BurgerKing broodjes zijn idd vaak wat aan de droge kant.. Daar staat dan wel verse, knapperige sla tegenover, iets wat bij de Mac vaak weer ontbreekt. En UIEN!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Oh jee! Nouja om discussie te vermijden zal ik het over MIJN favo's hebben en dat zijn:
Zowel de Big Mac als de Big King (XXL)! Wel jammer dat ik van de big mac altijd gigantisch moet schijten naderhand(en de burgerking hun broodjes zijn vaak ietsje te droog!)
Daar zou je inderdaad best wel eens gelijk in hebben, dat die sauzen overeenstemmend zijn!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:27 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
BurgerKing broodjes zijn idd vaak wat aan de droge kant.. Daar staat dan wel verse, knapperige sla tegenover, iets wat bij de Mac vaak weer ontbreekt. En UIEN!![]()
BigKing XXL vind ik niet lekker door de saus, zelfde geldt trouwens voor de BigMac.. Eerste 2 happen gaan wel, en dan ben ik 't meteen zat.. Volgens mij is die saus vergelijkbaar?
De Whopper imitatie van de Mac (Big Tasty) vind ik trouwens ook vies.. Wederom door die vage saus. Ik wil gewoon mayo en ketchup
Die kaasburgerquote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef RijstNatie het volgende:
Gewoon bij de Febo uit de muur![]()
1,75 en dan heb je gewoon een broodje met wat sesamzaad, dezelfde als die bij de AH, met een mini burger, sla en saus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
broodje hot shot van Charlie Chiu op utrecht centraal geen idee of hij op meer plekken zit. Maar ik kan het meestal niet laten om er een uit de muur te halen als ik er langs loopquote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef Jeff89 het volgende:
Febo Grillburger is idd zeer acceptabel, zeker voor de prijs.. Die van de Smullers zijn dan weer behoorlijk smerig.. Verder ken ik geen burger-uit-de-muur..
Dat vind ik vaak dan weer nietsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:30 schreef loonytik het volgende:
Oh en het broodje "the biggest jack" van een restaurant hier in de buurt. 1.2 kilo vlees . Moet hem nog een keer gaan halen xD
http://www.jacksgrillhouse.nl/jacksspecials.htm
¤15 voor 1,2kilo. Dat zal kwaliteit zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:30 schreef loonytik het volgende:
[..]
broodje hot shot van Charlie Chiu op utrecht centraal geen idee of hij op meer plekken zit. Maar ik kan het meestal niet laten om er een uit de muur te halen als ik er langs loop
Oh en het broodje "the biggest jack" van een restaurant hier in de buurt. 1.2 kilo vlees . Moet hem nog een keer gaan halen xD
Acht dagen garen, minstensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef tjoptjop het volgende:
Slowcooking naar een hoger plan getrokken?
En welke burger raad je daar aan. Ik ben vrijdag in Amsterdam nl en wil het wel eens gaan proberenquote:
Zelfbouw gevaarte +1!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik net op
en garnituur natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef RobinOok het volgende:
Da's saai. Zeker als je gewoon gehakt gebruikt. Bah, moet er niet aan denken zeg, een hamburger van gehakt met alleen peper en zout.
Is het echt 1,2 kg vlees, of totaal gewicht?? Ik had 1,4 kg hamburger gegeten! Vlees zelf weegt 1 kg! Je krijgt een groot broodmes bij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:30 schreef loonytik het volgende:
[..]
broodje hot shot van Charlie Chiu op utrecht centraal geen idee of hij op meer plekken zit. Maar ik kan het meestal niet laten om er een uit de muur te halen als ik er langs loop
Bah. Dat is voor mij een weekconsumptie aan vlees.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Is het echt 1,2 kg vlees, of totaal gewicht?? Ik had 1,4 kg hamburger gegeten! Vlees zelf weegt 1 kg! Je krijgt een groot broodmes bij.Zie www.boothuisdetroost.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |