abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 29 maart 2008 @ 15:55:07 #51
7074 moussy
kuttekop
pi_57697053
René moest van ons ik vind het kunnen zwemmen enorm belangrijk in ons waterlandje. Als ze een onderdeel niet goed zouden kunnen worden ze hier tijdens de les apart genomen om te leren en oefenen en anders met extra lessen. MAar ze heeft het En vanmorgen 1-1 gespeeld met voetbal
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 30 maart 2008 @ 10:38:55 #52
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_57711147
Gefeliciteerd hoor Moussy met René. Sportieve meid, hoor.

Ik ga niet zover dat ze van mij C moeten. A en B liefst wel, maar als A al een compleet drama zou zijn, zou ik het geloof ik alleen bij A houden. Ik geloof zelf dat ik niet beter kan zwemmen dan het huidige A-niveau. Maar ik zwem ook niet echt veel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 maart 2008 @ 11:34:17 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57711659
Christan heeft zijn A, helaas net geen B gehaald voor de grote vakantie, toen ging het zwembad dicht Maar nu heeft hij weer schoolzwemmen (in Groesbeek), dus ik heb goede hoop dat zijn B er voor de komende grote vakantie wel aankomt

En hij heeft een medaille gewonnen met skiën Vierde plaats (van de 9). We zijn net thuis na een vlotte busreis; Christan heeft heerlijk liggen pitten, maar ik ben elk uur wakker en elk uur doet er weer iets anders zeer van het opgevouwen liggen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 30 maart 2008 @ 15:09:48 #54
37150 livelink
pi_57715489
Goed gedaan, Christan , de ski-vakantie was dus een succes! Had Christan zo lang paasvakantie of had je het speciaal aangevraagd?

Ga eerst maar lekker bijtanken van je vermoeiende reis.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 maart 2008 @ 18:35:44 #55
13151 crew  Rewimo
pi_57719367
Hier in Duitsland hadden ze twee weken paasvakantie. Morgen begint de school weer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 30 maart 2008 @ 19:50:10 #56
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57721043
Lekker die lange paasvakantie. En een prijs voor Christan. Gefeliciteerd.

Moussy gefeliciteerd met René. Heel knap als ik die lijst zo bekijk. Fleur gaat in het najaar beginnen met A.

en verder is ze vandaag geslaagd voor het diploma... 'gat in mijn hand' en 'gezellig winkelen met mama'

Ze is thuis gekomen met:
- 1 mega mindy vest (C&A)
- 1 mega mindy shirt (C&A)
- 2 diademen (C&A)....gekregen van een vriendin die mee was.
- 1 rok (V&D)
- 1 tuniek.....gekregen van vriendin
- 1 vest korte mouw
- 1 ketting van my little pony....gekregen van vriendin
- 2 leggings
- een pyjama (hema) met bijpassende voor d'r poppie

Nou, mama's portemonai is leeg.... en in elke winkel zei ze ook nog heel lief..... en wat nemen we mee voor Maud????
  zondag 30 maart 2008 @ 19:59:04 #57
37150 livelink
pi_57721248
, die Fleur. Katja heeft dat bij ons niet. Job wel. Die wil altijd het liefst boodschappen doen, als je hem vraagt wat hij wil gaan doen. Katja lijkt wat dat betreft op mij en Job op zijn vader. Wij hebben het rollenpatroon omgedraaid, ook in de kinderen.

Katja had vandaag en gisteren een feestje. Voor Job, die in dezelfde klas zit, was dat wel moeilijk. Gelukkig maakte hij er niet een al te groot drama van en wilde Katja haar meegekregen snoepgoed en cadeautjes wel delen. Ik zal blij zijn als ze volgend jaar niet meer bij elkaar zitten, dat wel. Gelukkig zijn ze volgende week samen bij een feestje uitgenodigd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 maart 2008 @ 20:30:06 #58
13151 crew  Rewimo
pi_57721941
Helemaal niet tot me doorgedrongen dat René het gehaald heeft Gefeliciteerd!
  zondag 30 maart 2008 @ 21:02:39 #59
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_57722714
gefeliciteerd renee met je diploma goed gedaan hoor.

en Cristan 4des ook super goed zeg echt leuk om te lezen

leuk die kleding voor fleur
kyllian hou ook zo van lekker shoppen vraagt hij best vaak ot we dat gaan doen
maar dan moet het wel altijd voor hem zijn en dat kan niet altijd
maar dan krijgt hij soms een kleinigheidje .

tis zonde moeten over een maand terug komen bij de GGD omdat hij lichte vermindering heeft van het gehoor
kijk ik vandaag met een zaklamp in zijn oren zo van zou er niet wat inzitten want er komt bij hem eigenlijk nooit iets uit je kan dus zo de proppen in zijn oren zien zitten ik denk als hij die test opnieuw moet doen als ik bij de huisarts ben geweest dat hij met vlag en wimpel slaagt
Dus kunnen we voortaan samen onze oren laten doen heb er ook altijd last van namelijk
maar wel stom eigenlijk dat ze van de GGD niet in de oren kijken maar ja.
pi_57732330
Wat goed René, diploma C wow

En de skivakantie was dus een succes, Rewimo

babyfeet: dat wordt dus gewoon oren uitspuiten? Heb ik zelf nog nooit laten doen trouwens...
pi_57732402
chacama, wat lief dat Fleur ook aan haar zusje dacht

mega mindy vind ik trouwens vreselijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 maart 2008 @ 10:35:54 #62
13151 crew  Rewimo
pi_57732568
Oren uitspuiten lucht echt zó vreselijk op Reken maar dat hij daarna alles weer hoort Luisteren is een andere zaak
  maandag 31 maart 2008 @ 11:39:56 #63
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57733859
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:26 schreef lily het volgende:
chacama, wat lief dat Fleur ook aan haar zusje dacht

mega mindy vind ik trouwens vreselijk
Is ook niet echt mijn favoriet. Maar Fleur is wild van zo ongeveer alles van studio 100. En ach, gelukkig deed de prijs het niet deze keer. Vest was maar 12,95. Viel me 100% mee... Voornaamste bij Fleur is dat ze uitzoekt wat zij leuk vind... dan draagt ze het tenminste ook nog.

Vanochtend moeten racen tegen de klok in. Ze werd pas om 8 uur wakker. Dus welgeteld 20 minuten de tijd om aan te kleden en te eten....waren dus iets te laat op school, maar dat gaf gelukkig niet. Ze had er gerlukkig wel weer zin in en de zon schijnt buiten spelen.....vitamine D en E aanmaken....
pi_57734141
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:39 schreef chacama het volgende:
Is ook niet echt mijn favoriet. Maar Fleur is wild van zo ongeveer alles van studio 100. En ach, gelukkig deed de prijs het niet deze keer. Vest was maar 12,95. Viel me 100% mee... Voornaamste bij Fleur is dat ze uitzoekt wat zij leuk vind... dan draagt ze het tenminste ook nog.
tuurlijk, is ook zo

Ik koop ook af en toe wel iets dat de kinderen gewoon graag willen hebben terwijl ik het niet mooi vind.

maar niet al te vaak
pi_57736548
ik vind MegaMindy wel leuk. in elk geval leuker dan Wizzy&Woppy, Samson&Gert, kabouterPlop en K3-tv, om maar wat studio100 flut te noemen.
pi_57736722
als het dan toch over zwemles gaat mag ik vast wel even binnenstormen dat wij vanmiddag onze eerste zwemles hebben Het is eindelijk zover
pi_57736800
ga je eindelijk leren zwemmen knor? veel succes!
  maandag 31 maart 2008 @ 14:26:45 #68
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57736971
Oh, helemaal vergeten! Middelste hier had in Januari eindelijk toch zijn B (nadat ze m twee weken ervoor lieten zakken ) Wat bleek nou: hij is zo sterk in zijn armen dat hij eigenlijk zijn benen niet nodig heeft.(voor zwemmen dan hč ) Maar daardoor komt ie wel tekort met ademen nadat zijn gezicht uit het water komt. Daardoor dus een tussenslag. Gelukkig dat ik daar achter kwam door oefenen.

Ik overweeg nu beide oudsten nog op c les te doen in het buitenbad. Buiten zwemmen eist toch een betere conditie en een nog betere techniek. Plus dat nog een jaar oefenen niet verkeerd is denk ik....
Maar de zwemjuf hier is nogal een biatch ik weet niet of ik mijn jongens daaraan wil blootstellen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_57737359
een biatch. is dat frysk?
pi_57737406
Hier heeft oudste alleen A (drAmA)

Vreselijk vond ie het.
Veel huilen, niet willen en van onze kant ontzettend veel overredingskracht is het in een klein groepje gelukt om A te halen. En of tie asjeblieft mocht stoppen als het het gehaald had.

B gaat er dan ook (in ieder geval nog) niet komen
pi_57737454
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:47 schreef bixister het volgende:
straatwoordenboek.nl
pi_57737458
.

[ Bericht 97% gewijzigd door lily op 31-03-2008 14:55:31 (dubbel is niet nodig) ]
  maandag 31 maart 2008 @ 17:10:55 #73
37150 livelink
pi_57740158
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:47 schreef bixister het volgende:
Al gaat de verschrijving nog zo snel, Bix achterhaalt hem wel

Chacama, wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest van Fleur? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
pi_57740222
ze vond het hartstikke leuk , zelfs koppie onder en al geweest (douchen is hier drama want dan worden d'r ogen nat) op naar volgende week
  maandag 31 maart 2008 @ 17:25:04 #75
37150 livelink
pi_57740457
Fijn, Knorretje
Wij zitten nu vrijdagavond met Katja in het zwembad en zaterdagochtend vroeg met Job.
Job heeft nu 3 lessen gehad en vindt het ook heel erg leuk. De badmeesters vinden het geloof ik wat minder leuk, want Job is niet de makkelijkste om in je groep te hebben
Gelukkig is Job nog wel onder de indruk van hun reprimandes. De eerste les zat ik erbij toen hij (zeer terecht) behoorlijk stevig toe werd gesproken. Ik was bang dat hij vervolgens alle medewerking zou weigeren, maar hij deed de rest van de les precies wat de meester zei
  † In Memoriam † maandag 31 maart 2008 @ 18:42:28 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_57742263
Fijn he livelink dat vreemde ogen dwingen, Cas heeft dat ook zo nodig, dat is een kleine gemene stiekemerd

Knor, goed van d'r!
  maandag 31 maart 2008 @ 21:33:43 #77
37150 livelink
pi_57746602
Ja, op zich wel fijn dat anderen nog wel vat op hem hebben. Eigenlijk wil je zo graag dat je kind gewoon luistert en leuk meedoet in plaats van dat het voortdurend gecorrigeerd moet worden. Mijn kind is een kind waarover andere ouders komen klagen en dat vind ik wel heel moeilijk. En hij is eigenlijk zo ontzettend lief, maar hij laat het in dat soort settings niet zien
pi_57746977
Hoe gaat het nu op school met René moussy? (heb het de laatste tijd even meegelezen en benieuwd hoe het nu gaat)
  maandag 31 maart 2008 @ 21:49:02 #79
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_57747068
vind het zo jammer dat kyllian geen zwemles meer wilt hij is er met geen 10 paarden naar toe te krijgen.

Zo vandaag geweest voor de uitslag van de hersenscan en die was gelukkig goed.
nu de volgende stap zijn iq laten testen morgen meteen bellen voor een afspraak belde vandaag al maar kan alleen tussen 9 en 12 voor nieuwe aanmeldingen
dus ben benieuwt wanneer we daar terecht kunnen.
in augustus moeten we terug bij haar komen.
dus op naar de volgende ronde vind het wel een heel gedoe hoor vind het heel erg dat ik het moet zeggen.
overal je kind meee naar toe slepen om te kijken wat er met hem aan de hand is
maar doe het met alle liefde om hem te helpen
maar ik merk wel consucent zijn helpt of hoe je het schrijven mag.

