Laat ik nou donderdag een tentamen hebben over logaritmen etcquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van limieten zou ik ook niet meer weten hoe ze werken, logaritmen heb ik eigenlijk nooit echt begrepen... Ene getal boven het andere weet ik wel wat je er aan hebt en hoe je het invoert op je rekenmachine, maar ben even kwijt hoe het handmatig moet. Schatters en meer van die statistiek-dingen snap ik ook niet echt...
Maar ik kan wél goed hoofdrekenen
Ik zat al te denken.... 3 maart, zo lang geleden is dat niet, mear ik kan me er niks meer van herinneren. Maar het is dus een jaar geleden. Nee, toen was ik er niet bij.quote:
Close onequote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Wollige Bart.
Nesle= Nathalie en MM= Tom (toch? of waren alleen zijn initialen TT)).
Die van SaskiaR denk ik ook te weten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan weet ik het nu van Nesle, B., Etsie, mezelf, TM, Erkel, Mikkie, Soempie, Plasterk, MaJo, Nem, IARL, LB, Neleos, Sheep en misschien nog wel iemand die ik nu vergeet
En je username had iets met een schoolproject te maken, ik dacht voor aardrijkskundequote:
En dat wist ik gewoon nogquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zonder H dus.
Slaap lekker allemaal.
Gewoon met Nestlé toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En je username had iets met een schoolproject te maken, ik dacht voor aardrijkskunde
Als ElizabethR dezelfde methode gebruikt als SaskiaR is het wel te radenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die van SaskiaR denk ik ook te weten.
Die van afhaker lienelien weet ik ook, Jojoortje niet.
Ja, maar ze kwam bij Nestlé via een school-ietsquote:
Laatste bezoek: 9 uur, 30 minuten geleden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ElizabethR dezelfde methode gebruikt als SaskiaR is het wel te raden
Hoe zou het afgelopen zijn met SaskiaR's date van een tijdje terug?
Zo ver was ik ook nog welquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 9 uur, 30 minuten geleden.
Ze heeft het in ieder geval overleefd
Klopt maar met scheikunde, moesten we chocomelk maken. En toen ging ik dus die dag op Fok neuzen en had me aangemeld met Nestlé in mijn hoofd. Maar ik geloof dat ik Nesle leuker vond op dat momentquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar ze kwam bij Nestlé via een school-iets
Kan me niet herinneren dat (en wanneer) ik dat kennelijk gezegd heb, maar je hebt een goed geheugen...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:09 schreef wyccie het volgende:
MM= Tom (toch? of waren alleen zijn initialen TT)).
quote:
Wist niet dat ie op tv wasquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
Moet jij Jesus Christ Superstar niet kijken?
Ik heb nog niets gepland staan eigenlijk...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn iedereens plannen vanavond?
Niet echt...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet veel bijzonders,
Gisteravond aardig op stap geweest, lag om 05.00 in bed. Beetje tv kijken ofzo. Heeft iemand hier nog goede suggesties?
En toen kreeg ik een PM van hawaii_timquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Gelukkig is mijn naamnog niet langs gekomen
Bioscoop: U2 in 3D (met brilletje dus...)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan me niet herinneren hem helemaal gezien te hebben en ook het begin niet. Maar vanmiddag dus het begin gezien en de muziek is wel catchy.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wist niet dat ie op tv wasMaar heb hem toch al heel vaak gezien
Ik ben benieuwd. Ik hebn Beowulf 3D gezien en dat was wel aardig.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bioscoop: U2 in 3D (met brilletje dus...)
Ik ga eerst eten met vrienden en dan naar een feestje bij mijn ex.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Moslims herdenken geboorte Mohammed
Zaterdag 22 maart 2008
Het is een week van religieuze feesten. Terwijl de christenen zich opmaken voor Pasen, de hindoes hun Nieuwjaar vieren en de joden net Poerim achter de rug hebben. Herdenken moslims deze week de geboortedag van de profeet Mohammed.
Hoogtepunt van de viering was zaterdag een luidruchtige stoet vanuit Taibah Moskee in Zuidoost. Enkele honderden gelovigen trokken van daaruit door de stad.
Na afloop van de optocht werd er in de moskee gezamenlijk gegeten. De maaltijd was gekookt door de mannen.
Concert met Chuck Berry in de HMH?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga eerst eten met vrienden en dan naar een feestje bij mijn ex.
Morgen heb ik het helemaal druk: paasontbijt, high tea bij een vriendin, concert van Bill Wyman (gratis laarten en backstage pas) en dan 's avonds stappen in Utrecht
Ik hoop dat ik het overleef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |