abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57518251
neem een lees cursus.
ik geef voorbeelden geen vergelijkingen.
en,....vergeljkt ? tja.
als je gaat klagen doe het dan goed, lees eerst en dan klagen.

*
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 00:32 schreef VoreG het volgende:
Mijn neefje van 8 jaar kan nog beter spellen.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 00:33 schreef Roelof_Kremer het volgende:
heeft die een hersen beschadeging in het korte geheuge waardoor hij spel regels en soms worden vergeet?
kan het nog duidelijker?
lezen!
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57518332
Ja die hersenbeschadiging van jou is nu wel duidelijk, als je op je 21e met zo'n "idee" komt...
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:33:06 #78
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57518421
Royal Sadness zou een leuke naam zijn wellicht. Voor je "spel"
Sla je direct Maikuuul in de arm. Hij verzorgt zoeen überpwnage sjieke PR wel. Je zit geramd dan
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_57518485
Die Resco,
lees, ik heb een beschadeging in het korte geheuge. verders nix.
waar jij je conclusies van daan heel gaan mij meschien wel ten boven.

maar begin met lezen en dan klagen.

Ik kwam op mijn 19de met het idee.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:39:52 #80
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57518536
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:37 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Die Resco,
lees, ik heb een beschadeging in het korte geheuge. verders nix.
waar jij je conclusies van daan heel gaan mij meschien wel ten boven.

maar begin met lezen en dan klagen.
Volgens mij heb je wel meer beschadigingen Ook niet echt ideaal he, een falend korte termijn geheugen als je dalijk Chief President van Royal Sadness bent.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_57518647
Dat is waar,
Er is meer aan het geheuge dan je zomaar denkt.
Het is een beschadeging aan korte temijn, dus het is er wel. Mijn lange termijn is nog goed.
Maar met veel dingen als je iets langetijd niet gebruikt vergeet je het. Het lange termijn moet dat een beetje opslaan.
Het lange termijn haald zijn informatie van de korte termijn geheuge Wat bij mij beschadigd is.

ff een weetje

**

o ja
5) Je "spelletje" komt nooit van de grond. Believe you me. Mocht het wel zo zijn en je gaat er waarempel nog geld aan verdienen schenk ik mijn X360 aan je.
het kan een tijd duren voordat het geprogammeerd is. hou je die 360 voor me vast?
En is dat geld verdienen of echte winst?

[ Bericht 16% gewijzigd door Roelof_Kremer op 21-03-2008 12:53:12 ]
pi_57518816
pi_57518939
En dan komt Resco daarmee.

Was het iets te veel of kan je het nog aan?
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:01:14 #84
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_57518964
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:53 schreef Resco het volgende:
[ afbeelding ]
whahahah
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_57519246
Resco en Lyzio,

Kap eens met jullie gezeur over zijn spelling probleem, dat weten we inmiddels wel.
Geef eens liever iets opbouwends mee. Ik heb jullie nog geen 1 puntje zinnige feedback zien geven op Roelof's voorstel!
Als het serieus is, dan zou ik zeggen Roelof suc6! Ik ken ook nog wel een zooi rijke vrienden die ook hele ambitieuze plannen hadden en dat loopt ook prima. Daarnaastde oprichters van Google waren ook destijds 23 en 24, nothing is impossible . Ik kan je ook net als Belevedere aanraden om je eens te verdiepen in XNA, het is vrij makkelijk om voor te programmeren. Je bereikt hiermee vie Xbox Live een heel groot publiek en daarnaast mmorpg's zijn er al veeeeeeeeeel te veel. Ik raad je aan om in een ander spel genre te investeren.
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
pi_57519428
Maar als hij er serieus mee bezig zou zijn zouden er waarschijnlijk meerdere mensen mee bezig zijn. Dan kan je beter je teksten laten herschrijven door een nette tekstenschrijver Dan kan je om opbouwende kritiek vragen.

Maar wat ik hier lees is dat de TS FOK! nu alleen gebruikt voor concultancy en advisering voor een eigen product waar hij geld mee wilt verdienen. Dan kan je beter gewoon een goed adviesbureau inschakelen als je zelf daar geen moeite voor wilt doen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_57519542
thanks Meekoh.
zal het idee wel moeten aanpassen voor een ander console.
maar ik blijf bij het strategie genre.

disjfa
hey probleem is bij een adviesbureau is dat ze te netjes zijn. En je krijgt natuurlijk altijd wel een redelijk advies.
maar zoiets als dit zijn de meeste bureau's ook blind.
heb ik ook al laten doen. Daar kwam ik niet verder mee, ze advieseren het om te doen maar een rij risico.
Denk dat dit veel meer moeite is dan zo adviesbureau.

Als je een goed adviesbreau ken die advies geven in het spel maken, graag.
pi_57519638
Ik zie al menig user in dit topic alleen al wie al netjes gratis advies aan je hebben gelevert Mischien moet je vanaf daar verder gaan. Of gewoon eerst zelf beginnen met een nette case study met wat je nou allemaal aan het doen bent. Dan zou je imho al 100 keer verder zijn dan dat je nu hier zoals je nu hebt gedaan een (Slechte) discussie te starten.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_57520052
het is waar, Disjfa.

hoopte dat meeste mensen mijn spelling probleem meer zouden respecteren. ook al was het wel leuk.
naast de negetiefe reacties over mijn spelling zijn er alsnog wel wat goede reacties gepost. daar dank ik voor.

zou graag met de goede mensen willen verder praten als ze willen? per pm.
pi_57520137
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:32 schreef Roelof_Kremer het volgende:
maar zoiets als dit zijn de meeste bureau's ook blind.

Als je een goed adviesbreau ken die advies geven in het spel maken, graag.
Niet blind, realistisch heet dat.

Start small, think big. Start eerst eens met freeware, zoek contact met games uitgevers in NL, opleidingen in nieuwe media et cetera.
pi_57520386
Je moet een hele specifieke adviesbureau hebben om daar in te advieseren. Wat ik blijkbaar ik niet had.
Algemaan doen spellen het goed als er een goede game play en goed grafies is. Ook als zijn er 25 andere die er oplijken.
ik ken spellen die heel goed verkocht zijn maar beperkte game play hadden. maar door het grafies werk alsnog verkocht zijn.
Hierbij is het ook met sommige films.

Denk nu dat ik iemand gevonden heeft die me verder kan helpen.
ben al bezig met sommige opleidingen zoals ik al zij.
En heb al bedacht om wat kleiner te begginen en daaruit uittebouwen.
Thanks
pi_57520750
Maar even serieus dan.. Je zegt je gaat het zelf betalen, maar je wilt er wel aan verdienen.
Hoe zie je dat voor je? Adverteerders zul je bijna niet krijgen aan t begin, als er weinig tot geen mensen dat spelen.
Dus moeten spelers gaan betalen zoals je al ergens zei.. Hoeveel en waarvoor?
Ik game aardig wat (of heb t in ieder geval gedaan) en voor een webbased (oid) mmorpg zou ik echt nooooit betalen. En alle potentiele maandelijkse betalers heeft WOW al opgeslokt
pi_57520998
dat is een goede,
Er zal vanuit mijn kant eerst reclame gamaakt moeten worden, tuurlijk. Daar is ook al wat rekening mee gehouden + er is een buffer budget.

Ook al is het spel gratis goed te spelen, er zullen natuurlijk wat paid items te halen zijn. Maar dat komt later als het spel een goed spel blijkt te zijn.
Denk niet dat het grote bedragen zullen zijn, rede: het is maar een mmorpg orgineel bedacht voor de webbrowser. Daarnaast maakt het niet uit of nou 500 mensen 1 euro betalen of 50 mensen 10 euro betalen.
Hier is al wel iets over gedacht.

Daarnaast word er aan spelers gevraagd om wat game reviews te zetten, hiervoor zullen de spelers wel wat krijgen.
Ook zijn er enkel mmorpg sites waar men kan inschijven. Of te wel gratis reclame.
Ook al kan het negetief uitvallen bij reviews.

1 ding is wel zeker, als er reclame word gezet door mij zal het hier wel zijn.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 15:04:09 #94
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57521416
Roelof je bent op de goede weg dat kan ik zo zien en ik heb er ook wel vertrouwen in dat het goed komt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57521522
Aquila360, kunnen we per pm verder praten?
  vrijdag 21 maart 2008 @ 15:17:07 #96
185631 Guncta
En un momento dado
pi_57521638
Waarom richt iedereen zich op RPG?
Ok, er is een grote groep mensen die dit speelt, maar ik denk dat er al aardig wat verzadiging in de markt is.
Als ik een spel zou ontwerpen voor de commerciele markt dan zou ik een veel andere doelgroep aanspreken. Verder heb je nog het probleem dat heel veel mensen die programmeren zulk soort spelletjes leuk vinden.
En jij kan dat nog niet goed genoeg. Dus waarom zou je zoiets willen ontwikkelen als je zelf niet de kennis hebt en ook niet de connecties om iets uit te werken?
Nu zit je op een forum naar mensen te zoeken. Mensen die je niet kent en die vaak niet bij jou in de buurt wonen.

Hoe wou je checken of iemand thuis zijn werk wel doet? Hoe wil je er achter komen hoeveel werk erin zit?
Hoe wil je checken hoe iemands kennis is?

Oftewel, zoek iets wat bij dichter bij je ligt. volgens mij heb je een paar van die games gespeeld en dacht je: ey, dat kan ik ook.

Mocht je er serieus over nagedacht hebben dan was er toch wel in je hoofd opgekomen om een game uit te zoeken (keus zat immers) wat heel erg op die van jou lijkt en dan contact opgenomen met de makers en daarmee praten.

Mochten de spelfouten je tegenhouden om serieus over te komen: je kan bij veel hogere scholen zo naar binnen lopen. Zoek de afdeling die met jouw spel te maken heeft (en waar je mensen van nodig hebt), gamedesign ofzo, en spreek daar mensen aan.

Maar ik blijf erbij, je zoekt gewoon naar datgene wat al bestaat en wil het uitbereiden. Je denkt dat het dan nog beter is, maar dat is vaak bullshit kan ik je vertellen.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 15:18:05 #97
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57521651
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:11 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Aquila360, kunnen we per pm verder praten?
Ik neem zo contact met je op via PM!

Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57521744
Je kunt goed zien dat je er al 2 jaar mee bezig bent, want je hebt echt overal aan gedacht! Keep up the good work!
Ooh, I just felt my dick move!
pi_57521781
ist al klaar
pi_57521855
eerlijk, heb veel van deze spellen gespeeld. En had altijd het gevoel dat ik het naar een paar maand het gezien had. Door het beperkte aantal rassen, schepen. en het beperkte economie achtergrond.
vooral voor web browser games, waar ik mijn doel voor zet.
Daarom had ik besloten om er een te maken. meschien vaal ik. maar ik heb het geprobeerd.

rede waarom ik het hier op de form zet is om uit te zoeken voor mij zelf wat mensen werkelijk er over denken. ook al zijn de gegevens die ik opgegeven heb wat beperkt en niet te veel + punten van het spel heb vrijgegeven.
wil niet dat andere mensen slimme ideeen krijgt.

Ook al is mijn kennis en connections wat beperkt, wie niet probeerd vaalt altijd.
En zo leef ik bij.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:24 schreef Edwinuss het volgende:
ist al klaar
nee nog niet, moet nog gemaakt worden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Roelof_Kremer op 21-03-2008 15:42:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')