morgen de oren hij zal wel stijf staan als we hem roepen
tis zonde vind het zo sneu maar ja ook maar eens vragen ofdat er iets tegen te doen is .
pi_57747589
babyfeet wat fijn dat de uitslag van de hersenscan goed was. succes met de vervolg-onderzoeken en met 't oren-uitspuiten morgen. zou wel fijn zijn als daarmee het gehoor-probleem opgelost is!
  maandag 31 maart 2008 @ 22:18:04 #81
37150 livelink
pi_57747835
Babyfeet, word je hierin begeleid of is het allemaal eigen initiatief? Ik weet dat je er wel eerder iets over geschreven hebt, maar ik weet niet meer precies hoe het zat. Komen al deze onderzoeken vanuit school of schoolarts of vanuit jullie zelf?
  maandag 31 maart 2008 @ 22:24:49 #82
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_57748028
Komt misschien niet zo over maar ik ben ook superblij hoor
dat het in zijn koppie goed zit.
Maar wat zij ook al aangaf omdat hij op een school zit waar nu dus het grotendeels buitenlandse kindjes opzitten.
en nog niet goed de taal spreken enzo daar gaat de aandacht naar toe.
Kyllian die uitgekeken is op alles en ver voor ligt op de rest van de klas daar hebben ze de aandacht dan niet echt voor krijgt wel vaker moeilijkere werkjes maar maakt ze niet altijd want dan heeft hij er geen zin in zegt hij
soms zou ik best wel eens een dagje mee willen draaien om te kijken hoe hij is wat hij doet en moet doen.
maar dan is hij weer anders
ze zouden het eens moeten filmen ofzo.
lezen gaat ook echt vooruit is zo leuk om mee te maken he .
ach ik ben trots op hem met wat hij doet zijn gedrag kan misschien veranderen als hij een andere juf heeft daar hoop ik ook echt op want het is gewoon echt een probleem.
maar soms snap ik het niet waarom op school wel en thuis niet
hij kan zo driftig worden op school dat hj rood aanloopt thuis nog nooit gezien.
gilt tegen andere kindjes als het hem niet aan staat

en van de week moesten ze bij de gym een kring maken en hij weigerde om tussen twee zwarten in te staan waren zijn woorden dan weet je ook niet wat je hoort als de juf dat zegt ze klapperde echt.
  maandag 31 maart 2008 @ 22:34:24 #83
37150 livelink
pi_57748320
Wat zeggen ze er op school van, Babyfeet?
  maandag 31 maart 2008 @ 23:05:29 #84
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_57749227
we doen moeilijkere werkjes met hem maar als hij geen zin heeft hoeft hij het niet te doen.
dan mag hij iets anders kiezen.
hij staat nu ook regelmatig op de gang om 5 minuten af te koelen en het dan opnieuw te proberen
het helpt wel iets maar dan mag hij toch weer doen waar hij zin in heeft.
ze hebben totaal geen controle over hem.
als hij het hulpje is hebben ze geen problemen met hem want dan is alle aandacht voor hem hij kan het moeilijk delen dat merk je thuis ook wel hoor als we als ouders zijnde even een geprekje hebben hij mengt zich erin .
soms is het ook wel eens botbeg dat we zeggen bemoei je er eens niet mee dit gaat jou even niks aan .
en is het van ok sorry
als het aan hem ligt gaat alle aandacht naar hem en moeten wij ons ding maar doen als hij op bed ligt en dat kan niet altijd
hij probeert echt zijn zin te krijgen
maar verder van de jufs kan ik soms geen pijl op trekken dan is het dit dan dat.
ze willen het wel maar doen het niet
en ze beloven een hoop maar heb echt het idee dat ze het niet waar maken.
ik hoop echt dat we binnenkort ons droomhuisje vinden kyllian naar een andere school en daar met een schone lei beginnen nou weet ik wel dat het dossier mee gaat naar een andere school maar dan wil ik dat ze het maar weg gooien en hun bevindingen opnieuw opschrijven ofzo.
gewoon echt opnieuw beginnen
pi_57749848
vervelend dat je zo weinig vertrouwen in de school/juffen hebt babyfeet. voor zolang dat droomhuis nog niet gevonden is zul je er toch nog iets mee moeten. en wat ik niet zo goed begrijp is dat je aan de ene kant zegt dat ie alleen op school zo boos kan zijn af en toe en later weer dat ie thuis ook behoorlijk dwingelanderig kan zijn als hij niet alle aandacht krijgt. waarin is hij nou precies zo anders op school naar jouw idee?
  dinsdag 1 april 2008 @ 09:23:38 #86
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57755076
Babyfeet, ik zou je willen adviseren om hem te laten testen door mensen die verstand hebben van en ervaring met hele slimme kinderen. Als hij het niet wil laten zien kan hij namelijk zo een test ook saboteren. Wij zijn met onze oudste in Den Haag geweest. Een hele lieve vrouw, ervaring met jonge kinderen, en die had m in een halve dag uit de kast gelokt. Hij heeft het er nog over (het is inmiddels 3 jaar geleden) Nadeel is dat je het zelf meot betalen. Groot voordeel: het rapport is jullie eigendom. Dus je hoeft het niet op school achter te laten. Als je wilt kan ik je het adres wel geven. Pm me dan even....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 12:23:17 #87
7074 moussy
kuttekop
pi_57758242
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:46 schreef mrien het volgende:
Hoe gaat het nu op school met René moussy? (heb het de laatste tijd even meegelezen en benieuwd hoe het nu gaat)
raar en vreemd, ik weet allemaal niet meer wat ike r van moet denken.

Vanmorgen schijnt René een pester geschopt te hebben, maar ze zegt van niet. Dus ik heb gevraagd of ze eerlijk tegen me wil en kan zijn en ze begon bijna te huilen; "Zeg jij nu ook al dat ik lieg?!" Dus ik vraag wat dan.. dat had de juf gezegd, dat ze alleen maar liegt. Ze weet wel wie er wel geschopt heeft, maar wilde dat niet tegen de juf zeggen... ik ga er straks maar weer eens heen, ook al weet ik dat ze dit soort dingen pas na school willen bespreken, maar daar ga ik nu even geen rekening mee houden.
pi_57758452
Pfoe, Moussy. Da's weer eens niet niks. Is dit haar nieuwe school of nog steeds de ouder school? sorry, ik ben blijkbaar niet zo bij
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 12:41:19 #89
7074 moussy
kuttekop
pi_57758568
oude school (gelukkig? )
pi_57758586
Moussy lastig verhaal hoor. Denk je dat ze echt jokt of dat ze wel eerlijk is tegen jou want dan lijkt het wel of de juf haar iedere keer veroordeelt zonder te oordelen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 12:47:06 #91
7074 moussy
kuttekop
pi_57758680
Ik weet het niet echt niet, ze stonden op een kluitje, omdat er 1 bezig was een ander in de handboeien te leggen en iedereen wilde dat zien, ze zegt ook dat áls ze haar'aangeraakt heeft dan moet dat per ongeluk gebeurt zijn.

Dan nog, ook al vind ze dat René altijd maar liegt, dan denkt ze dat maar ipv te zeggen! En handboei spelletjes in een klas vind ik ook echt niet nodig.
pi_57758758
Dat bedoelde ik er eigenlijk mee dat die juf niet meer objectief lijkt althans zo komt het nu op mij over. Ja dat vind ik eerlijk gezegd ook niet echt een klassenspelletje. Succes zo meteen en even op je strepen staan werkt misschien wel.
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 14:17:42 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_57760460
zo

René is heel zwart wit (en heeft het gedrag van een autistje, maar daar gaan we niet op verder onderzoeken...voorlopig... want dat roep ik toch al jaren en wij zijn daar aan gewend en school moet har maar nemen zoals ze is en zij dus ook de mensen om haar heen) en die heeft weer van alles zwart wit opgevat, wat wel heel jammer is, maar zo is ze nou eenmaal. Je kan er een mooi verhaal om heen breien, René pikt de dingen er uit die haar raken.

Maar goed, volgens juf gaat het om duwen, wat zij gezien schijnt te hebben. Dan nog kan het per ongeluk gebeurt zijn, vind ík, vooral omdat René het over schoppen heeft, dus die er is helemaal niet van bewust dat ze geduwt schijnt te hebben. De 1 stond op, de ander liep lans, botsing? Arm uitsteken om niet onderste boven gelopen te worden en daar is de ander tegen aan gelopen? en daarbij nog eens een verhaaltje over vertrouwen en wantrouwen en jokken en dan is het balletje rond. Onduidelijkheid naar René toe dus, want de juf blijft volhouden dat René duwde, omdat ze het gezien heeft en René zegt dat als ze haar aangeraakt heeft dat het dan per ongeluk was. En ik zeg dat het in René haar belevenis toch écht per ongeluk geweest kan zijn, zo loopt ze mij ook wel eens omver (ik ben nog maar een kop groter dan haar ) dan is ze in gedachte en walst door. Kan gebeuren, doe ik ook wel eens.
pi_57760564
Ik loop inderdaad ook weleens iemand onderste boven per ongeluk maar om er dan maar tegenaan te gooien tegenover het kind dat het altijd liegt vind ik gewoon ronduit slecht van die school.
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 14:41:53 #95
7074 moussy
kuttekop
pi_57760922
maar het is niet zo tegen René gezegd. Denk ik ook niet hoor, dit was de juf die met mooie woorden praat en alles inpakt.. alleen werkt dat niet voor René. Je zou haast denken dat ze dat toch wel moeten weten Maar ja...
pi_57761244
Ah helemaal duidelijk... Hoop dat het weer meevalt en dat Rene het nog steeds positief blijft zijn om naar school te willen.
  dinsdag 1 april 2008 @ 16:22:23 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_57762462
Je vraagt je toch af waarom die juf uberhaupt zich nog in de buurt van kinderen mag vertonen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 1 april 2008 @ 22:35:59 #98
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_57768742
quote:
Op maandag 31 maart 2008 23:24 schreef bixister het volgende:
vervelend dat je zo weinig vertrouwen in de school/juffen hebt babyfeet. voor zolang dat droomhuis nog niet gevonden is zul je er toch nog iets mee moeten. en wat ik niet zo goed begrijp is dat je aan de ene kant zegt dat ie alleen op school zo boos kan zijn af en toe en later weer dat ie thuis ook behoorlijk dwingelanderig kan zijn als hij niet alle aandacht krijgt. waarin is hij nou precies zo anders op school naar jouw idee?
Als hij boos is op school word hij gelijk driftig loopt hij rood aan en verstijft zich helemaal en maakt dan zo'n geluid als je moet poepen het pers geluid weet even niet hoe ik het anders moet uitleggen en daarna gooit hij met een stoel terwijl thuis van dit gedrag geen sprake is maar thuis zijn zin probeert door te drammen zo als ieder kind dat is het verschil
pi_57777961
Babyfeet, hier ook een voorloper zoals je wellicht weet.
Goede begeleiding is echt belangrijk ! WE hoepn dat Timo dat volgend jaar weer krijgt !
  woensdag 2 april 2008 @ 23:11:47 #100
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57793535
babyfeet, fijn dat de scan goed was...hopelijk snel meer duidelijkheid voor het overige.
Stout, jij ook veel sterkte hoop dat Renee snel rust vind op de nieuwe school.... wanneer mocht ze daar nou heen?

Livelink, dankje voor het vragen. Heb vandaag de uitslag gehad. Bloed was helemaal goed. HB was goed, geen bloedarmoede dus. En ook qua ontstekingen geen zichtbare dingen. Ook pfeiffer is onderzocht, had ze ook niet. Conclusie van de huisarts (die zelf ook kids heeft).... tijd voor de zomer. Lekker veel buiten zijn om de belangrijke energie en vitamine op te doen... Dus ik heb maar een potje zomer gevraagd op recept kon die helaas niet leveren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')