't Is dan ook echt hondenweerquote:
Die vind ik meer iets voor MMquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is dan ook echt hondenweer
/Hawaii_Tim
Dat was 2 weken geleden...quote:
quote:Actiedagen: Teamuitstapje
Uitje Bol Weken bij Teamuitstapje. Geweldige acties bij vele uitjes!
www.teamuitstapje.nl
Leukste bedrijfsuitje
Midden in Nederland, gevarieerde middag & feestavond ¤100,00 all-in!
www.hollandevenementengroep.nl
Feesterij 't Tunneke
Voor ieder moment een passend feest Diverse thema's, 7 dagen per week!
www.tunneke.nl
Goedkoopste feest
Vind hier de leukste ideeen! Snel en simpel prijzen aanvragen
feest.offertemarktplaats.nl
Wat lijdt jij een vakantieleven joh!quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Lang weekend centerparcs voor de boeg
Vind jij dat nu leuk om het park?quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Lang weekend centerparcs voor de boeg
In april een weekend bootduiken op de oosterschelde, daarna pinkpop, daarna waarschijnlijk werchter.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat lijdt jij een vakantieleven joh!
Vooral omdat we met het voetbalteam gaan en het een erg gezellig weekend gaat worden. Maar bowlen, een potje tennis en zwemmen zijn ook bet leuke bezigheden inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Vind jij dat nu leuk om het park?
En wat vinden de honden daar van?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:17 schreef MaJo het volgende:
Ik heb besloten om toch even te wachten met de honden
Niet zo leuk denk ik, maar ze hebben nog niet geprotesteerdquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En wat vinden de honden daar van?
Ja dat staat ook in het artikel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ongelukkige vrouwen doen gewoon veel voor aandacht denk ik dan
Ja, de sterren staan gunstigquote:
Oeh lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
En toen was er koffie!
OMG ik zag er iets HEEL anders inquote:
Maar jij dus ookquote:
Ja ik twijfel dus ook over de echtheid. De string zit wel heel apart nl...quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:53 schreef MaJo het volgende:
Ah dus ik heb wel gelijkHoewel, ik vind het bij nader inzien toch meer op een lamp lijken
quote:
Dat is ook mijn twijfelpunt... En de tatoo, die ziet er meer uit als een fruitschaal ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik twijfel dus ook over de echtheid. De string zit wel heel apart nl...
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Huisgenoot vroeg waarom ik de verwarming in de woonkamer had aangedaan terwijl daar niemand zat... Omdat ik het koud had en daar de thermostaat zit!!!
Wat een sukkel die huisgenootquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Huisgenoot vroeg waarom ik de verwarming in de woonkamer had aangedaan terwijl daar niemand zat... Omdat ik het koud had en daar de thermostaat zit!!!
Dat kan ook nog ja maar dan zou er wel iets geks tussen die tieten hangenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:15 schreef MaJo het volgende:
LOL ik liet die foto aan mijn vader zien, zijn reactie: "Ja het wekt de suggestie dat het een vrouw met een string aan is maar het zijn twee vrouwen die met hun borsten tegen elkaar aan staan. VERDOMD NEE HET IS EEN LAMP" hahahaha
![]()
![]()
![]()
Je kunt de foto dus op nog veel meer manieren interpreteren
Is nog onbekend, vandaag weer langs geweest bij woningbouw waar de sleutel nog niet binnen isquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een sukkel die huisgenootWanneer ga je verhuizen?
Een trechter ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja maar dan zou er wel iets geks tussen die tieten hangen
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga 2voor12 kijken....
Het was ook niet erg gemakkelijk deze keer.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat kijken mn ouders ook maar zelf willen ze nooit meedoen
Ik wil best een keer meedoen aan een tv-quiz. Nemmie?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat kijken mn ouders ook maar zelf willen ze nooit meedoen
Ik zag altijd tegen mijn ouders dat ze mee moeten doen maar ze willen nooit terwijl ze het bjna altijd alles weten. maar dn gebruiken ze het excus dat ze dan vragen krijgen over duitse schilders en franse dichtersquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wil best een keer meedoen aan een tv-quiz. Nemmie?
En daar heb je die boeken voorquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik zag altijd tegen mijn ouders dat ze mee moeten doen maar ze willen nooit terwijl ze het bjna altijd alles weten. maar dn gebruiken ze het excus dat ze dan vragen krijgen over duitse schilders en franse dichters
Kunnen we niet beter beginnen met Lingo dan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wil best een keer meedoen aan een tv-quiz. Nemmie?
Alleen als we viezen-woorden-lingo mogen spelenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter beginnen met Lingo dan?
En nu heb je het over Lingo he?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:20 schreef wyccie het volgende:
Ik wist een keer drie vragen toen ik een jaar of elf was. Hartstikke trots was ik toen.
Bieren! B-I-E-R-E-N (bier is geen vies woord maar er bestaan vieze bieren)quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alleen als we viezen-woorden-lingo mogen spelen
Tieten! T-I-E-T-E-N
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bieren! B-I-E-R-E-N (bier is geen vies woord maar er bestaan vieze bieren)
Kutjes! K-U-T-J-E-S
Goatse! G-O-A-T-S-E...biep biep biep biep biep biep!
Als we ons 3-en nou eens opgeven voor Met het mes op tafel? Dan komen we misschien alledrie bij elkaar aan tafelquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:29 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ook wel een keer meedoen, maar ik durf niet. Mijn moeder zei altijd tegen mij dat ik mee moet doen met al die spelshows.
Haha, dat zou heel cool zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
Als we ons 3-en nou eens opgeven voor Met het mes op tafel? Dan komen we misschien alledrie bij elkaar aan tafel
Ik denk dat Goatse wordt afgekeurd, omdat het vast niet in het woordenboek staat. Dan is het nog steeds wel stijl om het te gebruikenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bieren! B-I-E-R-E-N (bier is geen vies woord maar er bestaan vieze bieren)
Kutjes! K-U-T-J-E-S
Goatse! G-O-A-T-S-E...biep biep biep biep biep biep!
Voor 3voor12 kan je beter bij MaJo zijnquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Maarre..zou je wel eens naar 3voor12 willen Tim? Dan ben ik daar best voor te porren.
Pas op, de confrontatie kan hard zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als we ons 3-en nou eens opgeven voor Met het mes op tafel? Dan komen we misschien alledrie bij elkaar aan tafel
da's best kutquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:45 schreef wyccie het volgende:
Je mag hier best KUT zeggen.
heb je meegedaan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op, de confrontatie kan hard zijn.
Ik spreek helaas uit ervaring...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |