Oja, die doen we ook wel eens, maar dan zonder vasthouden inderdaadquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het best is als iemand op je voeten gaat zitten en je knieën naar beneden drukt,
anders lukt het voor geen meter..
[ afbeelding ]
Allemaal oefeningen voor je obliques. Als je googlet op obliques exercises kom je er nog veeeeel meer tegen, aangezien je schuine buikspieren zo heten in het Latijnquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:50 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Weet iemand hoe je de dwarse abdomis traint? Dat is die schuine spier onderin je buik bij je bekken.
http://www.bodybygeoff.co(...)bdominals-736541.jpg (helemaal linksonder)
Idd geval bonuspunten voor je doorzettingesvermogenquote:Op zondag 25 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
yes ik ben waardig
Dan ben je al veel sterker dan de gemiddelde vrouw.quote:
Dat gaat echt niet zo snel hoor. Heb je wel eens naar gewichtheffen op Eurosport gekeken? In de lagere gewichtklassen zie je dan vrouwen die er normaal uit zien, niet overdreven gespierd, maar wél verdomd sterk. Dat je als vrouw van krachttraining gelijk verandert in een grote brok spieren is een hardnekkige mythe (lees: onzin)).quote:
ik kan 't nog steeds welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kan het nog steeds niet echt
shame on me![]()
Idd, oefen je wel elke dag?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:18 schreef tevebe het volgende:
Zelfs na een halfjaar niet? Dan doe je toch echt iets fout.
Mag ik je likken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:00 schreef PurnodePurno het volgende:
Ik doe het elke ochtend en elke avond, meestal 3x20. Ik word er megabreed van. Maarja ik ben een jongetje van 110 kilo, voor een meisje lijkt het me bepaald geen zinnige bezigheid.
hoe zit dat bij mannen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:41 schreef waht het volgende:
De beoordeling is als volgt (voor vrouwen):
5 pushups: Waardig
25 pushups: Goed
50 pushups: Geweldig
Pushup Standards US Armyquote:
Achter elkaar en binnen 2 minuten. Dus niet tussendoor even rechtop staan maar in de pushup-positie blijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |