quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar goed, 't is hier commentaar op streams.....
Ruud, plaats die cap nog even keer s.v.p., dan zijn we weer bij......

Die geef je een mooie koptelefoon voor haar verjaardagquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet manlief veel.....zolang hij een pot bier heeft en op donderdagavond een spel kaarten kan leggen met z'n makkers in de kroeg zal het hem worst zijn. Hij is immers al lang uitgekeken op z'n streamende vrouw.....
Wat moet je er ook mee.....

En een streamende man is wel sexy?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet manlief veel.....zolang hij een pot bier heeft en op donderdagavond een spel kaarten kan leggen met z'n makkers in de kroeg zal het hem worst zijn. Hij is immers al lang uitgekeken op z'n streamende vrouw.....
Wat moet je er ook mee.....

Hahaha, juist daarom SMS ik niet...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nee 60 cent, maar aagezien zij dubbel betaald...

quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:23 schreef Py het volgende:
[..]
Og sjees. Amanda zit haar party-units weer op te fluffen

Ik stream nietquote:

Ik vermoed dat ze er zijn.....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:20 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat is dit; een stukje uit het dagboek van een FOKker?

Nog steeds vrij accuraat.quote:

Oeh... wat schewp.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog steeds vrij accuraat.
Alleen Mike is ondertussen ook in slaap gevallen
[ afbeelding ]

Ah ok, dat is wel sexy ja. Doe mij zo'n man.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:28 schreef Py het volgende:
Ik stream niet![]()
Ik zit alleen hier ... en kijk naar hetzelfde vage plaatje ... over and over again ...

Wat een vage kutstreams !quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:30 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Claire slaapt, net als Lieke altijd deed, veilig in Huub's schoot

Mazuru, help !!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:31 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb ook ruud-streams
[ afbeelding ]
of had ik nu over mn beeldscherm gekotst?

Mazaru met bewegende in tha housequote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog steeds vrij accuraat.
Alleen Mike is ondertussen ook in slaap gevallen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |