Iemand?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:03 schreef Superhuuper het volgende:
Ik heb laatst een hoop muziek geimporteerd in mijn iTunes, maar nu zijn er ±500 nummers die het tracknummer in de tracknaam hebben.
Voorbeeld:
01 - track 1
02 - track 2
03 - track 3
Is er een makkelijke/snelle manier om dit te veranderen in:
track 1
track 2
track 3
Of zal ik dit stuk voor stuk met de hand moeten veranderen?
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:44 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, even off-topic, maar ik heb gisteren mijn rijbewijs gehaald
gefeli, ik moet woensdagquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:44 schreef Tijn het volgende:
Je wat ? Is dat een nieuwe Nokia ofzo ?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:54 schreef ViesKees het volgende:
[..]
gefeli, ik moet woensdag![]()
Mijn Iphone liep vanmiddag vast1ste keer in de 6 maanden dat ik hem heb...
Ja, superrelaxed. Ik vind het nog leuker dan toen ik m'n HBO-diploma haaldequote:Op donderdag 20 maart 2008 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
gefeliciteerd!!! goed gevoel he!
Nee, ik ga morgenochtend eerst m'n rijbewijs bij de gemeente ophalen, dat leek me een betere volgordequote:en al 'alleen' gereden?
Dat is met die plastic neprijbewijzen tegenwoordig anders volgens mij, die krijg je niet meteen meequote:Op donderdag 20 maart 2008 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, daar heb je gelijk in! beetje jammer anders. ik haalde m maandag, dus kon meteen savonds naar t gemeentehuis
Mijn iPhone was van de week ineens gewoon uit zonder dat ik hem uitgezet hadquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:54 schreef ViesKees het volgende:
Mijn Iphone liep vanmiddag vast1ste keer in de 6 maanden dat ik hem heb...
Van iPhoneclubquote:Apple wil gratis muziek op iPod en iPhone aanbieden
Datum 19 maart 2008 @ 12:47
Apple wil gratis muziek aanbiedenApple denkt na over een nieuwe manier van muziekdistributie. Het plan is dat consumenten een iPod of iPhone met gratis onbeperkte toegang tot de muziekbibliotheek van iTunes kopen. Ze betalen daarbij wel meer voor het apparaat, zo meldt de Financial Times. Het idee lijkt op Nokia’s Comes With Music, waarbij kopers van een mobiele telefoon gratis muziek erbij krijgen.
Apple is op dit moment nog in gesprek met de grote muziekmaatschappijen. De nieuwe aanpak zou de kwakkelende muziekindustrie een extra duwtje in de rug kunnen geven. Uit diverse onderzoeken blijkt dat consumenten wel interesse hebben in een bundel, bestaande uit hardware en toegang tot een vrijwel onbeperkte muziekcollectie. De Financial Times hoorde van bronnen dat kopers daarvoor ongeveer 100 dollar bovenop de aanschafprijs van een mp3-speler willen betalen. Apple zou ook voor een abonnementsmodel kunnen kiezen; daarvoor is de koper bereid ongeveer $7 per maand te betalen. Zo’n abonnementsmodel lijkt het meest realistisch bij de iPhone, waarbij de telecomprovider voor de afrekening zorgt. Bij de iPod lijkt het logischer om met een eenmalige vergoeding in de vorm van een hogere verkoopprijs te werken.
De overeenkomst die Nokia vorig jaar voor de dient ‘Comes With Music’ sloot met Universal Music, houdt in dat Nokia ongeveer $80 per verkochte telefoon aan de muziekpartner afdraagt. Apple wil die prijs niet betalen: volgens de Financial Times ligt het bod van Apple aan de muziekindustrie eerder in de buurt van de $20 per apparaat. Apple wil zelf nog niet op de uitgelekte plannen reageren.
Met dank aan vaste tipzender Martijn voor de tip
De atheros netwerkkaart in de macbooks en macbooks pro staan niet bekend om hun compatibiliteit helaas.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:45 schreef Ravage het volgende:
Ik heb m'n macbook nu bijna 3 maanden, en het bevalt echt prima. Heb Windows er wel bij opgezet, maar eigenlijk nog niet nodig gehad. OS-X bevalt echt prima.
Heb alleen wel bij een bepaalde draadloze router continu verbindingsproblemen, terwijl ie dan onder Windows perfect werkt..
Instellingen > universele toegangquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:33 schreef G.Fawkes het volgende:
mijn mac praat jongens. Hoe kan ik die onzin weer uitzetten?
gefeliciteerd. Ik realiseer me dat ik al ruim 18 jaar mijn rijbewijs heb...quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:44 schreef Tijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |