quote:
Hetzelfde. Druk op het werk. Overigens wel een goede vorm van druktequote:hier zn gangetje
en met jou
Had geen idee. Moest erop gewezen worden. Maar dit topic kon ook wel wat gezelligheid gebruikenquote:weet je stom he dan heb je het er vanmiddag nog over
en ineens zijn er weer wat mensen terug!
En net op het moment dat ik de pc afsloot (nadat ik in slaap viel bij Titanic)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik verklaar bij deze de bar geopend!
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mangothee!
[..]
Hetzelfde. Druk op het werk. Overigens wel een goede vorm van drukte
[..]
Had geen idee. Moest erop gewezen worden. Maar dit topic kon ook wel wat gezelligheid gebruiken
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:24 schreef lynda het volgende:
Mijn kat is nog steeds weg
Kat is godverdomme al sinds gistermiddag 3 uur weg en dat is niets voor onze kat..
Lekker hele weekend is verkloot
mogguh dames en heren!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:19 schreef draculettetje het volgende:
met schoonmaken?
groentesoepquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:43 schreef Seventees het volgende:
De paasboodschappen zijn in huisMegadruk in de Dirk, of course. Heb manlief de winkel in gestuurd en ben zelf bloemen gaan kopen. Nee, niet voor mezelf; voor m'n schoonmoeder. (Schat van een vrouw).
Net een soepje achter de kiezen. Ouders kwamen er gisteren mee aan. Dan ga ik geen nee zeggen. Home made groentensoep
Ook hoi, tripack!
Ken dat gevoel ergens vanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:33 schreef lynda het volgende:Zo mijn weekend is compleet naar de klote
hahaha, zeker vroeg geworden?quote:
u heeft mijn nummer hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:33 schreef lynda het volgende:Zo mijn weekend is compleet naar de klote
Hier het zelfde hoor, heerlijk zo lang weekend!quote:Op zondag 23 maart 2008 12:19 schreef Seventees het volgende:
O ja, het is Pasen.
Ik denk in termen als: een extra vrije dag morgen. Lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |