quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan heb ik hier nog wat foto's die hij aan de muur kan plakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"De vijand van mijn vijand is mijn vriend."
Ik zou zeggen: "Love it, or leave it"quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:05 schreef raytwente het volgende:
het is iedere keer dat wij zogenaamd de islam en moslims discrimineren.
zo gauw dat geroepen word is een substantieel deel en zeker de politiek meteen bang om "racistisch" bevonden te worden.
een heel machtig wapen van de islam en moslims.
vraag me trouwens af of de autochtone bevolking en het westen niet gediscrimineerd word.
ik heb nog geen enkel excuus gehoord van iran over het verbranden van vlaggen of het stenigen van vrouwen wat met elke westerse waarde in conflict is.
moslims, flikker gewoon op als je het hier niet bevalt.
en ja meki, mensen hebben en krijgen steeds meer een hekel aan de islam en moslims, heel natuurlijk als iets aan het parasiteren en irriteren is.
"My way or the higway"quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: "Love it, or leave it"
Dat begint mij ook zo langzamerhand te irriteren, het is allemaal éénrichtingsverkeer.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:05 schreef raytwente het volgende:
vraag me trouwens af of de autochtone bevolking en het westen niet gediscrimineerd word.
ik heb nog geen enkel excuus gehoord van iran over het verbranden van vlaggen of het stenigen van vrouwen wat met elke westerse waarde in conflict is.
En nog zijn er mensen die zich verbazen over het feit dat de Wilders aanhang groeit.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat begint mij ook zo langzamerhand te irriteren, het is allemaal éénrichtingsverkeer.
Om mij tot jouw niveau te verlagen: de Palestijnse massamoorden in Israel laat je gemakshalve maar even achterwege?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:08 schreef Meki het volgende:
[..]
De Israelische massamoorden in Palestina en Libanon.. en De Amerikaanse massamoorden in Irak en elders...
Mwaaaaa...mijn vriendin is vorige week weer eens een keer door een groepje opgeschoten kutmarokkanen voor hoer uitgemaakt. Het verbaast mij dus niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:39 schreef Het_hupt het volgende:
En nog zijn er mensen die zich verbazen over het feit dat de Wilders aanhang groeit.
zelf uitgelokt, had ze maar een doekje moeten omknopen, de "hoer".quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mwaaaaa...mijn vriendin is vorige week weer eens een keer door een groepje opgeschoten kutmarokkanen voor hoer uitgemaakt. Het verbaast mij dus niet.
[linkse modus]"Nederlandse jongens doen dat ook"[/linkse modus]quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mwaaaaa...mijn vriendin is vorige week weer eens een keer door een groepje opgeschoten kutmarokkanen voor hoer uitgemaakt. Het verbaast mij dus niet.
ach een mod zei laatst nog toen op beelden bleek dat 2 gabbers door 12 moslims in elkaar werden geslagen dat de gabbertjes waren begonnenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
[linkse modus]"Nederlandse jongens doen dat ook"[/linkse modus]
het ontkennen van problemen bij bepaalde bevolkingsgroepen is zo '80-'90 jarenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:53 schreef raytwente het volgende:
[..]
ach een mod zei laatst nog toen op beelden bleek dat 2 gabbers door 12 moslims in elkaar werden geslagen dat de gabbertjes waren begonnen![]()
die plaat die sommigen voor de kop hebben is enger dan het probleem wat ze niet zien
O.A Wilders en Israel.. en radicale joden passen dit aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:21 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
En hoeveel Joden voeren dit in naam van hun religie uit?
En hoeveel Moslims doen aan mensonterende zaken en plegen terrorisme in naam van hun religie? Dat zullen er wel even wat meer zijn
Ik heb duizenden foto's waarin je kan zien hoe Westerlingen inclusief USA hoe ze omgaan met slachtoffers..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan heb ik hier nog wat foto's die hij aan de muur kan plakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"De vijand van mijn vijand is mijn vriend."
Ik kan jou reactie goed begrijpen. het zegt hoe propogandisch de kont likt van Wildersquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:05 schreef raytwente het volgende:
het is iedere keer dat wij zogenaamd de islam en moslims discrimineren.
zo gauw dat geroepen word is een substantieel deel en zeker de politiek meteen bang om "racistisch" bevonden te worden.
een heel machtig wapen van de islam en moslims.
moslims, flikker gewoon op als je het hier niet bevalt.
en ja meki, mensen hebben en krijgen steeds meer een hekel aan de islam en moslims, heel natuurlijk als iets aan het parasiteren en irriteren is.
oh ohquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:02 schreef Meki het volgende:
[..]
eens een discriminerende racist , dat zal je altijd blijven zijn
Dat de film dus op geen enkele site meer te bekijken is?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:04 schreef Meki het volgende:
Als er strafbare uitingen in zitten, staan we klaar om die film van het web te krijgen. Desnoods zetten we extra mensen in.’’
Zo lok je het alleen maar uitquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:04 schreef Meki het volgende:
De film was rond twee uur in de middag van YouTube verwijderd. Dat lot staat Fitna mogelijk ook te wachten, als het aan het Meldpunt Discriminatie Internet ligt. In een gesprek naar aanleiding van het 10-jarig bestaan van de club zei directeur Niels van Tamelen vrijdag dat zij klaar zijn voor de film. ,,Ons harnas tegen Fitna is klaar. Als er strafbare uitingen in zitten, staan we klaar om die film van het web te krijgen. Desnoods zetten we extra mensen in.’’
Jah en dat zal Nederland alleen beter doen als ie niet uitkomtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat de film dus op geen enkele site meer te bekijken is?
Ben je er niet mee eensquote:
En jij ziet dat echt gebeuren, dat iets op internet verboden kan worden?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:13 schreef Meki het volgende:
Jah en dat zal Nederland alleen beter doen als ie niet uitkomt
Toch, Meki?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:06 schreef Arcee het volgende:
Kwetsen is subjectief, dat kun je niet toetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |