zonder mokken naar school is heerlijk! Als ze ergens heel zenuwachtig voor is, is ze om 5 uur al wakker, maar ik moest haar om 7:30 wakker maken, wat voor mij al een goed teken was

Ze had er nog steeds zin in maar vond het wel een beetje eng.
Cas mocht kiezen of we eerst hem of René naar school gingen brengen. Hij wilde mee naar René haar nieuwe school.... en later niet naar zn eigen school

René liet mij zien welke deur we moesten nemen, ze haalt met de NSO wel eens een oud klasgenootje op en zo gingen we naar binnen. In de hal stonden we wat om ons heen te kijken en daar kwam een juf aan, jij bent vást René en daar gingen we

Eenmaal bij de klas kwam A. het oude klasgenootje aanrennen om René een knuf te geven

toen was alles goed. De juf heeft verteld waar dr tas en dr jas moest én dat straks de schoolfotograaf komt
Daarna gingen Cas en ik weer naar weg, was de bedoeling, alleen wilde Cas blijven, hij wilde ook op deze school spelen

na wat gemor heb ik hem meegekregen en zijn we naar zijn school gegaan. Daar kwamen we de directrice tegen, die vroeg meteen hoe het gegaan was, goed dus

ze had er echt zin in!