Waar willen ze over spreken dan? Precies, het heeft geen zin met ze te praten dan zou ik het ook niet doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, Wilders is door verschillende moslims uitgenodigd voor een gesprek en dat heeft ie tot nog toe geweigerd.
Niemand verplicht jou daar ook toequote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:22 schreef Monidique het volgende:
Ik weiger te praten met mensen waarmee geen discussie aan te gaan is,!
Dat is jouw conclusie zonder ze te hebben gesproken. Wat je eigenlijk wilt zeggen is dat het je niet interesseert wat ze te zeggen hebben omdat je denkt toch zelf gelijk te hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:21 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Waar willen ze over spreken dan? Precies, het heeft geen zin met ze te praten dan zou ik het ook niet doen.
Waar wil jij ze dan van overtuigen via een dialoog? Verdiep je eerst eens in je gesprekspartner.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is jouw conclusie zonder ze te hebben gesproken. Wat je eigenlijk wilt zeggen is dat het je niet interesseert wat ze te zeggen hebben omdat je denkt toch zelf gelijk te hebben.
Ik zie in het niet aan willen gaan van een dialoog een zekere minachting. Die heeft Wilders ook.
Er is weinig te bespreken. De ware moslim gelooft dat de Islam het heilige woord is van Mohammed zelf, de enige waarheid en de heilige waarheid is.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, Wilders is door verschillende moslims uitgenodigd voor een gesprek en dat heeft ie tot nog toe geweigerd.
Film Is Toch Niet Af.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:00 schreef Meki het volgende:
Ik ben van mening. dat Wilders direct gestopt moet worden met zijn aanvallende provocerende rampzalige provocaties.
Hij dient de samenleving niet te ontwrichten. hij dient de vrede een kans te geven.
Als de film uitkomt is er een tijd met haat en geweld elders in het hele wereld. Accepteren wij als tolerante slimme burgers dat een volksvertegenwoordiger een opstand creeert tegen de Moslims in Nederland. accepteren wij dat het hele samenleving ontwricht en dat alle gevolgen niet over te zien is, Accepteren wij binnenkort de Moslimbuurman niet meer. Kunnen we samen binnenkort door een deur.
Moeten wij in een tijd leven vol met haatgevoelens naar ieder toe. Moeten wij blijven toezien hoe Wilders bezig is om Moslims als idioten te bestempelen om zijn doelen te behalen. Moeten wij als enige land in Europa in oorlog zijn met de Moslimlanden. Steun van Europa kan je vergeten.
Moeten wij als land miljarden schade toezien ..
Als we tolerant zijn en voor vrede zijn stoppen we Wilders per direct. Hij is een levensgevaarlijke racist die Nederland op een afgrond zal brengen. Hij zal de samenleving gaan ontwrichten en hij zal haat en geweld veroorzaken.
Nou, laat ze lekker in hun Koran geloven dan. Op een genuanceerde manier dan. Dus niet dat alle ongelovigen dood moeten en homo's naar beneden gegooid.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is weinig te bespreken. De ware moslim gelooft dat de Islam het heilige woord is van Mohammed zelf, de enige waarheid en de heilige waarheid is.
Wat valt er aan te discussieren dan? Of krijgen we dan scene`s a la "De meiden van Halal" met Hans Teeuwen, die hun even haarfijn verteld wat er mis is, waarna deze dames op zelfde voet door blijven gaan met hun aantijgingen en nietszeggende dooddoeners?
Je praat in cirkeltjes.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:21 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Waar willen ze over spreken dan? Precies, het heeft geen zin met ze te praten dan zou ik het ook niet doen.
niet echt gewijzigd, uitgebreider .. en de grondslag is nog steeds dit boekquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:49 schreef Scorpie het volgende:
De Verenigde Naties (VN) is een internationale organisatie, opgericht in 1945 na de Tweede Wereldoorlog. Het is een intergouvernementele organisatie die samenwerkt op het gebied van het internationale recht, mondiale veiligheid, behoud van humanitaire rechten, ontwikkeling van de wereldeconomie en het onderzoek naar maatschappelijke en culturele ontwikkelingen.
De mission statement is ietwat gewijzigd![]()
aah zo, ik durf de vraag te stellen of je een Palestijn die zijn land terug wil met elk hem ter beschikking staand middel wel een terrorist mag noemen en daaruit concludeer jij dat ik terrorisme goedkeur ..quote:Dus je keurt terrorisme goed? Geef het gewoon toe, dan spreek je iig uit wat iedereen hier al lang weet over jou....
nou nee, dat waren de Engelsen/Europeanen, die hebben hun eeuwenlange jodenprobleem opgelost door de joden daar een stuk land te geven dat ze van iemand anders hebben gestolen .. de amerikanen kregen ze later pas, bij het installeren van een dictator in Iran, de betrokkenheid bij de Iran-Iraq oorlog, Irangate etc etcquote:Ja, want Amerika gaat iedereen uit het land verjagen en eigen inwoners daar plaatsen........?
Ik snap je punt niet. Amerika bezet weliswaar het land, maar niet het grondgebied. Sterker nog, de mensen kunnen gaan en staan waar ze willen.
Graag! Zulke debatten zijn goed voor de samenleving.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of krijgen we dan scene`s a la "De meiden van Halal" met Hans Teeuwen, die hun even haarfijn verteld wat er mis is, waarna deze dames op zelfde voet door blijven gaan met hun aantijgingen en nietszeggende dooddoeners?
óf ze zijn het niet 100% eens met de organisatoren van de demonstratiequote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:55 schreef Gia het volgende:
Wel 1000 van de 16 miljoen mensen in Nederland die het belangrijk genoeg vonden om te gaan demonstreren.
Zegt wat mij betreft genoeg. De rest is het dus óf eens met Wilders, óf het interesseert ze niet genoeg om er iets tegen te doen, óf ze zitten liever op internet zichzelf druk te maken.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:55 schreef Gia het volgende:
Wel 1000 van de 16 miljoen mensen in Nederland die het belangrijk genoeg vonden om te gaan demonstreren.
Zegt wat mij betreft genoeg. De rest is het dus óf eens met Wilders, óf het interesseert ze niet genoeg om er iets tegen te doen, óf ze zitten liever op internet zichzelf druk te maken.
wij de moslims zijn niet meer welkom in Nederland.. wij zullen in Nederland van alles naar ons gegooid worden.quote:Wilders benadrukt dat Fitna niet over moslims gaat, maar over de Koran en de islam. Ook zegt hij dat het westen een voordeel heeft omdat veel moslims hun eigen ideologie niet goed kennen. "Dat is (voorlopig) ons voordeel en geeft ons de tijd tegenmaatregelen te nemen. De strijd om de vrijheid is nog maar net begonnen."
[kutopmerking]quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:21 schreef Meki het volgende:
Ik hoop dat Wilders zoveel bedreigingen krijgt. met zijn oorlogsverklaring
Dat zie ik als een opstand tegen Wilders als mensen auto's in brand gaan stekenquote:
Zoals? Voorlopig zijn het alleen nog maar de moslims die zelf aan het gooien zijn hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:25 schreef Meki het volgende:
[..]
wij de moslims zijn niet meer welkom in Nederland.. wij zullen in Nederland van alles naar ons gegooid worden.
Met alle respect. maar dit hoef ik niet aan jou uit te leggen, jij zal nooit als mens veranderenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zoals? Voorlopig zijn het alleen nog maar de moslims die zelf aan het gooien zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |