een paar maandenquote:
Maak daar maar een half jaar van.quote:
Wat is hier het beleid bij doodsverwensingen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
...en woningspeculanten tegen de muur zetten.
voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat is hier het beleid bij doodsverwensingen?
EG blijft maar bezig om zijn tegenstanders persoonlijk aan te vallen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Je stikt bijkans letterlijk in je dogma´s, Argento . Stuitend (lees eng) gewoon.
Hij weet welk adres?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:!
Bied jij eerst maar eens excuses aan mijn adres aan. Je weet wel welke.
dat zou ik ook wel willen wetenquote:
Dit kan toch gewoon niet door de beugel.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe kun je toch dit soort taal uit je muil krijgen? Hebben jullie fascisten dan zo weinig respect voor de medemens?
Je hebt helemaal gelijk. Het gescheld van KK loopt de spuigaten uit. Het komt erg gefrustreerd over.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit kan toch gewoon niet door de beugel.
Ah ja, maar mensen kanker toewensen (noem geen namen, het begint met een W.) kan uiteraard wel. Mooi om te weten.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit kan toch gewoon niet door de beugel.
Je discussie technieken vervelen. Je legt constant mensen woorden in de mond. Grow up, je hebt genoeg feitenkennis om op normale manier te kunnen discussiėren.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ah ja, maar mensen kanker toewensen (noem geen namen, het begint met een W.) kan uiteraard wel. Mooi om te weten.
Hij kan dit niet onderbouwen want dit heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:19 schreef du_ke het volgende:
Voor PJO is ene partij pas rechts als ze netjes de holocaust ontkennen en abortus willen verbieden.
Nee maar zo goed als alle Nederlandse partijen zijn linksquote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef PJORourke het volgende:
Ik teken protest aan tegen dit soort laster:
[..]
Hij kan dit niet onderbouwen want dit heb ik nooit gezegd.
Nee, natrappen is sterkquote:
Dat is niet de reden dat hij geband is en dat weet je zelf ook wel, zijn taalgebruik was al weken ver onder de maatlquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, natrappen is sterk
Als een debater zou je het juist jammer moeten vinden, als een van je tegenstanders niet kan posten. Maar ja, als niet van feitenkanonnen houdt, dan begrijp ik je vreugde wel![]()
Het ging er mij om dat natrappen niet nodig is. En natuurlijk moet iedereen zich an de regels houden. Maar ik heb hier vaker rechtse mensen veel ergerder dingen zien posten en niet werden geband. Ik roep in dit verband in de herinnering van het postgedrag van bijv. Dr.Nikkita. ..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is niet de reden dat hij geband is en dat weet je zelf ook wel, zijn taalgebruik was al weken ver onder de maatl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |