a strong hold and a wicked knee should do the trickquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nou het stelt niet zo veel voor aangezien ik nog geen deuk in een pakje boter sla
Doe je het omdat je het leuk vindt of omdat je jezelf graag wilt verdedigen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zit bij een vechtsport sportschool, dus zonder aparaten e.d.
Ben al weken thuis gekomen onder de blauwe plekken, begint eindelijk wat minder te wordenDus ja incasseren kan ik wel.. Maar nu wil ik GOED worden.
daarom bestaat er zo iets als training eh. dat ik het nu niet kan wil niet zeggen dat ik niet goed kan wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:27 schreef OldJeller het volgende:
oké........................
Als man begrijp ik het, maar voor een vrouw.. emancipatie?
Je hebt in elk geval genoeg tips voor je push ups denk ik.
oh. Misschien kan je incasseren, maar aangezien je weinig tot geen massa hebt en jezelf nog niet eens kan opdrukken slaat iemand met gemak door je dekking heen.
Compleet vechter: snelheid, techniek, ook enige kracht... niet alleen voor het offensief, maar zeker voor het defensief.
Succes.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan me sinds een paar maanden voor het eerst in m'n leven opdrukken. Niet geheel toevallig ben ik ook net iets langer dan een paar maanden mijn armspieren aan het trainen. En nu kan ik mooi hier posten om u deelgenoot te maken van deze persoonlijke overwinning.
Ja, ik heb werkelijk geen idee wat het geheim of de truc is, en ik ben ook nooit gaan trainen met het idee 'dan kan ik me ooit opdrukken' (wat ook nogal een raar DOEL is, maar natuurlijk wel een zinnig MIDDEL, en een overwinning op mezelf). Het enige advies dat ik kan geven is gewoon doorgaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]Het bewijs dat het mogelijk is
![]()
Ga jij eens even een anatomie boek openslaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
muay thai, een meisje.Meisjes dienen niet te vechten en dus beschadigd te worden.
Nee, hoe zwaarder hoe beter. Maar wel dat je ze daadwerkelijk kan gebruiken, niet dat je enorm trilt en bijna omvalt.
[..]
Ook, maar minder. Tricips gebruik je vooral als je met je handen achter je op een bankje zit en je dan opdrukt in zittende houding.
oh, I detect fail on my behalf.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:58 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Ga jij eens even een anatomie boek openslaan.Biceps: buigspier Triceps: Strekspier. Wat doe je met opdrukken? ---> juist: strekken. Biceps hebben hooguit een stabiliserende functie bij opdrukken.
Naast je triceps gebruik je je pecs (borstspier) en voorste schouderkoppen (als hoofdspieren). Nu je weet welke spieren je moet trainen kun je aan de slag. Ik kan wel wat oefeningetjes dumpen hier, als je wilt.
Maar of je van opdrukken daadwerkelijk harder gaat slaan........ Ik zou vooral oefenen op een bokszak o.i.d. Je wordt namelijk beter in hetgeen je traint!
Volgens mij kunnen die niks aan want ze zijn slecht 6 cm breed en 2.5 cm hoog en aan alle kanten voel ik bot ipv spierquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
oh, I detect fail on my behalf.
Maar als je langzaam opdrukt, dus je je langzaam laat zakken gebruik je wel degelijk je biceps.
Als je naar voren kijkt ook je buikspieren.
En voor harder slaan moet je ook zorgen dat je polsen wat aankunnen en beter inderdaad met een bokszak oefenen.
Nerd.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:43 schreef mercurial3 het volgende:
rofl, kan 50keer opdrukken 8er elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |