Ik eet het eens per jaar mee; dat spul is zo belachelijk dat ik erna alleen nog maar kan knikken en waggelen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
jé-zús.. dat doe ik wel als in een paar kilo's bufferzone heb![]()
Uhm, bel een pizzeria en bestel pizza salami zoals ik zojuist heb gedaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik weet het werkelijkwaar vandaag niet
Iemand ideeen voor een maaltijd van 4 personen en lekker makkelijk(ben wel student)
Voor 4 personen is dat teveel geldquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:51 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Uhm, bel een pizzeria en bestel pizza salami zoals ik zojuist heb gedaan
Yum!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:32 schreef SHE het volgende:
Voor de gril :
[ afbeelding ]
en na molestatie:
[ afbeelding ]
Wij eten.
Ik kan me niets voorstellen bij die ananas in een pastagerecht, maar ik houd ook eigenlijk niet van warm fruit door mijn eten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:37 schreef Tezz het volgende:
SHE, dat ziet er echt goddelijk uit hoor!
Wij aten trouwens ook lekker, klaargemaakt door husband:
Uitgebakken spekjes, ui, knofje, kipfilet, ananasblokjes, beetje ananassap, bekertje creme fraiche erdoor en mozzerella en later aan tafel wat basilicum erdoor. Met penne erbij!
Nou, het plan was om de frietpan aan te slingeren vanavond. Maar toen ik vanmorgen in de kast/koelkast/diepvries keek dacht ik: goh, doe eens gek. En het was echt heeeeeel lekker! Ik grill trouwens ook wel eens ananas voor op een tartaartje of zo. Of bij een tosti. Errug lekker!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kan me niets voorstellen bij die ananas in een pastagerecht, maar ik houd ook eigenlijk niet van warm fruit door mijn eten.
Ik heb gebakken camembert op met sla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |