quote:Carlisle manager Ward earns award
Carlisle United boss John Ward has been named League One manager of the month for March.
Ward has steered Carlisle to second in League One, with third-placed Doncaster three points behind having played a game more. The Cumbrians registered five wins and two draws during the month.
Met 17 thuiszeges zijn we nu al de best presterende thuisploeg dit seizoen. Swansea en Southend zijn daar echt niet blij mee. Wel is het totale programma nog niet gespeeld, immers krijgen we ook Bournemouth nog, al is dat thuis. Maar ook Millwall uit, daar hebben we verleden jaar verloren en zitten er mogelijk weer verraders op de tribune.quote:Op zondag 6 april 2008 00:08 schreef Rumille het volgende:
En misschien zelfs kampioen! Wel lastig programma: Swansea thuis, Leeds uit en Southend thuis.
Ja, misschien ook vast eens tegen Ajax oefenenquote:Op zondag 6 april 2008 01:47 schreef rubbereend het volgende:
dat was weer fijn final score kijken, volgenad jaar maar meteen weer promoveren
Echt niet, geen PO graag voor Leeds.quote:Op zondag 6 april 2008 12:45 schreef Fetai het volgende:
Die drie puntjes tegen Leeds kunnen jullie echt wel missen
Alle 15 niet iig, dat lijkt me zeer sterk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:37 schreef Fetai het volgende:
Hou er rekening mee dat er volgende week uitspraak wordt gedaan over de 15 punten aftrek die Leeds eerder dit seizoen kreeg. Best kans dat we die terugkrijgen. Reken je nog niet rijk
Nou, een PO-finale op Wembley tussen Leeds en Forest lijkt me wel mooi.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
Hopelijk valt Leeds nog buiten de PO maar dat lijkt me stug eerlijk gezegd
In principe wel maar Leeds is nu niet echt bepaald een club die ik iets gun.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:53 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nou, een PO-finale op Wembley tussen Leeds en Forest lijkt me wel mooi.
Nee, van mij mag Forest naar het Championship.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In principe wel maar Leeds is nu niet echt bepaald een club die ik iets gun.
waarom dat? er passen er 16,651 in en gemiddeld halen ze dit seizoen 7,564... niet echt veel reden voor uitbreiding lijkt me zo! Hebben er ooit wel eens 27,500 ingezeten btw..quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:18 schreef okee6 het volgende:
Bij Leeds zaten bijna driemaal zoveel toeschouwers als thuis, dik 28000. Misschien moeten we ook maar meteen voor uitbreiding opteren
In de Championship krijg je rellen voor de deur als ze er niet inpassen. Het is toch Cumbria, die pikken dat nietquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:46 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
waarom dat? er passen er 16,651 in en gemiddeld halen ze dit seizoen 7,564... niet echt veel reden voor uitbreiding lijkt me zo! Hebben er ooit wel eens 27,500 ingezeten btw..
Het wordt als het goed is alles of niksquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alle 15 niet iig, dat lijkt me zeer sterk.
Hopelijk valt Leeds nog buiten de PO maar dat lijkt me stug eerlijk gezegd
Gloryhunterquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:27 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik zit volgende week in de buurt van Carlisle. Jammer dat ze geen promotie kunnen halen volgende week, anders was ik wel even langsgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |