ik krijg ook foutmeldingen:quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:29 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik was de laatste in de vorige:
Ik vroeg me af of Rabo Internet bankieren bij anderen nog bereikbaar was.
Ik kan wel inloggen, maar zie geen rekeningoverzicht...
Nummer van de helpdesk doet het niet...quote:! Aan uw overeenkomst zijn geen rekeningen gekoppeld (0188)
http://www.nu.nl/news/149(...)kieren_Rabobank.htmlquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:47 schreef soapie het volgende:
Was op het nieuws dat het er problemen waren met Rabobankieren...
Waar op?quote:
hier gewoon bereikbaar hoor...quote:
telt niet, maar de mededeling was sowieso overbodig...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:00 schreef slacker_nl het volgende:
Mijn hersenen zijn down, telt dat ook?
Alhier ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:57 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hier gewoon bereikbaar hoor...
Goddank wel, ben al weer lekker aan het uploadenquote:Op woensdag 2 april 2008 08:41 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.alexmiedema.com/ doet het weer
doet het hierquote:Op woensdag 2 april 2008 13:37 schreef kbeurden het volgende:
Hyves?
doet het hier idd ook niet...quote:Op woensdag 2 april 2008 17:23 schreef ChRoNiC het volgende:
www.hi.nl werkt niet, vrij irritant aangezien ik nu niet gratis kan sms'en
Kan er idd ook niet bij, en daar kwam ik weer omdat hier alle google sites uit de lucht zijn en ik dus niet op gmail kan.quote:
JA! dat dus!quote:Op maandag 7 april 2008 19:24 schreef mvc het volgende:
Zijn er hier meer mensen die via het BBned netwerk op internet zijn aangesloten (providers die gebruik maken van BBned zijn o.a Alice, TweakDSL, Pilmo, Abel, Concepts ICT, InterNLnet, Speedlinq en SpeedXS). Sinds vanmiddag kan ik diverse sites niet meer bereiken, ik vroeg me af of er meer mensen zijn met dit probleem.
Nog meer Pilmo abonnees hier op Fokquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Kan er idd ook niet bij, en daar kwam ik weer omdat hier alle google sites uit de lucht zijn en ik dus niet op gmail kan.
(Ook nergens zie ik nu die google banners)
[..]
JA! dat dus!
(Ik heb Pilmo) sinds gisteravond, hoewel google pas sinds vandaag
lijkt nu weer verholpen..quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:11 schreef mvc het volgende:
[..]
Nog meer Pilmo abonnees hier op Fokbij mij is het probleem ook nog niet opgelost, soms kan ik inderdaad ook niet op Google. Er was toch zo'n statuspagina van BBned waar je kon zien of er een storing is ?
edit: http://stats.pilmo.com/history.php![]()
Google deed het net bij mij ook even niet (Pilmo).quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
lijkt nu weer verholpen..
die statspagina klopt volgens mij geen reet van
Maar dat was hier met UPC!Live ook zo..quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:55 schreef Dickies het volgende:
[..]
Google deed het net bij mij ook even niet (Pilmo).
Ja, hier ook, met vlagen werkt het, BBNet is aan het eikelen denk ik, was een paar maanden terug ook.quote:
Hier ook nog steeds, gelukkig kan ik altijd gebruik maken van het onbeveiligd draadloze netwerk van de buurmanquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, hier ook, met vlagen werkt het, BBNet is aan het eikelen denk ik, was een paar maanden terug ook.
Via Orangequote:Op dinsdag 8 april 2008 21:16 schreef allsystemshalt het volgende:
youtube is te bereiken maar traag als dikke stront tegen de berg op
Een goeie buur* is beter dan een verre vriendquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:24 schreef mvc het volgende:
[..]
Hier ook nog steeds, gelukkig kan ik altijd gebruik maken van het onbeveiligd draadloze netwerk van de buurman
Dat laatste, als ik hem dan vraaf of ik het AP moet beveiligen zegt hij dat z'n laptops dan niet meer werkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:05 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
*Bewust open access point ? of een n00b ?
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:55 schreef Ezechielk het volgende:
Hotmail en MSN doen het hier in Amsterdam gewoon?
Doet het hier wel, maar wel traaaaag..quote:
Maintenancequote:
eww goor plaatjequote:Op zaterdag 12 april 2008 09:07 schreef wobbel het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic
het grote "er is iets up topic" #35 -pingbaar
Nee.quote:Op zondag 13 april 2008 19:35 schreef Liquidootje het volgende:
Pilmo
Jij zat zeker ook bij superweb enzo he.
hier doet ie ut hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:32 schreef palmboom112 het volgende:
hyves down
Paypal doet ook hier niks...quote:Op donderdag 17 april 2008 12:02 schreef mvc het volgende:
Paypal dood ?
Pinging www.paypal.nl [66.211.168.120] with 32 bytes of data:
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
p.s. ook Pilmo trouwens (gelukkig nog maar tot het eind van deze maand ) )
En hier doet paypal ook niets...quote:Op donderdag 17 april 2008 12:02 schreef mvc het volgende:
Paypal dood ?
Pinging www.paypal.nl [66.211.168.120] with 32 bytes of data:
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
p.s. ook Pilmo trouwens (gelukkig nog maar tot het eind van deze maand ) )
Ah, ik dacht dat dat alweer aan mijn Windows lag, maar niet dus.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Msn ligt er blijkbaar ook weer eens uit.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:46 schreef Liquidootje het volgende:
hier werkt het ook.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:38 schreef Liquidootje het volgende:
http://www.tvgids.nl doet weer bagger vandaag?
quote:Op zondag 27 april 2008 02:24 schreef tomwas54 het volgende:
www.instructables.com doet het hier niet..
Met een ander account heb ik weer geen problemen om in te loggen? Iemand met hetzelfde probleem?quote:Het spijt ons dat je momenteel problemen ondervindt met je Gmail-account. Totdat deze problemen zijn verholpen, kun je je account niet gebruiken, maar maak je geen zorgen, je accountgegevens en berichten zijn veilig. Onze technici werken hard aan de oplossing van dit probleem.
Probeer na een paar minuten opnieuw aan te melden bij je account.
Opnieuw proberen Afmelden
Werkt hier gewoon!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:40 schreef kroegtijger het volgende:
www.marktplaats.nl niet te bereiken via XS4ALL
onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:00 schreef commentator het volgende:
fok forum geeft database errors
KPN is ook hard op weg om een landelijke storing te krijgen... ben blij dat de buren draadloos @home hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:04 schreef ikheetmartijn het volgende:
Speedlinq ligt er landelijk uit, behoorlijk irritant
mijn eigen verbinding doet t nu nog steeds niet.... straks nog maar even prutsenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:40 schreef sir_Tachyon het volgende:
Volgens mij is nu alles up en running, maar het probleem was wel redelijk landelijk voor de mensen die adsl via KPN hebben.
De zakelijke ADSL lag er dus sinds vanacht eruit.
Bron
nou ik ben beniwud wat de monteur straks zegt... ben in elk geval nog steeds erg blij met het internet van de burenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:24 schreef tomwas54 het volgende:
http://www.nu.nl/news/156(...)ft_internet_KPN.html
Kut inderdaad.quote:
ik heb al tijden geen errors meer gezien andersquote:Op maandag 12 mei 2008 22:56 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gelegen?
quote:
Ja, hier ook... flinke netwerkstoring lijkt het... Zou het met de KPN-ASDL storing te maken hebben?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:44 schreef galbrecht het volgende:
Mobiel internet van Vodafone doet het bij mij sinds vanmiddag niet.. Meer mensen met problemen?
Jep hier ook.. Gisteravond aardig wat mb verbruikt; dacht eerst dat het daardoor kwam. Zal wel weer snel online zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:44 schreef galbrecht het volgende:
Mobiel internet van Vodafone doet het bij mij sinds vanmiddag niet.. Meer mensen met problemen?
We kunnen weer msnen in de trein, niet in de bus, want die zijn vandaag 'down'quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:28 schreef No-P het volgende:
[..]
Jep hier ook.. Gisteravond aardig wat mb verbruikt; dacht eerst dat het daardoor kwam. Zal wel weer snel online zijn.
nou hier nog steedsquote:Op zondag 18 mei 2008 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
Sinds zaterdagochtend www.q-dance.nl is onbereikbaar.
Nergens last vanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:08 schreef rudedeltadude het volgende:
gmail blijft hangen tijdens het opzoeken van de inbox?
als je dan kiest voor de "eenvoudige" weergave loopt hij wel door...
vreumd
quote:
quote:De gevraagde pagina kon niet worden weergegeven door een probleem met de database. Wacht een paar ogenblikken en probeer het opnieuw.
db:query:1053
is hier auch totquote:
Doet het hier primaquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:50 schreef achterop23 het volgende:
marktplaats.nl?
hier doet ie het niet (roemenië)
Strange. Hier geeft 't in Firefox een witte pagina, in IE 7 een 'webpagina kan niet worden weergegeven'.quote:
Jup, heb ik hier ook last van. Gewoon zoeken met google wil ook niet al te best vandaagquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:08 schreef rudedeltadude het volgende:
gmail blijft hangen tijdens het opzoeken van de inbox?
als je dan kiest voor de "eenvoudige" weergave loopt hij wel door...
vreumd
Ik kon het vanmorgen nog wel? 10 minuten na jou berichtquote:Op donderdag 29 mei 2008 06:36 schreef Sjowhan het volgende:
Ik kan niet inloggen bij Hyves, bad gateway.
Hier ook down.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:15 schreef Saak het volgende:
nzb holland doet het niet, zijn er mensen waarbij hij het wel doet? nzb.theplace2be.info/
Zijn genoeg NZB zoekmachines toch? Binsearch bijv.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:17 schreef Saak het volgende:
jammer wou net m'n gloednieuwe gekraakte newsleecher testen =]
Hier ook iig @ Orange/Ziggo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:04 schreef Doc.Brown het volgende:
Hm, ik krijg een witte pagina als ik naar demonoid.com ga, IE7 geeft een 500 error.
De RSS feeds werken wel, maar de site lijkt het hier niet te doen. Bij anderen net zo?
Hmm, ja hier dus ook met Orange. Wil iemand met een andere provider ook ff kijken?quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:04 schreef Doc.Brown het volgende:
Hm, ik krijg een witte pagina als ik naar demonoid.com ga, IE7 geeft een 500 error.
De RSS feeds werken wel, maar de site lijkt het hier niet te doen. Bij anderen net zo?
quote:Maintenance
We are currently performing the daily site maintenance.
We'll be back soon
Do not click refresh. It will send you back to this page.
Click here to retry instead
Hmm, ik krijg hier alleen maar een witte pagina. RSS feed werkt, trackers ook.quote:
Doet het prima.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:30 schreef Saak het volgende:
Dit is lollig als je hierheen gaat laad ie niet verder als het standaard framepje: http://www.zeelandnet.nl/helpdesk/
En als je dan op storingen klikt staat er dat er geen storingen zijn XD
mja ik kom net van een lan party af en had wat instellingen niet goed staan...nu doet IE7, FF en de rest het ALLEMAAL behalve MSN messengerquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:57 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kom niet naar:
http://www.ams-ix.net/
:/
Knap dat je dan toch kan postenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:50 schreef atjepatatje het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
quote:
Doet het (weer?) bij mij.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:45 schreef Boe-man het volgende:
www.nforce.nl
Iemand een net zo lekker werkend alternatief?
Toen deed ie het weer, raar =\quote:Op maandag 16 juni 2008 22:51 schreef Saak het volgende:
MSN? stopte er gewoon mee, kan niet meer inloggen
Knalde er hier ook uit. Hier doet ie het alleen nog niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:51 schreef Saak het volgende:
MSN? stopte er gewoon mee, kan niet meer inloggen
Bron: http://status.messenger.msn.com/Status.aspxquote:.NET Messenger Service
All systems are stable and running.
Hmm de ebuddy site lijkt eruit te liggen.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:35 schreef MissHobje het volgende:
Psst ebuddywerkt goed alleen is er amper iemand online
me vriendenquote:
Hij is toch echt down hoor:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:47 schreef PiRANiA het volgende:
http://hyves.nl doet het niet, maar met www ervoor doettie het wel..
quote:De verbinding werd geherinitialiseerd
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 06:17 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heeft Planet sinds gisterenavond een probleempje met de homepages (home.planet.nl).
Yup, net als wat meer usericons... maar Planet doet het weer, zo te zienquote:
Wij hebben hier op het werk 2 verschillende accounts met 2 verschillende newsreaders bij Eweka maar het is echt tering lekker langzaam...het authenticaten duurt uren en als ie dan al inlogt gaat het niet echt snel...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:40 schreef Haijo het volgende:
Newsreader55 van Eweka? Eweka zelf meld een opgeloste storing vandaag.
Works! Probeer het eens via een HTTP proxy surferquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:19 schreef ChRoNiC het volgende:
www.elsevier.nl doet het hier niet, zwaar irritant want ik moet een artikel hebben!
Zowel via Ziggo als via de VPN verbinding met mn universiteit werkt de site niet. Vreemd!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:28 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Works! Probeer het eens via een HTTP proxy surfer
Same here, ook Telfort...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:04 schreef xminator het volgende:
Enorm veel sites doen het hier niet, heb TELFORT.
Ja was er even bang voor dat dat zou moetenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:07 schreef xminator het volgende:
nja dan maar een leven zoeken buiten ofso
Geen zorgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:07 schreef xminator het volgende:
nja dan maar een leven zoeken buiten ofso
Jup.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Iemand hier last op het versatel netwerk dat dingen zoals google niet bereikbaar zijn, andere sites amper en het internet rete traag is?
Ik wist nix meer te verzinnen zonder google. Terugdenken aan de tijd waarin google nog niet bestond hielp ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:12 schreef wobbel het volgende:
Hier lag er ook van alles uit, zowel Versatel als Ziggo/@home!!
Vooral google miste ik
Had ik net dus ook , nu is het weer redelijk maar het kon snellerquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Iemand hier last op het versatel netwerk dat dingen zoals google niet bereikbaar zijn, andere sites amper en het internet rete traag is?
Klopt, hier ook niet...wilde ff kijken of er een dipje was in de statistiekenquote:
Ik gebruikte weer ilse voor het eerst in 5 jaar ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:14 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ik wist nix meer te verzinnen zonder google. Terugdenken aan de tijd waarin google nog niet bestond hielp ook niet
2 weken terug ofzo lag ook ff de hele AMS-IX eruit...toen gingen ze overschakelen op een backup netwerk welke op dat moment in onderhoud wasquote:
Niets van gemerktquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:24 schreef wobbel het volgende:
[..]
2 weken terug ofzo lag ook ff de hele AMS-IX eruit...toen gingen ze overschakelen op een backup netwerk welke op dat moment in onderhoud was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |