abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57541090
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 16:19 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ach kom op zeg, Wilders is door verschillende moslims uitgenodigd voor een gesprek en dat heeft ie tot nog toe geweigerd.
Waar willen ze over spreken dan? Precies, het heeft geen zin met ze te praten dan zou ik het ook niet doen.

Ik vind het prima hoor als mensen moslim zijn, helemaal hun eigen pakkie aan. Maar ik vind ook dat al die religies een stuk beteugeld moeten gaan worden, ze hebben allen namelijk nogal een nare drang om opdringerig te zijn.
pi_57541099
Ik weiger te praten met mensen waarmee geen discussie aan te gaan is, !
pi_57541112
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 16:22 schreef Monidique het volgende:
Ik weiger te praten met mensen waarmee geen discussie aan te gaan is, !
Niemand verplicht jou daar ook toe
pi_57541202
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 16:21 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Waar willen ze over spreken dan? Precies, het heeft geen zin met ze te praten dan zou ik het ook niet doen.
Dat is jouw conclusie zonder ze te hebben gesproken. Wat je eigenlijk wilt zeggen is dat het je niet interesseert wat ze te zeggen hebben omdat je denkt toch zelf gelijk te hebben.
Ik zie in het niet aan willen gaan van een dialoog een zekere minachting. Die heeft Wilders ook.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 16:31:06 #180
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57541239
hij krijgt het wel voor elkaar om een heerlijk polariserende maatschappij te kweken... en we trappen er met open ogen in...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57541352
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 16:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat is jouw conclusie zonder ze te hebben gesproken. Wat je eigenlijk wilt zeggen is dat het je niet interesseert wat ze te zeggen hebben omdat je denkt toch zelf gelijk te hebben.
Ik zie in het niet aan willen gaan van een dialoog een zekere minachting. Die heeft Wilders ook.
Waar wil jij ze dan van overtuigen via een dialoog? Verdiep je eerst eens in je gesprekspartner.
pi_57541441
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 16:19 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ach kom op zeg, Wilders is door verschillende moslims uitgenodigd voor een gesprek en dat heeft ie tot nog toe geweigerd.
Er is weinig te bespreken. De ware moslim gelooft dat de Islam het heilige woord is van Mohammed zelf, de enige waarheid en de heilige waarheid is.

Wat valt er aan te discussieren dan? Of krijgen we dan scene`s a la "De meiden van Halal" met Hans Teeuwen, die hun even haarfijn verteld wat er mis is, waarna deze dames op zelfde voet door blijven gaan met hun aantijgingen en nietszeggende dooddoeners?
  zaterdag 22 maart 2008 @ 16:54:14 #183
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_57541680
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 00:00 schreef Meki het volgende:
Ik ben van mening. dat Wilders direct gestopt moet worden met zijn aanvallende provocerende rampzalige provocaties.

Hij dient de samenleving niet te ontwrichten. hij dient de vrede een kans te geven.

Als de film uitkomt is er een tijd met haat en geweld elders in het hele wereld. Accepteren wij als tolerante slimme burgers dat een volksvertegenwoordiger een opstand creeert tegen de Moslims in Nederland. accepteren wij dat het hele samenleving ontwricht en dat alle gevolgen niet over te zien is, Accepteren wij binnenkort de Moslimbuurman niet meer. Kunnen we samen binnenkort door een deur.

Moeten wij in een tijd leven vol met haatgevoelens naar ieder toe. Moeten wij blijven toezien hoe Wilders bezig is om Moslims als idioten te bestempelen om zijn doelen te behalen. Moeten wij als enige land in Europa in oorlog zijn met de Moslimlanden. Steun van Europa kan je vergeten.

Moeten wij als land miljarden schade toezien ..

Als we tolerant zijn en voor vrede zijn stoppen we Wilders per direct. Hij is een levensgevaarlijke racist die Nederland op een afgrond zal brengen. Hij zal de samenleving gaan ontwrichten en hij zal haat en geweld veroorzaken.
Film Is Toch Niet Af.
Moeten wij niet even stoppen met zielig doen over een film die nog niemand gezien heeft?
Kunst zonder trein.
pi_57541787
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 16:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er is weinig te bespreken. De ware moslim gelooft dat de Islam het heilige woord is van Mohammed zelf, de enige waarheid en de heilige waarheid is.

Wat valt er aan te discussieren dan? Of krijgen we dan scene`s a la "De meiden van Halal" met Hans Teeuwen, die hun even haarfijn verteld wat er mis is, waarna deze dames op zelfde voet door blijven gaan met hun aantijgingen en nietszeggende dooddoeners?
Nou, laat ze lekker in hun Koran geloven dan. Op een genuanceerde manier dan. Dus niet dat alle ongelovigen dood moeten en homo's naar beneden gegooid.
Maar het lijkt wel of sommigen erop blijven hameren dat alle moslims dat vinden.

En dat is echt niet zo.

Er is een kleine groep die het verpest voor de rest, maar laten we de grote groep die hun geloof op een normale manier beleiden zonder geweld te verheerlijken niet in hetzelfde hoekje douwen als de radicalen.

Maar ja, dat geloof je toch niet. Jouw mening is dat het een pot nat is en dat het allemaal hard aangepakt moet worden.
Eigenlijk heeft het helemaal geen zin er nog op door te gaan.

Zelfde riedeltje afdraaien steeds wordt ook saai.

Ik ga weer met m'n puppie spelen, is veel leuker.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 17:05:04 #185
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_57541905
Ja hoor, Wilders gaat nu voor de laatste keer een waarschuwing geven. Na de film gaat hij het nooit meer hebben over de Islamisering die nu aan de gang is in Nederland en het westen. Wie probeert Wilders daarvan te overtuigen?
Géén kloon van tvlxd!
pi_57542110
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 16:21 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Je praat in cirkeltjes.
pi_57542246
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 15:49 schreef Scorpie het volgende:
De Verenigde Naties (VN) is een internationale organisatie, opgericht in 1945 na de Tweede Wereldoorlog. Het is een intergouvernementele organisatie die samenwerkt op het gebied van het internationale recht, mondiale veiligheid, behoud van humanitaire rechten, ontwikkeling van de wereldeconomie en het onderzoek naar maatschappelijke en culturele ontwikkelingen.

De mission statement is ietwat gewijzigd
niet echt gewijzigd, uitgebreider .. en de grondslag is nog steeds dit boek
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_iure_belli_ac_pacis
quote:
Dus je keurt terrorisme goed? Geef het gewoon toe, dan spreek je iig uit wat iedereen hier al lang weet over jou....
aah zo, ik durf de vraag te stellen of je een Palestijn die zijn land terug wil met elk hem ter beschikking staand middel wel een terrorist mag noemen en daaruit concludeer jij dat ik terrorisme goedkeur ..
ook een manier om critici de mond te snoeren, gewoon zwart maken met nergens op slaande aantijgingen
[..]
quote:
Ja, want Amerika gaat iedereen uit het land verjagen en eigen inwoners daar plaatsen........?
Ik snap je punt niet. Amerika bezet weliswaar het land, maar niet het grondgebied. Sterker nog, de mensen kunnen gaan en staan waar ze willen.
nou nee, dat waren de Engelsen/Europeanen, die hebben hun eeuwenlange jodenprobleem opgelost door de joden daar een stuk land te geven dat ze van iemand anders hebben gestolen .. de amerikanen kregen ze later pas, bij het installeren van een dictator in Iran, de betrokkenheid bij de Iran-Iraq oorlog, Irangate etc etc

en die mensen kunnen gaan en staan waar ze willen .. ?
pleased to meet you
pi_57542253
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 16:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Of krijgen we dan scene`s a la "De meiden van Halal" met Hans Teeuwen, die hun even haarfijn verteld wat er mis is, waarna deze dames op zelfde voet door blijven gaan met hun aantijgingen en nietszeggende dooddoeners?
Graag! Zulke debatten zijn goed voor de samenleving.

Zo'n actie als Hans Teeuwen zou Wilders echter nooit doen. Ten eerste omdat hij dat niet kan. Wilders kan alleen maar dingen als "blabla knettergek" roepen en dat soort kroegpraat.

Ten tweede wordt Wilders dan ontmaskerd als iemand die eigenlijk net zo erg als radicale moslims is. Iemand die een soort Gestapo wil instellen om bij islamitische gezinnen de boekenkast overhoop te halen, die wint nooit een discussie die enkel met woorden gevoerd wordt. Die heeft immers al aangegeven geweld te willen gebruiken.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 17:55:29 #189
3542 Gia
User under construction
pi_57542847
Wel 1000 van de 16 miljoen mensen in Nederland die het belangrijk genoeg vonden om te gaan demonstreren.

Zegt wat mij betreft genoeg. De rest is het dus óf eens met Wilders, óf het interesseert ze niet genoeg om er iets tegen te doen, óf ze zitten liever op internet zichzelf druk te maken.
pi_57543218
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 17:55 schreef Gia het volgende:
Wel 1000 van de 16 miljoen mensen in Nederland die het belangrijk genoeg vonden om te gaan demonstreren.

Zegt wat mij betreft genoeg. De rest is het dus óf eens met Wilders, óf het interesseert ze niet genoeg om er iets tegen te doen, óf ze zitten liever op internet zichzelf druk te maken.
óf ze zijn het niet 100% eens met de organisatoren van de demonstratie
pi_57543234
Wilders benadrukt dat Fitna niet over moslims gaat, maar over de Koran en de islam. Ook zegt hij dat het westen een voordeel heeft omdat veel moslims hun eigen ideologie niet goed kennen. "Dat is (voorlopig) ons voordeel en geeft ons de tijd tegenmaatregelen te nemen. De strijd om de vrijheid is nog maar net begonnen."

Dat is partij voor de vrijheid ..
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_57543239
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 17:55 schreef Gia het volgende:

.
pi_57543279
Ik hoop dat Wilders zoveel bedreigingen krijgt. met zijn oorlogsverklaring
pi_57543347
quote:
Wilders benadrukt dat Fitna niet over moslims gaat, maar over de Koran en de islam. Ook zegt hij dat het westen een voordeel heeft omdat veel moslims hun eigen ideologie niet goed kennen. "Dat is (voorlopig) ons voordeel en geeft ons de tijd tegenmaatregelen te nemen. De strijd om de vrijheid is nog maar net begonnen."
wij de moslims zijn niet meer welkom in Nederland.. wij zullen in Nederland van alles naar ons gegooid worden.
pi_57543353
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 18:21 schreef Meki het volgende:
Ik hoop dat Wilders zoveel bedreigingen krijgt. met zijn oorlogsverklaring
[kutopmerking]

[ Bericht 10% gewijzigd door gronk op 22-03-2008 18:27:08 ]
pi_57543370
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 18:25 schreef raytwente het volgende:

[edit]
Dat zie ik als een opstand tegen Wilders als mensen auto's in brand gaan steken

[ Bericht 11% gewijzigd door gronk op 22-03-2008 18:27:32 ]
  Donald Duck held zaterdag 22 maart 2008 @ 18:28:45 #197
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57543399
Dat die demonstratie zoveel tegenviel vind ik dan toch weer wel prachtig.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57543420
Ik ben een moslim en voelde me gewoon een nederlandse burger. in Nederland, werk keihard voor me zelf en altijd dacht ik dat Nederland mijn land is geworden. de laatste tijd voel ik me alsof het land waarin ik woon mij uitkost, en achterlijk vind.ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is.
pi_57543437
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 18:25 schreef Meki het volgende:

[..]

wij de moslims zijn niet meer welkom in Nederland.. wij zullen in Nederland van alles naar ons gegooid worden.
Zoals? Voorlopig zijn het alleen nog maar de moslims die zelf aan het gooien zijn hoor
pi_57543446
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 18:31 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Zoals? Voorlopig zijn het alleen nog maar de moslims die zelf aan het gooien zijn hoor
Met alle respect. maar dit hoef ik niet aan jou uit te leggen, jij zal nooit als mens veranderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')