Same here, ook Telfort...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:04 schreef xminator het volgende:
Enorm veel sites doen het hier niet, heb TELFORT.
Ja was er even bang voor dat dat zou moetenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:07 schreef xminator het volgende:
nja dan maar een leven zoeken buiten ofso
Geen zorgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:07 schreef xminator het volgende:
nja dan maar een leven zoeken buiten ofso
Jup.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Iemand hier last op het versatel netwerk dat dingen zoals google niet bereikbaar zijn, andere sites amper en het internet rete traag is?
Ik wist nix meer te verzinnen zonder google. Terugdenken aan de tijd waarin google nog niet bestond hielp ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:12 schreef wobbel het volgende:
Hier lag er ook van alles uit, zowel Versatel als Ziggo/@home!!
Vooral google miste ik
Had ik net dus ook , nu is het weer redelijk maar het kon snellerquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Iemand hier last op het versatel netwerk dat dingen zoals google niet bereikbaar zijn, andere sites amper en het internet rete traag is?
Klopt, hier ook niet...wilde ff kijken of er een dipje was in de statistiekenquote:
Ik gebruikte weer ilse voor het eerst in 5 jaar ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:14 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ik wist nix meer te verzinnen zonder google. Terugdenken aan de tijd waarin google nog niet bestond hielp ook niet
2 weken terug ofzo lag ook ff de hele AMS-IX eruit...toen gingen ze overschakelen op een backup netwerk welke op dat moment in onderhoud wasquote:
Niets van gemerktquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:24 schreef wobbel het volgende:
[..]
2 weken terug ofzo lag ook ff de hele AMS-IX eruit...toen gingen ze overschakelen op een backup netwerk welke op dat moment in onderhoud was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |