abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57513356
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
PM me maar.
quote:
rustig
niet zo haastig.

Heb de indruk dat u een aanbot heeft/had?

Wou graag meer informatie over het aanbot hebben, als u nog intresse heeft?

Slaapse

Roelof

pi_57513372
hoezo ongeloofwaardig. Je heb geld of niet. Dat ik uit een rijker fam kom zeg nog niet dat het niet kan.
had wel wat moeite moeten doen om het geld bijelkaar te halen. maar het is geluckt.

Op mijn 18 en 21 verjaardag kwamen er flinke bedragen vrij. Die opgespaard is door mijn fam. Wat ik nu ook moet doen voor andere leden. Dat geld heb ik wijs gespaard.

Heb daarnaast nog wel wat geld over maar dat bewaar ik voor de verhuising van binnenkort.

Als alles gedaan is ben ik wel blut en moet ik wel werken voor mijn brood, geen zorgen. maar ik heb mijn lol gehad met het geld
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57513391
thanks Cyberia18
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57513394
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 00:52 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Heb daarnaast nog wel wat geld over maar dat bewaar ik voor de verhuising van binnenkort.
pi_57513399
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 00:54 schreef Roelof_Kremer het volgende:
thanks Cyberia18
You're welcome Roelof
pi_57513427
maar, is het of is het niet een goed of slecht concept.
we zitten wel te praten over geld en zo.
Wat niet echt mijn uiteindelijke bedoeling was.

Dus mensen wat vind je van het concept?
  vrijdag 21 maart 2008 @ 01:05:57 #57
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_57513475
steek je geld in uranium
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_57513505
SAAI

CV:
heb geld in uranium gestoken

of

CV:
heb een online spel gemaak.

vind de 2de beter.
geld komt en gaat, het is hoe je leefd.
ga je elke dag zorgen maken om geld of ga je leven?

best wel grappig deze form.

laters en tot morgen
zal zoveel mogelijk online te zijn om jullie vragen tebeantwoorden.

[ Bericht 22% gewijzigd door Roelof_Kremer op 21-03-2008 01:16:52 ]
pi_57513601
Props aan de programeur die je hebt geregeld 20k van je te mogen ontvangen voor iets wat nooit afgemaakt gaat worden iig
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_57513642
dit hele topic is echt te grappig, sorry.
pi_57513653
Geweldig

Ben benieuwd hoe dit afloopt. Ik schrijf me in ieder geval gelijk in mocht er ooit iets van de grond komen.
pi_57513678
Zijn er al wachtlijsten voor beta-keys?
pi_57514547
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 00:39 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ag als ik wat meer moeite doe zal het wel lukken, maar ik ben een beetje zat om met elk woord 3 dubbel na te lezen.

En DutchErrorist wat vind jij er van. Je heb het zo goed gelezen.
Alles driedubbel na te lezen? Fatsoenlijke mensen spellen de woorden waar jij fouten in maakt in één keer goed. Eat that!
pi_57515083
Oeh, dit topic moet ik een TVPtje in plaatsen. Geniaal concept!
Ooh, I just felt my dick move!
  vrijdag 21 maart 2008 @ 10:20:10 #65
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57516062
O
M
F
G

Wat is dit slecht
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_57516631
---> ONZ
pi_57516838
Resco,
als je ff lees heb ik al verteld waarom ik zoveel spel fouten maak.
Dus eat that!

En over de beta, er zal eerst een closed beta zijnwaar we rustig eerst alles kunnen testen, daarna zal er een open beta waar alle spelers het spel kunnen testen.
Algemeen is het een gratis spel.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 11:29:43 #68
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57517227
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 11:08 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Resco,
Dus eat that!

En over de beta, er zal eerst een closed beta zijnwaar we rustig eerst alles kunnen testen, daarna zal er een open beta waar alle spelers het spel kunnen testen.
Algemeen is het een gratis spel.
Lieve jongen,

Toen je ouders jou kregen voorspelden ze vast grote dingen voor je. Gesteund door hun financiële welzijn zou je er wel komen. Hun kleine spruit. Hij zou een dokter of een notaris worden. Ach, wat waren ze blij. En nu, 21 jaar later, ga je op FOK! vragen of ze heil zien in jouw uitermate slechte spel. Jongen, neem mijn woorden aan, en onthou ze goed:

1) Ga nooit, maar dan ook nooit, naar FOK! om daar mensen naar hun opinie voor een of ander vaag spel te vragen.
2) Wat jij doet, is gebruik maken van ons geliefde forum. Daar zijn we niet zo van gediend. Mits het nog een leuke OP was die duidelijk en overzichtelijk was, hadden we wellicht over ons hart gewreven. Wat jij hier neerkalkt is echt heel, heel erg slecht.
3) Stop je zuurverdiende centjes in een mooie opleiding. Of stuur het naar Oxfam Novib of iets dergelijks. Ik waarschuw je alleen maar. Take it or leave it.
4) Geen suggestie, meer een must: neem bijlessen Nederlands. Je zet jezelf gigantisch te kakken met je Neanderthalerig gebrabbel.
5) Je "spelletje" komt nooit van de grond. Believe you me. Mocht het wel zo zijn en je gaat er waarempel nog geld aan verdienen schenk ik mijn X360 aan je.

Het ga je goed. En nou opgebokt.

Om de amusementswaarde van dit verder afgrijselijke topic hoog te houden; heb je al een naam voor je spel?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_57517277
TS, op zich is het natuurlijk positief dat je een game wilt maken en daar geld en tijd in investeerd, maar persoonlijk denk ik niet dat je de MMORPG-kant op moet. Er zijn namelijk ontzettend veel MMORPG's die en gratis zijn en een hele grote fanbase hebben. (Laat je licht maar eens schijnen over Korea) Laat je World Of Warcraft even buiten beschouwing, dan heb je nog maar heel weining klandizie over. Je zal dus, zeker in de eerste vijf jaar, grote moeite en investeringen moeten doen die je waarschijnlijk niet zult terugverdienen.

Een dergelijk "sterrensysteem" is al vele malen geprobeerd. Al in de jaren 80 had je een game genaamd Trade Wars 2002 op een BBS en niet heel veel later zag je de game Planetarion snel opkomen en ook net zo snel weer vertrekken. CodeMasters heeft in de afgelopen tijd aardig wat MMORPG's op de markt gebracht die gaandeweg ook gratis werden, maar geen hond die geïnteresseerd was.

Als ik je een tip mag geven: leer uit de lessen van anderen. Kijk bijvoorbeeld eens naar ontwikkelaars die The Matrix Online hebben gemaakt. Een fantastisc concept, met een hele slechte uitwerking. Een vriend van me is al jaren bezig een sandbox-game van de grond te krijgen, maar ook daar ontbreekt het aan interesse van anderen.

Kijk eerst eens wat gamers willen of ga met een partner in zee die je daadwerkelijk iets kan bieden. Een goed concept is bijvoorbeeld Microsoft XNA, waar je eigen games kunt promoten. Dit kost je dan helaas wel 70% van je winst, want zo zijn de voorwaarden, maar je bereikt er een enorm platform mee.

En als laatste: houdt het niet alleen bij een verhaaltje. Je moet een enorm duidelijke presentatie kunnen geven (plaatjes en filmpjes) en zelf al een werkend concept hebben (dus zelf programmeren!).
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_57517290
Nou, je weet het in ieder geval wel te verkopen! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:07:52 #71
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57517930
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 00:16 schreef Roelof_Kremer het volgende:
wow die is wow

wat zou jouw aanbrangs aan het bedrijf zijn? lol

je heb het over jij en ik?

marketing?

Maar okey,
wat is zou je aanbot zijn.
Ik kan je ook nog wel helpen anders! Ik kan je aan het volgende keurmerk helpen!

Approved!

Dit is een vrijbekend (wereldwijd) gevoerd keurmerk zeg maar net als de Gold Awards uit de PU maar dan gewoon wat bekender en gerespecteerder!

Maar dan moet het wel een goed spel zijn uiteraard!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57517942
Eindelijk wat goede reacties.
Dit wou ik weten voordat ik wat ga doen. Ook al is wat intresse in het concept het doelgroep of het platform moet nog wat aangepast worden. Ook een zake partner zoeken die al in de game weereld zit.

btw een cursus nederlands heeft geen nut, meschien voor sommoge mensen een lees cursus wel.
Dus zo nederlands cursus heeft niet veel nut of wel?

En een naam verzinnen is niet veel moeilijker. maar is de domein naam nog beschikbaar. of het moet onder een ander domein naam komen. afkorting of iets achter plakken.
pi_57517981
Nou over een jaar zwemt TS in het geld en zijn jullie allemaal verslaafd aan z'n game. Believe.
pi_57518118
thanks albertfiet,
maar ze hebben ook wel gelijk.
het is niet moeiljk om een spe te maken en om uit te brengen. dat kan in de meeste gevallen wel gebeuren.
Het moeilijke is om mensen te laten intreseren en om spelers langer te laten spelen.
Kijk naar battlefield en de sims. die hebben nu zoveel verschillende en uitbouwsels. ook rede daarom.

maar dank je voor je reactie
pi_57518187
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:16 schreef Roelof_Kremer het volgende:
thanks albertfiet,
maar ze hebben ook wel gelijk.
het is niet moeiljk om een spe te maken en om uit te brengen. dat kan in de meeste gevallen wel gebeuren.
Het moeilijke is om mensen te laten intreseren en om spelers langer te laten spelen.
Kijk naar battlefield en de sims. die hebben nu zoveel verschillende en uitbouwsels. ook rede daarom.

maar dank je voor je reactie
Om een spe te maken? Juist...
En jij vergelijkt dit afgrijselijke verhaal vol met spelfouten van jou met de grandioze Battlefield franchise en de briljante Sims serie? Nog één keer: OP-ROT-TEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')