Noem het gewoon `afgesproken met .....`, dan is het al heel wat minder eng.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:16 schreef Q. het volgende:
Daten? Moet dat? Dat is toch eng?
Dat is ook eng, dat doe ik ook niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:17 schreef MLI het volgende:
[..]
Noem het gewoon `afgesproken met .....`, dan is het al heel wat minder eng.
Ik heb ook niet echt behoefte in daten ofzo. Maar misschien is het wel laksheid of gewoon geen leuke vrouwen tegenkomen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer in daten enzo, zou het door het weer komen?
Korte rokjes weer in aantochtquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:56 schreef Tegan het volgende:
Hallo lieve singles.
Ik zou ook echt het geduld niet hebben voor die vage mailtjes.
Ik krijg overigens juist zin in het daten doordat het weer lente is. Of zijn dat mijn eierstokken die ik hoor praten
?
ik heb het hele jaar door korte rokjes aan hoor...quote:
Een vrouw naar m,n hartquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:00 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik heb het hele jaar door korte rokjes aan hoor...
quote:
Ik zeg altijd : show it if you,ve got it. Maybe they ain,t got it?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:03 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...snap swieso niet waarom veel vrouwen eerst op mooi weer wachten om rokjes aan te trekken...
niet in de winter maar wel in de lente...quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zeg altijd : show it if you,ve got it. Maybe they ain,t got it?
je eierstokken? Tegan! was jij niet pas 18?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:56 schreef Tegan het volgende:
Of zijn dat mijn eierstokken die ik hoor praten?
Bij veel vrouwen met korte rokjes wens ik juist dat ze iets meer aan zouden doen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zeg altijd : show it if you,ve got it. Maybe they ain,t got it?
Ja? Meisjes worden met die dingen geboren, het is niet of je ze pas op je dertigste op mag halen zodat je iets hebt om op dates mee te rammelenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je eierstokken? Tegan! was jij niet pas 18?
Ik realiseer me nu pas dat ik kennelijk een bijzonder frequente dater benquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:26 schreef RealZeus het volgende:
Dan ga je "bier drinken met.."
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bij veel vrouwen met korte rokjes wens ik juist dat ze iets meer aan zouden doen.
Het is verrot koudquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:03 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...snap swieso niet waarom veel vrouwen eerst op mooi weer wachten om rokjes aan te trekken...
Moet er achter die ... nog de naam van een persoon staan? Zo nee dan date ik dagelijks.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat ik kennelijk een bijzonder frequente dater ben
Ook niet hierdoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je eierstokken? Tegan! was jij niet pas 18?
Nog eentje meldtquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat ik kennelijk een bijzonder frequente dater ben
Dat is dan meer het bierequivalent van masturbatie.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet er achter die ... nog de naam van een persoon staan? Zo nee dan date ik dagelijks.
nou met die kou valt het wel reuze mee hoor..quote:
Ik lig toch nooit alleen. Ik heb altijd een katje op mijn voeteneind slapenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:23 schreef heavenstar het volgende:
ja dat wel......maar soms is het toch wel prettig om alleen te liggen...ruimte enzulks...
![]()
nee hoor, gaat ook prima met al die andere geslachten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:19 schreef Lips het volgende:
je kan toch ook iets gaan drinken just for fun
Of kan dat alleen met iemand van je eigen geslacht??
Dat is hetzelfde idee toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:05 schreef heavenstar het volgende:
mja...lig ik toch liever met een knuffelbeer in bed...![]()
mijn knuffelbeer verliest geen haren, loopt niet over mij heen midden in de nacht en zit niet te mauwen zodra hij honger heeft 's ochtends...quote:
Huisdieren in je bed.. bléééhquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:17 schreef heavenstar het volgende:
[..]
mijn knuffelbeer verliest geen haren, loopt niet over mij heen midden in de nacht en zit niet te mauwen zodra hij honger heeft 's ochtends...
Jij ook hier!quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:12 schreef Litpho het volgende:
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!
Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!
Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.
Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.
Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.
Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.
Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!
als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |