Ach nee joh, ik ga gewoon vrolijk met trein, waar ik overigens nu wel voor moet gaan rennen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja,graag. Mnmobnr staat inje PM, ben over 5 min klaarmetwerk.
Wie gaat er trouwen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:47 schreef maok het volgende:
Mijn outfit voor de bruiloft volgende week is klaar![]()
geen bloemetjes gekocht trouwens
Hier niet, gelukkigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:58 schreef JH87 het volgende:
Er ligt hier sneeuw, what the heck!? Ik moet vanavond nog op de brommer naar Arnhem en terug. :|
Een nichtje, eerste van de generatie ook nogquote:
Ach, ik heb mn stageloper naar het werk van zn vader gebracht nu, heofde hij niet door de regenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:30 schreef Jesse_ het volgende:
Ik zou ook niet bij hem in de auto durven hoor
ik had onderweg ook wat sneeuwquote:
Staat je goedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:07 schreef maok het volgende:
[..]
Een nichtje, eerste van de generatie ook nog
mijn outfit, jurkje had ik al maar nog niet aangehad ergens heen, vestje was bijna onmogelijk om te vinden, uiteindelijk bij skooter, een winkel waar ik minstens 10 jaar boven de doelgroep uit kom geslaagd. Je zou ttoch denken dat een zwarte bolero niet zo'n probleem moet zijn(wilde eigenlijk een rode of grijze maar daar ben ik maar helemaal niet aan begonnen). Ik heb er trouwens een sierraden setje gekocht van jou cadeau-bon voor erbij:
[ afbeelding ]
(ik overigens gewoon een rechterhand, maar ik kon hem niet zo goed stil houden)
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:07 schreef maok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De mooiste vrouw van Nederland?Dat is toch echt Sophie Hilbrandt, hoor! Ik ga dit weekend naar 'Zomerhitte'
Wat hij zegt.quote:
Voor mij is 't dit weekend meer een uitvalsbasis. Ik ga zodirect naar Vitesse en morgen ga ik nog naar een concert in Utrecht. Dan zie ik daarnaast m'n ouders weer eens, aangezien ik m'n pa bijv. al een maand niet meer had gesproken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:23 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom gaat zo'n beetje iedereen dit weekend naar thuisthuis?
Is er iets met pasen dat ik niet snap ofzo?
Zelfs wij gaan naar TARA's moederquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:23 schreef Jesse_ het volgende:
Ik kom ook net bij mn ouders vandaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:23 schreef Jesse_ het volgende:
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:07 schreef maok het volgende:
[..]
Een nichtje, eerste van de generatie ook nog
mijn outfit, jurkje had ik al maar nog niet aangehad ergens heen, vestje was bijna onmogelijk om te vinden, uiteindelijk bij skooter, een winkel waar ik minstens 10 jaar boven de doelgroep uit kom geslaagd. Je zou ttoch denken dat een zwarte bolero niet zo'n probleem moet zijn(wilde eigenlijk een rode of grijze maar daar ben ik maar helemaal niet aan begonnen). Ik heb er trouwens een sierraden setje gekocht van jou cadeau-bon voor erbij:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga straks in mn blote kont in mn tuin staan dansen om ostara en volle maan te vieren!
Wat wil je ook met dit weer en een goede vrijdag die vroeg valt dit jaarquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:30 schreef Jesse_ het volgende:
het is trouwens minder druk dan vorig jaar
Mjah, iedereen is de hort op.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:23 schreef Jesse_ het volgende:
Ja, die is ook altijd zo praktisch in de buurt inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Do2 moet gewoon je tieten sjouwen, win win situatie
Die heb ik niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
teveel moeite om te kijken, stuur eens een foto met jou er in op MSN?
Mak er een danquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die heb ik niet.. En foto kopiëren van de site wil ook niet.
Wat is er mis met je maat dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi, maok!. Waar heb je dat jurkje gekocht?
Ik heb me ook nog de stad ingewaagd en uiteraard weer véél te veel geld aan lingerie uitgegeven. Dat krijg je als goedkopere winkels als Hunkemoller verdomme nooit je maat hebben..
Dat ze 'm vaak niet hebben, dat zeg ik toch?quote:
Whehehequote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is dit mijn dank voor het altijd hebben geklikt op alle BB-linkjes die je me hebt gegeven ook al stierf m'n pc er onvermijdelijk door?
En dat denk jij?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Laat je m woensdag dan zien? Stageloper kijkt e andere kant wel op
Die jongen is zwaar christelijk, die durft niet te kijken. En als ie al kijkt komt ie spontaan klaar, zo weinig is ie gewend.quote:
Mannen die het verschil niet weten tussen een rok en een jurkquote:
Milaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi, maok!. Waar heb je dat jurkje gekocht?
Ik heb me ook nog de stad ingewaagd en uiteraard weer véél te veel geld aan lingerie uitgegeven. Dat krijg je als goedkopere winkels als Hunkemoller verdomme nooit je maat hebben..
Zó niet waar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
jurkjes pwnen rokken ontzettend
Vrouwen die ... eh ... OOOoooh !quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:16 schreef maok het volgende:
[..]
Mannen die het verschil niet weten tussen een rok en een jurk![]()
Die heb je bij rokjes ook wel.quote:
Rokjes.quote:
Mijn ava verandert binnenkort wel weer, dat kan je vast wel ff wijzigen voor mij zeker?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
een trein die evolueert in een kopje koffie. frappant. truste.
* 2cv pakt mes af.quote:
Nee. Waarom ik?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:01 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Mijn ava verandert binnenkort wel weer, dat kan je vast wel ff wijzigen voor mij zeker?
heb wat dodelijkers gedaan dan krassenquote:
Als je tegen iemand aan gaat liggen heb je het warm zonder pyjamaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:10 schreef maok het volgende:
Ik duik mijn nest in, met deugelijke pyjama want het is koud.![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:58 schreef Mark_Boelen het volgende:
Kruip dan maar weer lekker je nest in Alexxxx
Of kom een katerontbijt halen bij 't Feithhuis
Nee, die is er nog niet, komt vanmiddag, ik denk niet dat ze nog veel te doen heeft, volgens mij zijn we zo goed als klaar hierquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:44 schreef Bob. het volgende:
Je moeder is goed bezig geweest Freecell?
Voor vrouwen is het misschien emotie.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is beide, en nog verdomde lekker ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |