Oeh... wat schewp.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog steeds vrij accuraat.
Alleen Mike is ondertussen ook in slaap gevallen
[ afbeelding ]
Ah ok, dat is wel sexy ja. Doe mij zo'n man.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:28 schreef Py het volgende:
Ik stream niet![]()
Ik zit alleen hier ... en kijk naar hetzelfde vage plaatje ... over and over again ...
Wat een vage kutstreams !quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:30 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Claire slaapt, net als Lieke altijd deed, veilig in Huub's schoot
Mazuru, help !!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:31 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb ook ruud-streams
[ afbeelding ]
of had ik nu over mn beeldscherm gekotst?
Mazaru met bewegende in tha housequote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog steeds vrij accuraat.
Alleen Mike is ondertussen ook in slaap gevallen
[ afbeelding ]
Claire rookt, dat doet ze anders noooooooooiiiiit.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:30 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Claire slaapt, net als Lieke altijd deed, veilig in Huub's schoot
Aaah mèn echt hèquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:32 schreef Xenia het volgende:
Hoi Ruud : )
[..]
Ah ok, dat is wel sexy ja. Doe mij zo'n man.
Zie je dat krijg je nou als je maar voor de helft betaald.....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:31 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb ook ruud-streams
[ afbeelding ]
of had ik nu over mn beeldscherm gekotst?
Clairequote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:34 schreef 2live het volgende:
[..]
Claire rookt, dat doet ze anders noooooooooiiiiit.
In een string achter zijn ding... een pot bier erbij, koptelefoon op en maar schelden op de redaktie. Niet mijn idee van een sexy manquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:30 schreef coldstar het volgende:
Ligt eraan, als hij in zijn string achter zijn laptoppie zit....wie weet
Mannen in strings zouden verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:39 schreef Xenia het volgende:
[..]
In een string achter zijn ding... een pot bier erbij, koptelefoon op en maar schelden op de redaktie. Niet mijn idee van een sexy manMaar whatever floats your boat.
amanda gistermorgen ook... toen ze dr haar door dr pruik heen aan het opbranden was...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:34 schreef 2live het volgende:
[..]
Claire rookt, dat doet ze anders noooooooooiiiiit.
Wanneer was de publicatie van die film gepland? 1 April?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:42 schreef Yavido het volgende:
OT, de site van Wilders is offline gehaald
This site has been suspended while Network Solutions is investigating whether the site's content is in violation of the Network Solutions Acceptable Use Policy. Network Solutions has received a number of complaints regarding this site that are under investigation. For more information about Network Solutions Acceptable Use Policy visit the following URL: http://www.networksolutions.com/legal/aup.jsp
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:43 schreef Py het volgende:
[..]
Redactie, we zijn nog ff aan het slowchatten ja
![]()
Douw Titanic er nog maar een keer in
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:42 schreef Yavido het volgende:
OT, de site van Wilders is offline gehaald
This site has been suspended while Network Solutions is investigating whether the site's content is in violation of the Network Solutions Acceptable Use Policy. Network Solutions has received a number of complaints regarding this site that are under investigation. For more information about Network Solutions Acceptable Use Policy visit the following URL: http://www.networksolutions.com/legal/aup.jsp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |