mogguh dames en heren!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:19 schreef draculettetje het volgende:
met schoonmaken?
groentesoepquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:43 schreef Seventees het volgende:
De paasboodschappen zijn in huisMegadruk in de Dirk, of course. Heb manlief de winkel in gestuurd en ben zelf bloemen gaan kopen. Nee, niet voor mezelf; voor m'n schoonmoeder. (Schat van een vrouw).
Net een soepje achter de kiezen. Ouders kwamen er gisteren mee aan. Dan ga ik geen nee zeggen. Home made groentensoep
Ook hoi, tripack!
Ken dat gevoel ergens vanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:33 schreef lynda het volgende:Zo mijn weekend is compleet naar de klote
hahaha, zeker vroeg geworden?quote:
u heeft mijn nummer hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:33 schreef lynda het volgende:Zo mijn weekend is compleet naar de klote
Hier het zelfde hoor, heerlijk zo lang weekend!quote:Op zondag 23 maart 2008 12:19 schreef Seventees het volgende:
O ja, het is Pasen.
Ik denk in termen als: een extra vrije dag morgen. Lekker!
Meh zie op tegen vandaagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:53 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
het is wit buiten!
beller gaat niet goed?
in ieder geval witquote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh zie op tegen vandaagNajah we gaan zien hoe deze dag zich gaat ontwikkelen
We gaan het zien hequote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in ieder geval wit
en hoop voor jou dan de goede kant op!
klopt, daar kan ik niks tegen in brengenquote:
hmm da's heus niet leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
hier schijnt de zon, en echt alles is alweer weg
ha ha al misselijk?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm niet verstandig zon pot met paaseitjes voor mn neus
morguh lotte
nou nog niet nee haha , dus ga onverbiddelijk door totdat ik dat wel benquote:
ha ha ja ken datquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nog niet nee haha , dus ga onverbiddelijk door totdat ik dat wel ben
pfff da's wel heel lang!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:26 schreef Sgele het volgende:
lekker ja... de NS kan echt niet tegen weersveranderingen..2.5 uur onderweg, voor een stuk waar je normaal nog geen half uur over doet.
maar goed...1 goede morgen allemaal
Ja vond ik ook...en dan nog een klein pokketreintje waar veel te veel mensen in moetenquote:
ow dat gaat dan ook zo "lekker" ruikenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja vond ik ook...en dan nog een klein pokketreintje waar veel te veel mensen in moeten
Lekker dank je!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat gaat dan ook zo "lekker" ruiken
om bij te komen dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |