Noem het gewoon `afgesproken met .....`, dan is het al heel wat minder eng.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:16 schreef Q. het volgende:
Daten? Moet dat? Dat is toch eng?
Dat is ook eng, dat doe ik ook niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:17 schreef MLI het volgende:
[..]
Noem het gewoon `afgesproken met .....`, dan is het al heel wat minder eng.
Ik heb ook niet echt behoefte in daten ofzo. Maar misschien is het wel laksheid of gewoon geen leuke vrouwen tegenkomen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer in daten enzo, zou het door het weer komen?
Korte rokjes weer in aantochtquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:56 schreef Tegan het volgende:
Hallo lieve singles.
Ik zou ook echt het geduld niet hebben voor die vage mailtjes.
Ik krijg overigens juist zin in het daten doordat het weer lente is. Of zijn dat mijn eierstokken die ik hoor praten
?
ik heb het hele jaar door korte rokjes aan hoor...quote:
Een vrouw naar m,n hartquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:00 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik heb het hele jaar door korte rokjes aan hoor...
quote:
Ik zeg altijd : show it if you,ve got it. Maybe they ain,t got it?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:03 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...snap swieso niet waarom veel vrouwen eerst op mooi weer wachten om rokjes aan te trekken...
niet in de winter maar wel in de lente...quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zeg altijd : show it if you,ve got it. Maybe they ain,t got it?
je eierstokken? Tegan! was jij niet pas 18?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:56 schreef Tegan het volgende:
Of zijn dat mijn eierstokken die ik hoor praten?
Bij veel vrouwen met korte rokjes wens ik juist dat ze iets meer aan zouden doen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zeg altijd : show it if you,ve got it. Maybe they ain,t got it?
Ja? Meisjes worden met die dingen geboren, het is niet of je ze pas op je dertigste op mag halen zodat je iets hebt om op dates mee te rammelenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je eierstokken? Tegan! was jij niet pas 18?
Ik realiseer me nu pas dat ik kennelijk een bijzonder frequente dater benquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:26 schreef RealZeus het volgende:
Dan ga je "bier drinken met.."
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bij veel vrouwen met korte rokjes wens ik juist dat ze iets meer aan zouden doen.
Het is verrot koudquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:03 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...snap swieso niet waarom veel vrouwen eerst op mooi weer wachten om rokjes aan te trekken...
Moet er achter die ... nog de naam van een persoon staan? Zo nee dan date ik dagelijks.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat ik kennelijk een bijzonder frequente dater ben
Ook niet hierdoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je eierstokken? Tegan! was jij niet pas 18?
Nog eentje meldtquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat is dan meer het bierequivalent van masturbatie.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet er achter die ... nog de naam van een persoon staan? Zo nee dan date ik dagelijks.
nou met die kou valt het wel reuze mee hoor..quote:
Ik lig toch nooit alleen. Ik heb altijd een katje op mijn voeteneind slapenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:23 schreef heavenstar het volgende:
ja dat wel......maar soms is het toch wel prettig om alleen te liggen...ruimte enzulks...
![]()
nee hoor, gaat ook prima met al die andere geslachten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:19 schreef Lips het volgende:
je kan toch ook iets gaan drinken just for fun
Of kan dat alleen met iemand van je eigen geslacht??
Dat is hetzelfde idee toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:05 schreef heavenstar het volgende:
mja...lig ik toch liever met een knuffelbeer in bed...![]()
mijn knuffelbeer verliest geen haren, loopt niet over mij heen midden in de nacht en zit niet te mauwen zodra hij honger heeft 's ochtends...quote:
Huisdieren in je bed.. bléééhquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:17 schreef heavenstar het volgende:
[..]
mijn knuffelbeer verliest geen haren, loopt niet over mij heen midden in de nacht en zit niet te mauwen zodra hij honger heeft 's ochtends...
Jij ook hier!quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:12 schreef Litpho het volgende:
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!
Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!
Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.
Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.
Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.
Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.
Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!
als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:00 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik heb het hele jaar door korte rokjes aan hoor...
Dat zou betekenen dat ik ook met mannen date.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dus je geeft het beestje een andere naam terwijl het op hetzelfde neer komt?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:19 schreef Lips het volgende:
Voor mij heeft een date meteen de stempel "kijken of we samen oud en (on)gelukkig kunnen worden" en heb daarom een hekel aan de term daten.
Nee hoor. Ik heb een paar goede vriendinnen en met de één ben ik al 12 jaar bevriend en de ander nu zo'n jaar of 7. Ok, ik ga wel anders met ze om dan met mijn vrienden, ik denk dat er hele volksstammen zijn die denken dat wij een driehoeksrelatie hebben, want we knuffelen elkaar en we zoenen elkaar ook op de mond, maar verder dan dat gaat het ook nooit.Maar goed, ik zal eerlijk zijn: als ze me het bed in willen slepen houd ik ze niet tegen.quote:Ik weet echt wel dat platonisch contact tussen mannen en vrouwen meestal geen stand houdt maar je kan toch ook iets gaan drinken just for fun
Of kan dat alleen met iemand van je eigen geslacht??
Sporadisch. Des te opvallender als ik niet oplet en het vorige topic tactisch dichtflikkerquote:
Serenades met je gitaar... helpt een hoopquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sporadisch. Des te opvallender als ik niet oplet en het vorige topic tactisch dichtflikker.
Ik heb zoveel mannelijke vrienden. Ik heb redelijk mannelijke interesses, dus ik moet wel. Als ik met een vriendin naar de bioscoop ga, wil ze naar romantische komedies. Op Lowlands wilden ze naar Gabriel Rios en Saybia. Er bestaan vast vrouwen met smaak, maar minder dan mannen met smaak.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:56 schreef RealZeus het volgende:
Nee hoor. Ik heb een paar goede vriendinnen en met de één ben ik al 12 jaar bevriend en de ander nu zo'n jaar of 7. Ok, ik ga wel anders met ze om dan met mijn vrienden, ik denk dat er hele volksstammen zijn die denken dat wij een driehoeksrelatie hebben, want we knuffelen elkaar en we zoenen elkaar ook op de mond, maar verder dan dat gaat het ook nooit.Maar goed, ik zal eerlijk zijn: als ze me het bed in willen slepen houd ik ze niet tegen.
Tss,quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:44 schreef heavenstar het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 maart 2008 14:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]Daten?
Mits het niet van die extreem korte rokjes zijn, dat je denkt:"Is dat je riem of je rokje?"
[..]nha..voorlopig geen date dus voor mij....![]()
Nee, bij mijn vriendinnen heb ik nog nooit wat geprobeerd, al denkt een andere vriendin dat het nog wel een keer uit de hand loopt als ik en H. allebei heel dronken zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:48 schreef thaleia het volgende:
En dat kan trouwens allemaal prima zonder dat er iets gebeurt hoor, zelfs een tentje delen op PinkpopSoms probeert er wel eentje iets, maar dat is dan meestal niet iemand van wie ik wil dat hij het probeert. Dus die zoekt daarvoor dan een ander meisje, en wij blijven even goede vrienden.
En heel af en toe gebeurt er wel iets, en dat leidt soms ergens toe en soms niet. Alles wat wel ergens toe leidde is begonnen vanuit een relaxte vriendschap, nu ik erover nadenk.
da,s de beste manier denk ik, dat een relatie uit vriendschap ontstaat, lekker relaxed.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:48 schreef thaleia het volgende:
En dat kan trouwens allemaal prima zonder dat er iets gebeurt hoor, zelfs een tentje delen op PinkpopSoms probeert er wel eentje iets, maar dat is dan meestal niet iemand van wie ik wil dat hij het probeert. Dus die zoekt daarvoor dan een ander meisje, en wij blijven even goede vrienden.
En heel af en toe gebeurt er wel iets, en dat leidt soms ergens toe en soms niet. Alles wat wel ergens toe leidde is begonnen vanuit een relaxte vriendschap, nu ik erover nadenk.
Dat klinkt - met alle respect - een beetje alsof je een brave, koddige broertjesknuffelbeer bent I.R.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, de redenatie "ik nodig IR uit want dan ben ik veilig" spreekt me ook niet zo aan.
geldt dit voor het hele jaar?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
(het is een schrikkeljaar, dus dan moeten de vrouwen vragen)
Zo herkenbaar! Eerlijk zijn. Beste oplossing wat mij betreft, dan komt de klap dat ik toch geen relatie wil ook niet zo hard aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:24 schreef MNR het volgende:
Okay, ik heb een bindingsprobleem.. Merk dat mijn date van afgelopen maandag toenadering begint te zoeken. Vind ik allemaal prima, hij smst me zowat plat en het loopt allemaal erg leuk.
Alleen...ben iemand die best snel betrokken raakt bij iemand. En nu probeer ik eigenlijk een beetje reserve of rust in te bouwen om dat rustig op te bouwen (omdat ik helemaal niet om kan gaan met emotionele afstand, mocht die voor gaan komen op korte termijn).
Die momenten van emotionele afstand waren van de week ook voorgekomen en daar werd ik behoorlijk chagie van... Een paar uur later was het dan wel weer goed, maar ik merk gewoon aan mezelf dat ik daar best ontdaan van kan worden.
Ik durf gewoon echt nog niet toenadering te zoeken... bang dat ik in een stroomversnelling raak en dat hij straks weer een moment heeft dat hij zich terugtrekt. Hoe gaan jullie daarmee om?
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:04 schreef Garisson72 het volgende:
betekent dit nou dat er voor jou eigenlijk nooit zoiets als een 'date' bestaat?
ook voor jou is het antwoord neequote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:56 schreef RealZeus het volgende:
Dus je geeft het beestje een andere naam terwijl het op hetzelfde neer komt?
quote:Nee hoor. Ik heb een paar goede vriendinnen en met de één ben ik al 12 jaar bevriend en de ander nu zo'n jaar of 7. Ok, ik ga wel anders met ze om dan met mijn vrienden, ik denk dat er hele volksstammen zijn die denken dat wij een driehoeksrelatie hebben, want we knuffelen elkaar en we zoenen elkaar ook op de mond, maar verder dan dat gaat het ook nooit.Maar goed, ik zal eerlijk zijn: als ze me het bed in willen slepen houd ik ze niet tegen.
Heb inmiddels bedacht dat ik het idd gewoon zeg en aangeef. Zei het niet dat ik helemaal een grens opgooi als dat nog niet nodig is.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:32 schreef MLI het volgende:
Zo herkenbaar! Eerlijk zijn. Beste oplossing wat mij betreft
Dat is niet wat ik aan wil gevenquote:dan komt de klap dat ik toch geen relatie wil ook niet zo hard aan.
Nee, normaal niet (hoewel m'n kapsel soms in de buurt komt). Het is daarom juist zo bijzonder dat wij nooit iets gehad hebben en dat koesteren we graag. Maar ja, ik dacht 'aangezien het een toepasselijke anekdote is zal ik deze toch maar even delen'.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat klinkt - met alle respect - een beetje alsof je een brave, koddige broertjesknuffelbeer bent I.R.![]()
En dat ben je toch helemaal niet?
En je voelt je nooit alleen, en als je een film kijkt denk je nooit Ohh 't zou leuk zijn om een arm om iemand heen te slaan etc etcquote:Op zaterdag 22 maart 2008 07:38 schreef RickTheGreatest het volgende:
Nope, misschien weet ik gewoon niet wat ik mis?![]()
Ik ken hetquote:Op zaterdag 22 maart 2008 07:45 schreef RickTheGreatest het volgende:
mijn broertje moest bij geboorte goed in de gaten gehouden worden en kwam in zo'n ding terecht op het ziekenhuis omdat hij misschien zou overlijden, verder had hij heel erge astma en moest hij een operatie aan de buik ondergaan op iets latere leeftijd, waardoor alle aandacht naar hem toe ging. Ik ben het dus meer dan gewend om geen aandacht te krijgen! Maar dat even terzijde!
Euhm, nee, dat is mijn antwoord denk ik wel. Ik vind het mooi voor anderen als ze een vriendin (of vriend) hebben, maar ik heb echt een instelling van "het komt wel". Ik heb wel een redelijke vriendengroep waardoor ik mij eigenlijk nooooooit alleen voel, echt nooit.
Ik ben ook geen einzelganger trouwens
Kan je het begrijpen of niet?
Oh en wie is trouwens je familie?(Je berichtje in mn fobo)
Jaja, lul je er maar uitquote:Op zaterdag 22 maart 2008 07:48 schreef RickTheGreatest het volgende:
Haha "de eikel die je negeerde", nee ik was vergeten te reageren! Ik zit hier in een hostel met redelijk wat mensen die in en uit de kamer lopen voor een praatje en om dingen te gaan doen!
Ik spreek je wel weer als je dingen met een verkering gedaan hebt jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 07:54 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja maar ik hou enorm veel van dingen doen, uitgaan elk weekend waar je fatsoenlijk kan dansen op techno/hardcore/electro/house, zwemmen, sporten, dat kan allemaal wel met vrienden.
Neuken wordt inderdaad wat lastig met vrienden en knus samen wegkruipen bij een knapperend haardvuur gaat ook niet gebeuren met een vriend, maar.. ik weet niet.
Ik bedoel trouwens of je familie in Australië zit dan?
Je hebt toch ook wel vrouwelijke vriendinnen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:00 schreef RickTheGreatest het volgende:
Met vrienden bedoel ik j mannelijke vrienden, ik voel me 0% aangetrokken tot het mannelijk ras dus dat zit er niet in. Als een lekkere vriendin het aanbied zeg ik geen nee, uiteraard.
Moet ik eerst een gebroken hart hebben voor ik als single uitspraken mag doen?![]()
Waar in Sydney!!
@ je nieuwe reactie:
Ik weet het niet, misschien heb ik daarom ook nog geen eens zin aan een vriendin! Maar dat hou je toch niet tegen als je een leuke dame tegenkomt waar je verliefd op word.
Maar wat doe je nu dan, elk weekend een nieuwe? ;')quote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:11 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja, daarom zeg ik ook dat als één het aanbied het geen nee word.
Ik zit nu in Sydney, dus na 3 en een halve maand gaat het 100% kapot, wel mooie testperiode dacht ik toch? Moet ik eerst iemand vinden.
Ik ken een aantal mensen die ook altijd vrienden zaten en met een vriendin zijn ze spoorloos, hebben ze huit komen ze jankend terug totdat ze weer een vriendin hebben. Die lui hebben ook flink de waarheid te horen gekregen! Verder heb ik 2 hele goede vrienden die het heel goed combineren. Één daarvan hecht enorm veel waarde aan het vaste groepje (wij waren er, snappie?) en wil dat dus echt niet verneuken.
Ik hoop echt dat ik het allemaal goed zou aanpakken!
Dat heb je toch niet in de handquote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:32 schreef RickTheGreatest het volgende:
Het moet wel uit, moet, ga nog met 7 vrienden op vakantie naar Kos. Ja vind het maar triest, maar dan heb ik al helemaal geen zin aan een vriendin.
Beetje failure om te zeggen dat het uit moet, terwijl ik nog niet eens aan het daten ben. Ik was een beetje half half aan de date, maar ze ging dingen uitstellen om vervolgens te melden dat ze niet kon. Als je niet wil zeg dan gewoon nee
Ja haar gewoon laten vallen, je hebt vast wel toffe vriendinnen die je niet altijd laten stikken als ze een vriend hebben
Edit:
Ik heb niet elk weekend een ander trouwens
Ben geen player ( en word niet vaak geplayed)
Ah, jij hebt liever een kerel die zijn harde genotsknots ter beschikking heeft gesteld van alles en iedereen met maar een klein beetje zin en een druipend grotje, dan een man die zichzelf en het goddelijke genot van seks dusdanig bijzonder vindt dat hij speciaal op die éne heeft gewacht om zichzelf aan te geven?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zeg toch niet dat maagd zijn verkeerd isIk snap alleen niet hoe dat een versiertruc is, je hebt toch liever iemand met ervaring?
Dat is ook weer een uiterstequote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, jij hebt liever een kerel die zijn harde genotsknots ter beschikking heeft gesteld van alles en iedereen met maar een klein beetje zin en een druipend grotje, dan een man die zichzelf en het goddelijke genot van seks dusdanig bijzonder vindt dat hij speciaal op die éne heeft gewacht om zichzelf aan te geven?
Ja, ik zou een maagd ook niet afwijzen om die reden, maar versiertruc, waarom? Hoe? Enlighten me.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:05 schreef RickTheGreatest het volgende:
Oh zo! Tja ik ging keer met iemand mee, toen zij ik dat en ze vond het een versiertruuc.. waarop ik dus zei "waarom zou ik een versiertruuc gebruiken als ik al meegaa richting je slaapkamer?"
Door omstandigheden ben ik er inderdaad als maagd nog uitgekomenDikke vette
alcohol enz.
Mijn vriend heeft ook redelijk wat ervaring, maar ik moet er écht niet aan denken hoe hij die ervaring heeft opgedaan. Dit is zo'n typische 'cant win'-situatiequote:
Toen ik daarover dacht mbt tot een nu ex moest ik ook even slikken, ja ;') En verder proberen nimmer meer aan te denken. Inderdaad, cant win. Je denkt er toch wel aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook redelijk wat ervaring, maar ik moet er écht niet aan denken hoe hij die ervaring heeft opgedaan. Dit is zo'n typische 'cant win'-situatie.
Jouw situatie, maar dan ben ik 2 jaar ouderquote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:56 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik ben de singleheid in spé, dus het is ontopic.
Die dingen die je hier verteld... niet verkeerd opvatten ofzo, aangezien ik een jongen ben... maar ik vind het schattigquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:15 schreef RickTheGreatest het volgende:
Deze single gaat dr vandoor!
Even eten en slapen alvorens ik uit ga ( op jacht ga)
Wish me luckDoeg doeg
Toen ik net stond te douchen toen hing er nog steeds iets tussen mijn benen, dus ik gok van wel ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:18 schreef Liquidootje het volgende:
Ja rossdale, ben je een "jongetje"?
Ik was het topic al kwijt tvp!
Dat zegt niks, sommige vrouwen hebben daar ook last van (getuige de populariteit van de schaamlipcorrecties)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Toen ik net stond te douchen toen hing er nog steeds iets tussen mijn benen, dus ik gok van wel ja.
Ja, daar ben ik! Met nieuws. Al een paar weken verwikkeld in een soort van uit de hand gelopen romance en het wordt steeds lastiger om ertegen te vechten. We zien wel waar dit dan weer in godsnaam toe gaat leiden. Damn, was het hier net rustig, ging er eindelijk op een normale manier mee om en dan weer zoiets. Verdomd verwarrend allemaal. Maar toch,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:58 schreef Queen_Bee het volgende:
MLI?
Nou dat is grappig. Ik zat vandaag nog te denken dat ik altijd dacht dat jij homo bent.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die dingen die je hier verteld... niet verkeerd opvatten ofzo, aangezien ik een jongen ben... maar ik vind het schattig
Als ik het goed begrijp ging je een relatie tegenwerkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:51 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik! Met nieuws. Al een paar weken verwikkeld in een soort van uit de hand gelopen romance en het wordt steeds lastiger om ertegen te vechten. We zien wel waar dit dan weer in godsnaam toe gaat leiden. Damn, was het hier net rustig, ging er eindelijk op een normale manier mee om en dan weer zoiets. Verdomd verwarrend allemaal. Maar toch,.
Doe ik ookquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp ging je een relatie tegenwerken
Waarom dan? Erg gewend aan het alleen zijn?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar ik weet niet waar het naartoe gaat en of het een relatie wordt, maar ik weet niet hoe lang ik het nog tegen kan en wil houden.
het feit dat je erover begint zegt wel genoeg toch!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:57 schreef MLI het volgende:
Doe ik ook. Maar ik weet niet waar het naartoe gaat en of het een relatie wordt, maar ik weet niet hoe lang ik het nog tegen kan en wil houden.
Mag ik als hetero geen voorliefde hebben voor Desmond en Gavin Rossdale ofzo?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou dat is grappig. Ik zat vandaag nog te denken dat ik altijd dacht dat jij homo bent.
Waarom doe je in godsnaam zo moeilijk? Ga er gewoon voor, of is er stiekem gewoon een ander? Je laat duidelijk merken dat je het wel ziet zitten, stop gewoon met die jongen gek te maken en ga er gewoon voor.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Zolang ik Sawyer mag, no problem. Maar Desmond en Gavin wil ik ook wel, eigenlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mag ik als hetero geen voorliefde hebben voor Desmond en Gavin Rossdale ofzo? [afbeelding]
Is dat met die nr. 3?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:51 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik! Met nieuws. Al een paar weken verwikkeld in een soort van uit de hand gelopen romance en het wordt steeds lastiger om ertegen te vechten. We zien wel waar dit dan weer in godsnaam toe gaat leiden. Damn, was het hier net rustig, ging er eindelijk op een normale manier mee om en dan weer zoiets. Verdomd verwarrend allemaal. Maar toch,.
typisch vrouwengedrag...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:32 schreef Rossdale het volgende:
Waarom doe je in godsnaam zo moeilijk? Ga er gewoon voor, of is er stiekem gewoon een ander? Je laat duidelijk merken dat je het wel ziet zitten, stop gewoon met die jongen gek te maken en ga er gewoon voor.
Laat het gewoon een keer losquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:57 schreef MLI het volgende:
Weet ik, ken het maar al te goed jammergenoeg. Dat eeuwige gezeur ook altijd.quote:
Lekker kansloos zeg om je daar druk om te maken. T zou me wél boeien als ie van zn vele ervaringen dr niks van geleerd zou hebben en jou het gevoel dus niet kan geven da jij nr 1 lover aller tijden bent.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Toen ik daarover dacht mbt tot een nu ex moest ik ook even slikken, ja ;') En verder proberen nimmer meer aan te denken. Inderdaad, cant win. Je denkt er toch wel aan.
Jaja, slikken, haha.
jah in dat rijtje sta je dan toch echtquote:Op zondag 23 maart 2008 13:47 schreef thaleia het volgende:Dan krijg ik zo'n "hoor ik in DAT rijtje?"-gevoel
Ja, je bent een van de weinigen. Van elke relatie leer je wel wat, zelfs al is het alleen maar "dit nóóit meer"quote:Op zondag 23 maart 2008 14:33 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ben ik trouwens één van de weinigen die denkt dat een relatie die je in vroege leeftijd krijgt niet voor altijd is en dus nutteloos?
Nee. Je hebt alleen nog niet genoeg geleerd blijkbaar (wie wel trouwens?). Reden te meer om kansen om te leren niet af te wijzen omdat er niet direkt de relatie voor het leven achter zitquote:
Misschien vondt hij het gewoon een hele mooie naam of hij was nog niet over z'n eerste ex heen die ook zo heette.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een keer gehad met een jongen dat hij even meldde dat ik z'n vierde vriendinnetje met mijn naam zou worden. Het leek wel kwartetten.
Don James komt uit een beter milieu..quote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Misschien vondt hij het gewoon een hele mooie naam of hij was nog niet over z'n eerste ex heen die ook zo heette.
Hebben jullie ook dat je enorm afknapt op bepaalde namen? Hoe leuk het meisje ook is, als ze Melissa, Kimberley (), Sharon of Anita heet wordt het zo goed als zeker niets.
Daarentegen hebben Fleur, Maaike, Heidi en Margriet al een behoorlijke voorsprong.
Het zijn slechts voorbeelden.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Don James komt uit een beter milieu..
neeneeneequote:Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het zijn slechts voorbeelden.
![]()
Laat me raden, je voelt je aangesproken omdat je Mitchell, Stanley of Regilio heet?
Fleur is wel een hockeymeisjesnaam ja. Maar hockeymeisjes zijn leukquote:Op zondag 23 maart 2008 17:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
neeneenee![]()
Ik voel me ook niet aangesproken ofzo, t was alleen net alsof je de namen van 't plaatselijke hockey-team aan het opnoemen was..
Nee, daar heb ik totaal geen last van. Tenzij een Anita ook het gedrag van een Anita gaat vertonen, dan heb ik wel gegeten en gedronken.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat je enorm afknapt op bepaalde namen? Hoe leuk het meisje ook is, als ze Melissa, Kimberley (), Sharon of Anita heet wordt het zo goed als zeker niets.
Daarentegen hebben Fleur, Maaike, Heidi en Margriet al een behoorlijke voorsprong.
Weet je dat ik nog nooit bij een eerste ontmoeting heb gezegd: "Owww kut wat heb jij een lelijke naam zeg! Jouw ouders moeten jou echt bij geboorte al gehaat hebben"quote:Op zondag 23 maart 2008 19:16 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig heb ik een naam die iedereen altijd "bijzonder en mooi" vindt, omdat hij vrij zeldzaam is. [/opschepmode]
toch wel een beetje nieuwsgierig nu..quote:Op zondag 23 maart 2008 19:16 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig heb ik een naam die iedereen altijd "bijzonder en mooi" vindt, omdat hij vrij zeldzaam is. [/opschepmode]
Dat zei ik tot voor kort ook nog. Nu schijnen die kampers inderdaad ook mijn naam te stelenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:16 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig heb ik een naam die iedereen altijd "bijzonder en mooi" vindt, omdat hij vrij zeldzaam is [afbeelding]. [/opschepmode]
Mijn ego, wat doe je?!quote:Op zondag 23 maart 2008 19:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog nooit bij een eerste ontmoeting heb gezegd: "Owww kut wat heb jij een lelijke naam zeg! Jouw ouders moeten jou echt bij geboorte al gehaat hebben"
Ik hoop niet dat dat bij mij ook gebeurdquote:Op zondag 23 maart 2008 19:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat zei ik tot voor kort ook nog. Nu schijnen die kampers inderdaad ook mijn naam te stelen
Keighley!quote:Op zondag 23 maart 2008 19:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat zei ik tot voor kort ook nog. Nu schijnen die kampers inderdaad ook mijn naam te stelen
Daar zou ik echt niet tegen kunnen. Ik heb met mezelf een ongeschreven afspraak dat ik niemand date/zoen/sex/whatever die dat ooit heeft gedaan met mijn zussen en/of vrienden van mij. Jammer genoeg houden mijn vriendinnen zich niet allemaal ook aan die regelquote:Op zondag 23 maart 2008 19:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh en ik ben trouwens echt boos. Ben er pas achtergekomen dat mijn zus met mijn ex omgaatMijn zus die altijd schreeuwde dat ik nog geen eens een woord mocht wisselen met mensen die zij zelfs alleen maar van naam kende
(²)
Dus ik tegen mn moederWTF WTF WTF, mn moeder zag het niet echt aankomen maar herstelde zich en zei dat dat normaal is
Ik: Ja, zo normaal dat het angstvallig stil werd gehouden en (²), hypocriete teringhoer.
DAt blief ik dus echt niet hè.
Nou, mn zus woont samen dus ik neem aan dat ze niet zoenen, moest er nog eens bijkomen. Het gaat mij er nu vooral om dat het achter mijn rug gebeurt, en dat mijn zus zulke dingen doet na wat ze dus tegen mij zegt.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar zou ik echt niet tegen kunnen. Ik heb met mezelf een ongeschreven afspraak dat ik niemand date/zoen/sex/whatever die dat ooit heeft gedaan met mijn zussen en/of vrienden van mij. Jammer genoeg houden mijn vriendinnen zich niet allemaal ook aan die regel [afbeelding].
Mijn broer en ik zijn beide de 30 reeds gepasseerd en wij maken soms ruzie alsof wij nog kleine kinderen zijn..quote:Op zondag 23 maart 2008 19:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
blablabla
Maar goed, denk je dat ze het nog steeds om die strijd doet? Het trieste is dat ze bijna 30 is![]()
Hey, ik was klein ik had geen strijd. Ik maak geen ruzie. Like I said, i k mag niet eens met een vage bekende praten WANT OMG DIE "KENT" ZIJ DUS HEB IK NIKS MEE VAN DOEN DAT IS HAAAARRRR LEVEN EN OPKANKEER Qubequote:Op zondag 23 maart 2008 19:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mijn broer en ik zijn beide de 30 reeds gepasseerd en wij maken soms ruzie alsof wij nog kleine kinderen zijn.. [afbeelding]
Ja, maar is dat ook okay als jij t huis doorgeschopt wordt omdat je met vage bekenden van zus praat? Ik mag niet eens hoi tegen een vage bekende van haar zeggen, maar zij mag blijkbaar wel close worden met míjn ex. En ex gaat zelfs nog een stapje verder dan gewone vrienden of vage bekenden. En ze weten blijkbaar dondersgoed dat het niet tof is, want ik kwam er vrijdag pas achter, per ongeluk.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:58 schreef Tegan het volgende:
Dit is ontopic en een erg interessante discussie. Hoewel alleen omgaan heb ik echt totaal geen problemen mee, maar dat komt meer omdat ik en mijn zus een deel dezelfde vrienden hebben. Maar meer dan vriendschap zou ik echt niet tof vinden, bij mijn exen dan, bij vrienden mogen ze zoveel lebberen als ze willen [afbeelding] . Hebben de andere singles hier minder moeite mee bij exen?
Wat is dat nu weer. Het is toch harstikke gaaf om je baby/peuter broertje of zusje ergens naar toe te brengen waar die plezier heeft.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar ik snap het wel. Ik bedoel, stel je voor dat je je 2 jaar oude zusje mee moet nemen naar de speeltuin. Of je jongere zusje die een broek meer krijgt dan dat jij op die leeftijd kreeg. Ja, dat is vreselijk natuurlijk. Ik sla mezelf ook voor mn hoofd dat ik geen nee zeg want hey, zij kreeg dat ook niet! Dat zij elke verjaardag kei grote en vooral kei dure dingen krijgt vergeten we dan even voor het gemak.
Ja, interessante vraagquote:Op zondag 23 maart 2008 19:58 schreef Tegan het volgende:
Dit is ontopic en een erg interessante discussie. Hoewel alleen omgaan heb ik echt totaal geen problemen mee, maar dat komt meer omdat ik en mijn zus een deel dezelfde vrienden hebben. Maar meer dan vriendschap zou ik echt niet tof vinden, bij mijn exen dan, bij vrienden mogen ze zoveel lebberen als ze willen [afbeelding] . Hebben de andere singles hier minder moeite mee bij exen?
Geen ervaring mee trouwens, mijn broer en ik vallen op totaal verschillende type vrouwen..quote:Op zondag 23 maart 2008 19:58 schreef Tegan het volgende:
Dit is ontopic en een erg interessante discussie. Hoewel alleen omgaan heb ik echt totaal geen problemen mee, maar dat komt meer omdat ik en mijn zus een deel dezelfde vrienden hebben. Maar meer dan vriendschap zou ik echt niet tof vinden, bij mijn exen dan, bij vrienden mogen ze zoveel lebberen als ze willen. Hebben de andere singles hier minder moeite mee bij exen?
Nee, het gaat ook echt alleen om mij god knows why. Heb nog een jonger zusje, 2 jaar jonger maar dat vond ze altijd geweldig. Met broer heeeft ze ook geen probleem terwijl die dezelfde dingen en opvoeding krijgt als ik ed. Het slaat werkelijk waar nergens op.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer. Het is toch harstikke gaaf om je baby broertje of zusje ergens naar toe te brengen waar die plezier heeft.
Of is dat weer zoiets wat een enigskindje zou zeggen [afbeelding]
Ik kan hier eigenlijk niet echt in meepraten aangezien ik dat derde/jongste/verwende kind wasquote:Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer. Het is toch harstikke gaaf om je baby/peuter broertje of zusje ergens naar toe te brengen waar die plezier heeft.
Of is dat weer zoiets wat een enigskindje zou zeggen
Echt niet, ik hekel baggernewbies alleen.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:23 schreef Liquidootje het volgende:
Nee het single topic bestaat voornamelijk uit socially awkards die zelfs via fok geen kliekjes vormen [afbeelding]
En wat lul je nu. Jij was altijd kliekjestutje overal [afbeelding]
Sadly, that's truequote:Op zondag 23 maart 2008 20:23 schreef Liquidootje het volgende:
Nee het single topic bestaat voornamelijk uit socially awkards die zelfs op fok geen kliekjes vormen
Ik moet trouwens van iemand vragen of jij leuk bent, omdat je ook in Tilburg woont ofzo.quote:
Ik ben heel leuk ^^. Ga je me koppelen dan? Vertel, wie is die mysterieuse 'iemand'? Hehe.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik moet trouwens van iemand vragen of jij leuk bent, omdat je ook in Tilburg woont ofzo.
Zijn we weer terug in de basisschool-tijd?quote:Op zondag 23 maart 2008 20:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik moet trouwens van iemand vragen of jij leuk bent, omdat je ook in Tilburg woont ofzo.
Neuh. Sterker nog, mijn broertje en ik gingen overal samen heen en wij speelden heel vaak samen. Lego, zandbak en zulks.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer. Het is toch harstikke gaaf om je baby/peuter broertje of zusje ergens naar toe te brengen waar die plezier heeft.
Of is dat weer zoiets wat een enigskindje zou zeggen
Of je doet niet zo serieus?quote:Op zondag 23 maart 2008 20:38 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zijn we weer terug in de basisschool-tijd?
"Ik moest van mijn vriendin zeggen dat je leuk bent en of je verkering proesthihihih.."
[afbeelding]
Ik zal hem zo eens vragenquote:Op zondag 23 maart 2008 20:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben heel leuk ^^. Ga je me koppelen dan? Vertel, wie is die mysterieuse 'iemand'? Hehe.
Je zou met de ex van daten?quote:Op zondag 23 maart 2008 20:51 schreef Nexie het volgende:
Tilburg [afbeelding]
Ik ben trouwens een breker van de regels van omgang zoals Q_B die met haar zus heeft. Ik vind dat nogal raar gedrag om dat soort eisen te gaan stellen, maar misschien komt dat omdat ik geen broers of zussen heb [afbeelding]
Nou, de bedoeling van daten is toch om verder te komen en dan komt er laterquote:Op zondag 23 maart 2008 20:56 schreef Rossdale het volgende:
Dus daten staat dus per direct gelijk aan seks bij jou? Ben je zo ontzettend makkelijk dan? [afbeelding]
Nee, ik zou het ook een rare gedachte vinden om met een ex van mijn broer te rotzooien.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Ben ik dan echt de enige die dat gewoon een ranzige gedachte vindt?
Nee, ik moet er ook nie aan denken..quote:Op zondag 23 maart 2008 21:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Niet daten, maar ik begreep uit jouw posts dat jouw zus alleen maar platonisch omgaat met een ex van jou. Misschien verkeerd gelezen van mijn kant. Ik vind het ook wel anders als die twee bijvoorbeeld bevriend zijn geraakt terwijl jullie bij elkaar waren. Dan zou die vriendschap naar mijn mening niet hoeven te eindigen wanneer het niet lukt tussen jullie. Die vriendschap tussen hem en jouw zus zie ik dan als iets los van jullie relatie. Maar als die vriendschap pas naderhand tot stand kwam kan ik me al iets beter inleven in jouw situatiequote:Op zondag 23 maart 2008 20:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je zou met de ex van daten?
Ik vind het van mijn zus ook debiel, vage bekenden, komaan zeg. Maar als ik dat al niet mag moet zij zeker niet het lef hebben om zoiets te doen. En verder zijn exen voor daten gewoon off limit. En goor trouwens, moet er niet aan denken om een lul in me te hebben die eerst in mn zus heeft gezeten
Ok dan hebben we daar een ander idee overquote:Op zondag 23 maart 2008 21:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik blijf van exen van vriendinnen af.
Dat heb ik nou met elke leeftijdquote:Op zondag 23 maart 2008 14:33 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ben ik trouwens één van de weinigen die denkt dat een relatie die je in vroege leeftijd krijgt niet voor altijd is en dus nutteloos?
Zo was het iig niet bedoeldquote:
Neuh, ik hoef ze ook nietquote:Op zondag 23 maart 2008 21:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee klopt, als het goed is neuken zij elkaar niet. Maar ik zei ook al, vrienden van mij mogen best met exen van mij omgaan, mn broer en zusje dus ook wel. Maaaaaaaarrr, hier gebeurde het nadat het uit was terwijl zij nooit wat met elkaar hadden, en ze hielden het allemaal angstvallig verborgen voor mij wat impliceert dat zij weten dat het niet zo tof is, vind je niet? Waarom zou ik het anders niet mogen weten? Dat plus dat ik geen eens hoi tegen vage bekende mag zeggen vind ik dit echt hypocriet en laag.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:13 schreef Nexie het volgende:
[..]
Niet daten, maar ik begreep uit jouw posts dat jouw zus alleen maar platonisch omgaat met een ex van jou. Misschien verkeerd gelezen van mijn kant. Ik vind het ook wel anders als die twee bijvoorbeeld bevriend zijn geraakt terwijl jullie bij elkaar waren. Dan zou die vriendschap naar mijn mening niet hoeven te eindigen wanneer het niet lukt tussen jullie. Die vriendschap tussen hem en jouw zus zie ik dan als iets los van jullie relatie. Maar als die vriendschap pas naderhand tot stand kwam kan ik me al iets beter inleven in jouw situatie [afbeelding]
Ik zou wel gewoon bevriend blijven met een ex (m/v) van een vriend/vriendin van mij (geen broers/zussen hier dus misschien is dat toch een ander gevoel?), als ik zelf waarde hecht aan die vriendschap.
Nou ja, het kan best eens gebeuren dat er iets groeit hè. Ik ben dus ook niet fel anti ofzo, maar ik zou toch liever hebben dat het niet gebeurt zeg maar.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ok dan hebben we daar een ander idee over [afbeelding] Ik doe dat wel als ik een band met ze krijg tijdens haar relatie met hem en uiteraard pas nadat de relatie stuk is gelopen. Maar dan alleen als ik haar pas leerde kennen nadat ze al iets met die vriend had/seks met hem gehad had. Dan behoort dat tot haar verleden voor mij en daar kon die persoon ook niets aan doen. Als je elkaar wel al kende en ze koos daarna voor een vriend van me dan is mijn interesse ook direct weg en zal ik er ook nooit iets mee doen.
Ah ja, verbergen is inderdaad nogal vervelend. Net als het feit dat jij blijkbaar niet veel met haar vrienden mag doen (maar zij wel met de jouwe)?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee klopt, als het goed is neuken zij elkaar niet. Maar ik zei ook al, vrienden van mij mogen best met exen van mij omgaan, mn broer en zusje dus ook wel. Maaaaaaaarrr, hier gebeurde het nadat het uit was terwijl zij nooit wat met elkaar hadden, en ze hielden het allemaal angstvallig verborgen voor mij wat impliceert dat zij weten dat het niet zo tof is, vind je niet? Waarom zou ik het anders niet mogen weten? Dat plus dat ik geen eens hoi tegen vage bekende mag zeggen vind ik dit echt hypocriet en laag.
Dat is het juist! Ik mag van haar niet één woord wisselen met mensen die zij alleen van naam kent, want die "kent" zij. Kun je nagaan wat er gebeurt als ik met een ex van haar praat. En dan ineens zoietsquote:Op zondag 23 maart 2008 21:26 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ah ja, verbergen is inderdaad nogal vervelend. Net als het feit dat jij blijkbaar niet veel met haar vrienden mag doen (maar zij wel met de jouwe)?
Sowieso altijd een beetje irritante situaties als twee mensen waarmee je allebei bevriend bent uit elkaar gaan..
Okay, my bad dan.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zo was het iig niet bedoeld [afbeelding]
Ja hé. Als het zo moet, dan hoef ik het niet eens meer te wetenquote:
Hier nog een.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie dat gelijk hoor. Beide dingen zou ik nooit doen. Of degene moet wel heel erg leuk zijn. Soort van extra controle die exen van zussen/vriendinnen moeten doorstaan terwijl de rest van de wereld daar wel vrij door mag lopenquote:Op zondag 23 maart 2008 21:06 schreef Rossdale het volgende:
Het is niet alsof haar geur nog aan hem zit ofzo, mag ik toch hopen tenminste. Anders moet hij eens douchen. Maar is dat heel anders dan als dat je seks zou hebben met de ex van een vriendin van je?
Controles, dat staat er zo leukquote:Op zondag 23 maart 2008 21:48 schreef Tegan het volgende:
Ik zie dat gelijk hoor. Beide dingen zou ik nooit doen. Of degene moet wel heel erg leuk zijn. Soort van extra controle die exen van zussen/vriendinnen moeten doorstaan terwijl de rest van de wereld daar wel vrij door mag lopen. Maar wel een controle die je niet makkelijk doorkomt en een waar nog nooit iemand doorheen is gekomen.
ik heb wel een vermoeden, maarja.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik mag niets meer zeggen omdat ie je "kent" uit het Tilburg topic
Ik stem ook voor. Of hij moet tenminste mans genoeg zijn om een PM/Fotoboekbericht achter te laten dan!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:51 schreef Nexie het volgende:
[..]
Controles, dat staat er zo leukFull background checks! Q_B, breng die kruikenzeiker eens naar dit topic zodat we Tegan controles kunnen zien loslaten
Ik mag hopen dat dat nog wel gaat lukken, of je moet wel 'n heel goeie indruk achter hebben gelaten dat hij zo verlegen is gewordenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:14 schreef Tegan het volgende:
Ik stem ook voor. Of hij moet tenminste mans genoeg zijn om een PM/Fotoboekbericht achter te laten dan!
(Ja, ik heb het tegen jou!) Ik neem maar aan dat hij meeleest.
Wie?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
ik heb wel een vermoeden, maarja.
[..]
Ik stem ook voor. Of hij moet tenminste mans genoeg zijn om een PM/Fotoboekbericht achter te laten dan!
(Ja, ik heb het tegen jou!) Ik neem maar aan dat hij meeleest [afbeelding].
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Gefeliciteerd, you i killed ze topique.
Iedereen, lees even het Tilburg-topic en verlicht mequote:Op zondag 23 maart 2008 21:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik mag niets meer zeggen omdat ie je "kent" uit het Tilburg topic
Verlegenheid mbt daten is een afknapperquote:Op zondag 23 maart 2008 22:23 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat nog wel gaat lukken, of je moet wel 'n heel goeie indruk achter hebben gelaten dat hij zo verlegen is geworden
Ik, dit topic verlaten. Nooitquote:Eigenlijk moet ik niet zo stoken, dadelijk verlaat je het topic nog en dat moeten we niet hebben.
Hehe, mja ik zou ook niet meer posten iddquote:Op zondag 23 maart 2008 22:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wie?
En lmfao, als ik hem was zou ik ook wel twee keer nadenken om nu nog te posten
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iedereen, lees even het Tilburg-topic en verlicht me [afbeelding].
[..]
Verlegenheid mbt daten is een afknapper [afbeelding] .
[..]
Ik, dit topic verlaten. Nooit [afbeelding].
[..]
Hehe, mja ik zou ook niet meer posten idd [afbeelding].
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:53 schreef Tegan het volgende:
Hehe, ik heb ook gewoon *nu* pas door wat er was [afbeelding].
Ja, ik heb al in het verleden én in de toekomst gepostquote:Op zondag 23 maart 200823:50 schreef Tegan het volgende:
He, we posten in de toekomst volgens Fok [afbeelding].
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:18 schreef Liquidootje het volgende:
Moeten we nu dirt gaan diggen over Krioro omdat hij een crush heeft op Tegan die lekker blond en knap is?
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:59 schreef Tegan het volgende:
En ik ben niet eens blond!
In een ander topic heb ik rond 23 15 vann 2301 tot 2359 gepostquote:Op zondag 23 maart 200823:50 schreef Tegan het volgende:
He, we posten in de toekomst volgens Fok [afbeelding].
Edit: En Q_B niet [afbeelding]
Ow en, lobster?
* Denkt aan de enige vriendin die nog vrijgezel is.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Van Friends. Als je op leeftijd X beide niemand heb ga je maar met elkaar
Serieus, wat is jouw probleem met mij ineens?quote:Op zondag 23 maart 200823:44 schreef Liquidootje het volgende:
Jij hebt mij wel eens gezien, misschien dat je het vergeten ben, maar nee niet blond [afbeelding]
Hij is wel n skatje hoorquote:Op zondag 23 maart 200823:00 schreef Tegan het volgende:
Ik heb al gezien dat hij Portishead luistert, dus dat zijn wel pluspunten [afbeelding].Ow, wacht, hij hoort nu ook bij het topic, dus nu kunnen we niet roddelen [afbeelding].
Snel even regelen danquote:Op zondag 23 maart 200823:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* Denkt aan de enige vriendin die nog vrijgezel is.
[afbeelding] Ik kan ergere dingen verzinnen. [afbeelding]
[afbeelding]
* Tegan ook halfbloedje is!quote:Op zondag 23 maart 2008 23:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Serieus, wat is jouw probleem met mij ineens?
[..]
Hij is wel n skatje hoor![]()
En halfbloedjes zijn over t algemeen lekker, dus
Jawel dat hoort erbij. Stating the obvious en onflatteuze uitspraken mogenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:23 schreef Tegan het volgende:
Ik heb al gezien dat hij Portishead luistert, dus dat zijn wel pluspunten.Ow, wacht, hij hoort nu ook bij het topic, dus nu kunnen we niet roddelen
.
wtfquote:Op zondag 23 maart 2008 23:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Serieus, wat is jouw probleem met mij ineens?
quote:Hij is wel n skatje hoor![]()
En halfbloedjes zijn over t algemeen lekker, dus
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omfg, meant to be! Credits naar Qube.
Check Fotoboek.quote:
Dan nog niet. Je wilt toch geen wanhoopshuwelijk.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:34 schreef Tegan het volgende:
Owja, dit topic gaat veel te snel.
We hadden het over trouwen met iemand als je niemand hebt na X jaar. Ik ken wel iemand met wie ik dat zou willen. Alleen hij heeft al zo'n afspraak met iemand anders (niet erg serieus uiteraard, maar toch
). Ze is wel veel te leuk om nog single te zijn als ze zo oud is. Dus no worries
.
Smoel houden en koken.quote:Op zondag 23 maart 200823:36 schreef krioro het volgende:
tvp. roddel ondertussen rustig verder hoor, ik hoor wel aan wie ik uiteindelijk uitgeleverd word. [afbeelding]
Scary, huh.quote:Op zondag 23 maart 200823:39 schreef knep het volgende:
Wat een leven in dit draadje zeg [afbeelding].
Hm dus die vrouw die veel te leuk is om nog single te zijn als ze zo oud is, is op dit moment nog wel single? Ik zie kansen !quote:Op zondag 23 maart 2008 23:34 schreef Tegan het volgende:
Owja, dit topic gaat veel te snel.
We hadden het over trouwen met iemand als je niemand hebt na X jaar. Ik ken wel iemand met wie ik dat zou willen. Alleen hij heeft al zo'n afspraak met iemand anders (niet erg serieus uiteraard, maar toch
). Ze is wel veel te leuk om nog single te zijn als ze zo oud is. Dus no worries
.
Ik ben het geheel met je eens hoor!quote:Op zondag 23 maart 2008 23:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog niet. Je wilt toch geen wanhoopshuwelijk.
Ow, we hebben niks, nou ja, dan elkaar maar.
Ehm, ja! Ga aub je gang, ben ik van haar afquote:Op zondag 23 maart 2008 23:43 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hm dus die vrouw die veel te leuk is om nog single te zijn als ze zo oud is, is op dit moment nog wel single? Ik zie kansen !
Waarom is iedereen toch zo serieus hierquote:
Verdorie, het had zo mooi kunnen zijn. Misschien met een beetje passen en meten kunnen we volgens Q_B methodes iedereen aan de vriend/vriendin of in ieder geval lobster helpenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm, ja! Ga aub je gang, ben ik van haar af. Nee even serieus, het is wel een tof mens, maar ik ken haar niet erg goed (vrienden van vrienden enzo).
En jij niet zeker?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:34 schreef Tegan het volgende:
Ze is wel veel te leuk om nog single te zijn als ze zo oud is. Dus no worries.
Enlighten me, wat zijn de methodes van QB?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Verdorie, het had zo mooi kunnen zijn. Misschien met een beetje passen en meten kunnen we volgens Q_B methodes iedereen aan de vriend/vriendin of in ieder geval lobster helpen
Zou wel zonde van een thread met zoveel Friends en Tilburg zijn, though
Mensen elders op de wereldwijde interwebs zoeken die ergens in de buurt wonenquote:Op maandag 24 maart 2008 00:09 schreef DonJames het volgende:
[..]
Enlighten me, wat zijn de methodes van QB?
Hoe jonger ze nu zijn, hoe jonger ze zijn als jij klaar bent om op je lobster terug te vallen!!quote:Op maandag 24 maart 2008 00:08 schreef Tegan het volgende:
Ik heb denk ik al een lobster, of is 18 te jong daarvoor?
Ik bedoelde meer dat ik 18 was. Kan je echt al een true love hebben op je 18e? Lijkt me niet. En niets hele lading lobsters, je hebt maar een true love!quote:Op maandag 24 maart 2008 00:14 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hoe jonger ze nu zijn, hoe jonger ze zijn als jij klaar bent om op je lobster terug te vallen!!
Gewoon een hele lading lobsters regelen denk ik zo, dan weet je zeker dat er nog minimaal een vrij is
Natuurlijk wel, er zijn toch genoeg mensen die oud worden met hun allereerste liefde? Die ontmoeten ze dan toch ook al op veel jongere leeftijd?quote:Op maandag 24 maart 2008 00:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik 18 was. Kan je echt al een true love hebben op je 18e?
Een lobster is niet echt een true love, toch? Meer een soort back up plan mocht jouw true love verhinderd zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 00:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik 18 was. Kan je echt al een true love hebben op je 18e? Lijkt me niet. En niets hele lading lobsters, je hebt maar een true love!
En je lobster dan?quote:
Ik geloof niet in true love. Maar ik heb wel een voorlopige true love of lobster, waar ik constant na bad dates op terugval, of hoe noem je dat? Ik verwacht dat ik hem over een aantal jaar ook niet meer interessant vind ofzo, hehe.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Een lobster is niet echt een true love, toch? Meer een soort back up plan mocht jouw true love verhinderd zijn
Wel leuk dat je in true love gelooft nog. Ben benieuwd hoe lang je dat vol gaat houden, ik ben al aan het twijfelen
Ik ken maar één single Fok!ster die in mijn hometown woont. En dat gaat hem niet worden vrees ik, ik lijk niet genoeg op Gavin Rossdale of was het nou Johnny Depp.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:14 schreef Nexie het volgende:
[..]
Mensen elders op de wereldwijde interwebs zoeken die ergens in de buurt wonen
[..]
...
Geen idee maar dat klinkt op zich wel als een goeie dealquote:Op maandag 24 maart 2008 00:36 schreef Tegan het volgende:
Ik geloof niet in true love. Maar ik heb wel een voorlopige true love of lobster, waar ik constant na bad dates op terugval, of hoe noem je dat? Ik verwacht dat ik hem over een aantal jaar ook niet meer interessant vind ofzo, hehe.
Een "Friend with benefits", of gewoon een scharrel.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:36 schreef Tegan het volgende:
Ik geloof niet in true love. Maar ik heb wel een voorlopige true love of lobster, waar ik constant na bad dates op terugval, of hoe noem je dat?
Tot dusver zijn mijn backup plans eerder aan de vent dan mijn plan A'squote:Op maandag 24 maart 2008 00:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Een lobster is niet echt een true love, toch? Meer een soort back up plan mocht jouw true love verhinderd zijn
Ik bedoelde eigenlijk doorzeuren over neuken, vragen mag altijd.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Oy Rick, neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |