quote:Krul helpt Carlisle United maand uit de brand
21/11/2008 09:05
De komende maand gaat Tim Krul ervaring opdoen in League One. Newcastle United heeft de Haagse doelman verhuurd aan Carlisle United.
Carlisle United zat om een keeper verlegen nadat Tottenham Hotspur huurling Ben Alnwick per direct had teruggehaald naar White Hart Lane. Voorlopig is Krul de man die de concurrentie moet aangaan met Ben Williams voor de plaats onder de lat bij The Cumbrians.
De twintigjarige Krul maakt voornamelijk zijn minuten met de reserves van Newcastle United. Tot nu heeft hij zich één keer in de hoofdmacht van The Magpies kunnen laten zien. Verder dan het UEFA Cup-treffen met Palermo in 2006 is hij niet gekomen. Afgelopen seizoen was Krul verhuurd aan het Schotse Falkirk. Een schouderblessure maakte toen na 22 wedstrijden een voortijdig einde aan zijn seizoen.
Ah, bedankt man, dat wisten we nog niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:29 schreef Lamzak_ het volgende:
En Carlisle heeft er voor een maand een topper bij!
Praten is iets anders dan ook daadwerkelijk tekenen heurquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, bedankt man, dat wisten we nog niet.
We volgen ze al 3 jaar.quote:Op zondag 23 november 2008 10:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Hehe, TVP. Dat ik dit niet eerder heb gezien.Engels voetbal boeit me geen ruk, maar dit is mooi om te volgen. Kijken of ze ooit de PL halen.
Hier ook een ordinaire tvp... erg gaaf dit. Ben altijd gek geweest van die NOS documentaire met die wedstrijd Swansea - Exeter City, maar dit is misschien wel net zo gaaf.:Pquote:Op zondag 23 november 2008 10:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Hehe, TVP. Dat ik dit niet eerder heb gezien.Engels voetbal boeit me geen ruk, maar dit is mooi om te volgen. Kijken of ze ooit de PL halen.
Ja, die docu heb ik ook gezien, die was bijzonder vet!quote:Op zondag 23 november 2008 17:37 schreef Tommy2K het volgende:
Hier ook een ordinaire tvp... erg gaaf dit. Ben altijd gek geweest van die NOS documentaire met die wedstrijd Swansea - Exeter City, maar dit is misschien wel net zo gaaf.:P
Mooiquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:49 schreef sezten het volgende:
Carlisle U. 1 - 0 Cheltenham
64' 1 - 0 G. Kavanagh
3 jaar pas..?quote:
Al 5,5 jaar jaquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
Naar aanleiding van een documentaire over degradatie in de derde divisie van het Engelse voetbal, werd in juni 2003 besloten om een 3e divisie club te kiezen....
Wat gaat de tijd toch snelquote:Op zondag 23 november 2008 20:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
3 jaar pas..?
[..]
Al 5,5 jaar ja.
Net op tijd ge-edit. Stond in de eerste zin van de OPquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:12 schreef Susi het volgende:
Nog nooit gezien dit topic, complimenten voor de OP !
Edit: Nevermind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |