 pers :
1 fles wortelsap (zonnatura of zo)
1 sjalotje, gesnipperd
1 laurierblad, gekneusd
peper uit de molen
scheut witte wijn
dit opzetten, en in laten koken....uurtje of zo
Laurier eruit vissen.
Dan door een (roer-) zeef om de sjalotjes fijn te krijgen
Blokje roomboter en een klein scheutje limoensap erdoor roeren
Lauwwarm serveren in bijv. een champagneflute voor een bijzonder effect
Zeer ampart, zeg dat wel.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, de dag ervoor had ik er al 8 gegeten, tijdens de meet 0 want ik zat *echt* vol.
Isa's colafantasie
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeer ampart, zeg dat wel.![]()
Maar goed, alles wat Isa klaarmaakt is bij voorbaat lekker, toch?
Halloooo!!! Kan ik bij de volgende CUL-rel even gebeld worden? * Leintjeuh loves rellen!quote:Op zondag 23 maart 2008 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb nog nooit een mod meegemaakt waarvan we in een ander topic over een meet moeten gaan praten dan in een meetingtopic
quote:Op maandag 24 maart 2008 10:46 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!
Recept van de couscous salade (gejat van ColdFeet.)
Gooi een lading couscous in een bak en doe daar kokend water bij (1 beker couscous - 1 beker water geloof ik). Vervolgens komkommer en tomaat ontdoen van de zaadjes en in kleine stukjes hakken. Citroen raspen en uitpersen. Feta in kleine blokjes snijden. Munt, peterselie en koriander fijnlaten hakken door FW.
Alles door de couscous heen roeren.
En je hebt couscoussalade!
Niet kunnen slapen is tof als je moet opruimenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
hoooooooooooi![]()
Bedankt voor de gastvrijheid LeintjeuhIs het opruimen nog gelukt voor 9 uur?
En ook maar even het recept voor de fetaflapjes;
voor 10 stuks:
1 plak feta
1 bakje champignons
1 prei
2 teentjes knoflook
een half bakje Sour Cream
wat roomboter
1 pakje bladerdeeg
acties:
champignons in blokjes snijden
knoflook persen
dit samen in wat roomboter bakken en droogdeppen
feta in blokjes brokkelen/snijden
prij in kleine ringen snijden
al het bovenstaande in een bak doen
halve bak sour cream er doorheen roeren
naar smaak met peper bestrooien
Dit in het bladerdeeg stoppen en afbakken tot bladerdeeg goed is: Y)
Das één, tnxxquote:Op maandag 24 maart 2008 10:46 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!
Recept van de couscous salade (gejat van ColdFeet.)
Gooi een lading couscous in een bak en doe daar kokend water bij (1 beker couscous - 1 beker water geloof ik). Vervolgens komkommer en tomaat ontdoen van de zaadjes en in kleine stukjes hakken. Citroen raspen en uitpersen. Feta in kleine blokjes snijden. Munt, peterselie en koriander fijn hakken.
Alles door de couscous heen roeren.
En je hebt couscoussalade!
Das 2, tnxxquote:Op maandag 24 maart 2008 11:07 schreef AKnynke het volgende:
Recept voor de quiches:
Bekleed springvorm/ovenschotel met bladerdeeg. Prik met een vork een aantal gaatjes in het bladerdeeg.
Doe van alles in de quiches. Klop ongeveer 3/4 eieren per quiche los met zout, peper en room, en giet dat over de vulling. Schud een beetje met de quiche zodat het eiermengsel zich verspreid, en gooi kaas (soort kaas naar aanleiding van de vulling bepalen) over de quich. Lekker veel kaas!
Recept voor de vulling:
pancetta-broccoli: snij pancetta in kleine stukjes, en laat brocolli in kleine stukjes snijden. Blancheer de brocolli heel kort, mix, en gooi in quichevorm. Lekker met old-Amsterdam kaas!
Vervolgens quiche ongeveer 45 minuten op 180 graden in de oven (zorg dat je je vingers neit verbrand, want heet!), haal ze uit de oven en snij in stukjes. Smakelijk!
Hoppaquote:Op maandag 24 maart 2008 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
hoooooooooooi![]()
érg late reactie hier, maar net pas weer achter de flaptop
Vond het een erg geslaagde meet, erg gezellig, super-lekker eten en later geworden dan geplannedHad ergens '11 uur ofzo' in mn hoofd zitten
Bedankt voor de gastvrijheid LeintjeuhIs het opruimen nog gelukt voor 9 uur?
En ook maar even het recept voor de fetaflapjes;
voor 10 stuks:
1 plak feta
1 bakje champignons
1 prei
2 teentjes knoflook
een half bakje Sour Cream
wat roomboter
1 pakje bladerdeeg
acties:
champignons in blokjes snijden
knoflook persen
dit samen in wat roomboter bakken en droogdeppen
feta in blokjes brokkelen/snijden
prij in kleine ringen snijden
al het bovenstaande in een bak doen
halve bak sour cream er doorheen roeren
naar smaak met peper bestrooien
Dit in het bladerdeeg stoppen en afbakken tot bladerdeeg goed is: Y)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |