En dan te bedenken dat er tientallen zijn die meer dan 100 smsjes per keer versturen.....vermoedelijk ook nog met een laag inkomen....of met geld van manlief.....quote:
Maar je blijft wel effe hangen tot het eind hè Guus.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Nee voor twee maanden gaat niet volgens mij, maximaal 1 maand. Maar ik koop ze niet meer als de mijne afgelopen zijn, dr is echt geen zak meer aan. Ik heb er schijt aan wie wint, ze bekijken het maar allemaal
Wel godverdommequote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Is godver bizar, manlief de hele dag te beulen op de bouw en moeders zit te streamen en te sms-en, vergeet boodschappen te doen en te koken....
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Is godver bizar, manlief de hele dag te beulen op de bouw en moeders zit te streamen en te sms-en, vergeet boodschappen te doen en te koken....
verslaafd ben ik bangquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar je blijft wel effe hangen tot het eind hè Guus.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:13 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
verslaafd ben ik bang![]()
en daarna weer met zn allen terug als BB7 begint![]()
Die mogen alleen nog maar een prepaid met beperkt tegoed van manliefquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er tientallen zijn die meer dan 100 smsjes per keer versturen.....vermoedelijk ook nog met een laag inkomen....of met geld van manlief.....
Ik zou het echt niet weten. Ik gebruik mijn telefoontje echt heel erg weinig, ik gebruik de telefoon van mijn man altijd die heeft een abonnement. Ik heb inderdaad wel 4 streams.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:55 schreef Yavido het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je meer betaald vanwege prepay? Bij prepay zullen wel andere bedragen gelden voor die smsjes die je krijgt. Je krijgt voor een maandabo van die 4 streams 4 sms'jes + zo'n aanmeld smsje, dus 5 smsjes.
BB7quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:13 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
verslaafd ben ik bang![]()
en daarna weer met zn allen terug als BB7 begint![]()
Weet manlief veel.....zolang hij een pot bier heeft en op donderdagavond een spel kaarten kan leggen met z'n makkers in de kroeg zal het hem worst zijn. Hij is immers al lang uitgekeken op z'n streamende vrouw.....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:14 schreef Py het volgende:
[..]
Die mogen alleen nog maar een prepaid met beperkt tegoed van manlief
Wat is dit; een stukje uit het dagboek van een FOKker?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet manlief veel.....zolang hij een pot bier heeft en op donderdagavond een spel kaarten kan leggen met z'n makkers in de kroeg zal het hem worst zijn. Hij is immers al lang uitgekeken op z'n streamende vrouw.....
Wat moet je er ook mee.....
Ach, het duurt toch niet zo lang meer. een rondje in de kroeg kost je al gauw veel meer. En die euries van dat rondje zijn die zelfde avond in het riool verdwenen van de euries voor de streams geniet (of baalquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Ik gebruik mijn telefoontje echt heel erg weinig, ik gebruik de telefoon van mijn man altijd die heeft een abonnement. Ik heb inderdaad wel 4 streams.
Maar goed ik kan er nou toch niets meer aan doen, zal als ik nog streams neem, de volgende maand eens extra op letten. Bedankt in ieder geval voor het mee denken....top
Ja Ruud plaats even een cap.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar goed, 't is hier commentaar op streams.....
Ruud, plaats die cap nog even keer s.v.p., dan zijn we weer bij......
Hahaha dan waren ze zeker bij mij een maand in de war, of ze zien me voor vol aan..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eind april krijg je een actie, twee maand kijken voor de prijs van één......
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar goed, 't is hier commentaar op streams.....
Ruud, plaats die cap nog even keer s.v.p., dan zijn we weer bij......
Die geef je een mooie koptelefoon voor haar verjaardagquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet manlief veel.....zolang hij een pot bier heeft en op donderdagavond een spel kaarten kan leggen met z'n makkers in de kroeg zal het hem worst zijn. Hij is immers al lang uitgekeken op z'n streamende vrouw.....
En een streamende man is wel sexy?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hahaha, juist daarom SMS ik niet...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nee 60 cent, maar aagezien zij dubbel betaald...
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:23 schreef Py het volgende:
[..]
Og sjees. Amanda zit haar party-units weer op te fluffen
Ik stream nietquote:
Ik vermoed dat ze er zijn.....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:20 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat is dit; een stukje uit het dagboek van een FOKker?
Nog steeds vrij accuraat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |