Dan nog.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:21 schreef DarkShine het volgende:
Een combi of de meest belachelijke combi die je je kunt voorstellen? Sinds de combiregeling bestaat hebben wij nog nooit een dergelijk strenge combi opgelegd gekregen, en dat met een wedstrijd op "neutraal" terrein!
ja ja we weten het nu wel hoor.....quote:Op donderdag 17 april 2008 12:21 schreef DarkShine het volgende:
Een combi of de meest belachelijke combi die je je kunt voorstellen? Sinds de combiregeling bestaat hebben wij nog nooit een dergelijk strenge combi opgelegd gekregen, en dat met een wedstrijd op "neutraal" terrein!
Had dan allemaal thuis geblevenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:24 schreef DarkShine het volgende:
Niks dan nog. Heb zelf ook getwijfeld of ik wel zou gaan. Je word verdomme behandeld alsof je een zware crimineel bent, hoezo het vergalt je het plezier!
Jij wel, niet iedereen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:27 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Had dan allemaal thuis gebleven![]()
Je kan er die dag ook gewoon een feestje van proberen te maken... Ik zou de meest belachelijke combi allertijden in het hele universum en nog verder er wel voor over hebben, that's all.
Jij wel, ik ook en de meeste supporters ook wel. Maar wat oudere mensen laten zich niet als vee vervoeren in een trein of bus om vervolgens nog uren te vroeg bij te kuip aan te komen. Die rijden liever zelf naar de kuip, kijken voetballe, nemen die beker mee naar huis en gaan ook niet de hele nacht zuipen na een overwinning. Bij ons in 't zuiden zijn ze wat kritischer met zo een dingen, helaas zijn we hier niet als r'dammers. Buiten dat heeft roda ook niet een héle grote achterban zoals feyenoord.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:27 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Je kan er die dag ook gewoon een feestje van proberen te maken... Ik zou de meest belachelijke combi allertijden in het hele universum en nog verder er wel voor over hebben, that's all.
quote:Op donderdag 17 april 2008 16:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Triest zeg, de bekerfinale raakt niet eens uitverkocht bij die Limbo's.
Kom op, wat een gejank zeg.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals al aangeven, bedankt de kutcombi! Het amateurvoetbal en de communie zijn echt geen grote boosdoeners. In 2000 hebben we extra kaarten aangevraagd, toen hadden we die absurde maatregelen van nu niet!
Verder blijven er ook mensen thuis door onze bekerfinale (dat snap ik dus volledig niet!) en blijven er mensen thuis omdat er ieder jaar wel weer petten en sjaals worden aangepakt in Rotterdam...
Punt 5 zallastig wordenquote:Tien regels voor beker finale
Datum: 18-04-2008 Bron: FR-Fans.nl
De KNVB en de gemeente hebben een aantal belangrijke “spelregels” opgesteld om de reis naar en het verblijf in en om De Kuip/Rotterdam tot een groot voetbalfeest te maken.
Tien regels van de gemeente en de KNVB:
1. Voorkom ergernis en kom op tijd. Alle supporters worden geadviseerd tijdig naar het stadion te komen en uiterlijk een half uur voor de wedstrijd hun plaats in te nemen.
2. Nuttigen en verkopen van alcohol op de openbare weg is niet toegestaan. De politie zal hier op toezien en tegen optreden.
3. Blikjes/flesjes, vuurwerk, alcohol en professionele foto-/camera-apparatuur mogen niet meegenomen worden het stadion in.
4. Maak gebruik van de aanwezige toiletvoorzieningen. De politie zal optreden tegen “wildplassen”.
5. Personen die onder invloed van alcohol of drugs zijn, wordt de toegang tot het stadion geweigerd.
6. Moedig uw favoriete ploeg enthousiast en positief aan. Eventuele kwetsende, beledigende en racistische spreekkoren zullen niet getolereerd worden.
7. Houdt er rekening mee dat zakkenrollers uw feest kunnen bederven.
8. Houdt het stadion en de omgeving schoon. Gooi uw afval in de prullenbak.
9. Het afsteken van vuurwerk is ten strengste verboden en zal, naast de strafrechtelijk afhandeling, bestraft worden met een stadionverbod van 18 maanden en een boete van ¤ 450,-.
10. Volg de aanwijzingen van stewards, politie en andere officials altijd op.
hehequote:Op zondag 20 april 2008 18:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik teken ervoor.
Volgende week alleen wel meer Limburgers in de Kuip, hoeveel waren er vandaag.. 27?
+1 ik ben ook een Limburger!quote:Op zondag 20 april 2008 18:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik teken ervoor.
Volgende week alleen wel meer Limburgers in de Kuip, hoeveel waren er vandaag.. 27?
zo, ruime schattingquote:Op zondag 20 april 2008 18:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik teken ervoor.
debielquote:Op zondag 20 april 2008 19:49 schreef jorienvdherik het volgende:
ach roda is een makkie
meer dan een schopploeg is het niet
alleen lamah is goed
quote:Op zondag 20 april 2008 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
+1 ik ben ook een Limburger en een landverrader!
nee, Excelsior, Heracles, Sparta, VVV en Willem 2 ook nietquote:Op zondag 20 april 2008 20:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
roda stelt gewoon niet veel voor
quote:Ibrahim Afellay: ,,In Amsterdam hebben ze altijd de grootste mond, maar resultaten ho maar.''
quote:Op zondag 20 april 2008 18:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik teken ervoor.
Volgende week ook iets meer Feijenoordfans dan de voorgaande bekerduels?quote:
Dat was de enige plaats waar men nog fatsoenlijk een microfoon konden plaatsen; ruimte zat!quote:Op zondag 20 april 2008 21:34 schreef DarkShine het volgende:
En die 27 hoorde je, op Tele2, vaker boven de uitverkochte Kuip!
Minder dan tijdens de voorgaande bekerduels.quote:Op zondag 20 april 2008 21:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Volgende week ook iets meer Feijenoordfans dan de voorgaande bekerduels?
Die zaten als een stel dooie moffen op hun stoeltje, lul niet.quote:En die 27 hoorde je, op Tele2, vaker boven de uitverkochte Kuip!
geniaalquote:Op zondag 20 april 2008 21:34 schreef DarkShine het volgende:
zelf ook niet gegaan dusquote:Op zondag 20 april 2008 21:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Nee, minder.quote:Op zondag 20 april 2008 21:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Je hebt er zojuist voor gezorgd dat ik met een glimlach naar m'n colleges ga.quote:En die 27 hoorde je, op Tele2, vaker boven de uitverkochte Kuip!
quote:Van Marwijk nauwelijks beter dan Erwin Koeman
Trainer Bert van Marwijk heeft het in zijn eerste en meteen ook laatste seizoen van zijn tweede termijn bij Feyenoord niet veel beter gedaan dan zijn voorganger Erwin Koeman. De Rotterdamse ploeg eindigde gisteren op de onwaardige zesde plaats in de eredivisie. De simpele overwinning op Roda JC (3-0) kon daar in De Kuip niets aan veranderen, omdat de concurrenten FC Twente en SC Heerenveen eveneens drie punten pakten.
Koeman stapte vorig jaar vrijwillig op na een rampzalig seizoen waarin hij met Feyenoord op de zevende plaats eindigde. Onder interim-trainer Leo Beenhakker slaagde de Rotterdamse ploeg er toen niet in om een ticket voor de UEFA Cup af te dwingen. Het was de eerste keer sinds 1990 dat Feyenoord zich niet voor Europees voetbal wist te plaatsen.
Zo ver is het dit seizoen nog niet.
Bij gebrek aan andere uitdagingen zet Feyenoord dit seizoen alles op het KNVB-bekertoernooi.
Over een week speelt het teleurstellende team van Van Marwijk in de bekerfinale in De Kuip opnieuw tegen Roda JC. Mocht dat mislukken, mag Feyenoord het opnieuw proberen in de play-offs om het vierde en laatste UEFA Cup-ticket.
Tijdens de nieuwjaarsreceptie begin januari sprak men in De Kuip nog vol goede moed over de kansen op de landstitel, maar daarna ging het mis. Leverden de eerste 17 duels nog 36 punten op, de laatste 17 wedstrijden haalde de ploeg slechts 24 punten.
Bron: LD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |