Is ook niet echt mijn favoriet. Maar Fleur is wild van zo ongeveer alles van studio 100. En ach, gelukkig deed de prijs het niet deze keer. Vest was maar 12,95. Viel me 100% mee... Voornaamste bij Fleur is dat ze uitzoekt wat zij leuk vind... dan draagt ze het tenminste ook nog.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:26 schreef lily het volgende:
chacama, wat lief dat Fleur ook aan haar zusje dacht
mega mindy vind ik trouwens vreselijk
tuurlijk, is ook zoquote:Op maandag 31 maart 2008 11:39 schreef chacama het volgende:
Is ook niet echt mijn favoriet. Maar Fleur is wild van zo ongeveer alles van studio 100. En ach, gelukkig deed de prijs het niet deze keer. Vest was maar 12,95. Viel me 100% mee... Voornaamste bij Fleur is dat ze uitzoekt wat zij leuk vind... dan draagt ze het tenminste ook nog.
Al gaat de verschrijving nog zo snel, Bix achterhaalt hem welquote:
raar en vreemd, ik weet allemaal niet meer wat ike r van moet denken.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:46 schreef mrien het volgende:
Hoe gaat het nu op school met René moussy? (heb het de laatste tijd even meegelezen en benieuwd hoe het nu gaat)
Als hij boos is op school word hij gelijk driftig loopt hij rood aan en verstijft zich helemaal en maakt dan zo'n geluid als je moet poepen het pers geluid weet even niet hoe ik het anders moet uitleggen en daarna gooit hij met een stoel terwijl thuis van dit gedrag geen sprake is maar thuis zijn zin probeert door te drammen zo als ieder kind dat is het verschilquote:Op maandag 31 maart 2008 23:24 schreef bixister het volgende:
vervelend dat je zo weinig vertrouwen in de school/juffen hebt babyfeet. voor zolang dat droomhuis nog niet gevonden is zul je er toch nog iets mee moeten. en wat ik niet zo goed begrijp is dat je aan de ene kant zegt dat ie alleen op school zo boos kan zijn af en toe en later weer dat ie thuis ook behoorlijk dwingelanderig kan zijn als hij niet alle aandacht krijgt. waarin is hij nou precies zo anders op school naar jouw idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |