Er zit wel mooie diepte inquote:Op zondag 23 maart 2008 12:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wehe zelfpaint
[ afbeelding ]
ik moet toch is wat beter leren painten
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ik wil nog niet naar de gevangenis:'(
maar dat doen jullie toch niet, jullie zijn m'n brothas jeweetzz tog
Die 'tok', is dat nou nodig?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:30 schreef duplicaat het volgende:
Als ik wat beters verzin doe ik die![]()
[ afbeelding ]
Je zult wel teleurgesteld zijn
Neequote:
Ja maar ik had even niets te doen en je had het over brothers vandaar de zwarte klompen in het gevangquote:Op zondag 23 maart 2008 14:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
je eerste paint over mij was leuker
Ja die pijl moet ook weg.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:01 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
Moet ik die domme pijl of iets anders ook nog weghalen of zal ik het maar meteen een wit vakje maken. Het blijft toch bagger![]()
oh nu snap ik mquote:Op zondag 23 maart 2008 15:04 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Ja maar ik had even niets te doen en je had het over brothers vandaar de zwarte klompen in het gevang
geen moeite doen??!!quote:Op zondag 23 maart 2008 19:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
je weet ik maar ben ik steeds te lui voor![]()
kga toch zeker geen moeite doenzitten gewoon een beetje t topic vol te baggeren want anders doet toch nimand het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Ik wou er eigenlijk een gaan maken maar ik wil jou helemaal niet op msnquote:Op zondag 23 maart 2008 21:34 schreef DuTank het volgende:
Degene die een grappig over mijne kan maken, mag mij toevoegen op hyves
hyves zei ikquote:Op zondag 23 maart 2008 21:43 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ik wou er eigenlijk een gaan maken maar ik wil jou helemaal niet op msn
wehe goeiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed dat je die spoilerts gebruikt, anders had ik het never te nooit niet geweten natuurlijk, zo diepzinnig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Mijn spoilers zijn toch altijd goed,quote:Op zondag 23 maart 2008 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar goed dat je die spoilerts gebruikt, anders had ik het never te nooit niet geweten natuurlijk, zo diepzinnig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond ik mijn Cas in Obob toch beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[ afbeelding ]
daar isiegoed héa?
IK zie hemquote:Op zondag 23 maart 2008 22:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
zie jij hem wel duplicaat?'
bij mij doet ie t nie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:43 schreef duplicaat het volgende:
[..]
IK zie hemwehe goed bedacht héaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zou christiaantjuh er van vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Hahahahahahahaha. ik kijk wel nogal evilquote:Op maandag 24 maart 2008 19:56 schreef duplicaat het volgende:
[ link | afbeelding ]
Omdat daarom tevens kickje
thanx enzo..... maar een 'acolyte' is gewoon een misdienaar, geen vriendje van gordonquote:
wehe ligt dat aan jou of aan hem?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha. ik kijk wel nogal evil
Nee jij maakt kwaliteits paintsquote:Op maandag 24 maart 2008 23:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Hehe die ademnemer.
Wel uitgeschoten met de bruin-maak-lotion op de onder arm
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:03 schreef duplicaat het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als ik hem nog kleiner maakte kon je het niet meer lezen zonder te klikken.
Ik weet dat het nu ookal bagger is![]()
Da;s niet paintquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
http://www.gofish.com/player.gfp?gfid=30-1136317
Klaar!
Ik vind m vet!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:27 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ernstig matig, ik weet het.....![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Great minds think alike.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:48 schreef ToT het volgende:Serieus, ik wilde haar eerst gebruiken in die photoshop!
Thx voor je compliment!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij doet echt geen moeite he?quote:
Dan moet je er op klikken. Ik had hem gewoon nooit moeten verkleinenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
oh ik dacht dat die in het zwart de duivel was![]()
ik bedoelde natuurlijk dat dat een slechte duivel is lijkt meer op n demon of zo
en dupli die laatste paintvan je was echt een dieptepuntkon hem amper lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |