Jij zal dus wel niet gaan.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jammer
op marktplaats.nl
[..]
Waarschijnlijk geldt de drooglegging alleen voor de Rodafans.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Belangrijkere vraag, tappen ze gewoon bier in DHZ? Of is er drooglegging rondom te Kuip?
geen idee, maar bier is er toch wel te krijgenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Belangrijkere vraag, tappen ze gewoon bier in DHZ? Of is er drooglegging rondom te Kuip?
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geldt de drooglegging alleen voor de Rodafans.
Niet bij een wedstrijd die formeel op neutraal terrein gespeeld wordt. Of het geldt voor iedereen, of het geldt voor niemandquote:
Zo is het, niet te vertrouwen die Limburgers.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geldt de drooglegging alleen voor de Rodafans.
Ah, boehoe...quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:00 schreef DarkShine het volgende:
En die teringcombi is dus opgelegd door een smeekbede van Feijenoord bij de KNVB.
Ik zei toch dat je bij de knvb moest gaan zeurenquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:00 schreef DarkShine het volgende:
En die teringcombi is dus opgelegd door een smeekbede van Feijenoord bij de KNVB.
Bron?quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:00 schreef DarkShine het volgende:
Bestuur Roda.quote:
Ik ga met dequote:En inderdaad, koop je toch lekker losse kaarten. Of ben je bang om tussen de grote boze Rotterdammers te zitten.
Dan had het bestuur van Roda ervoor moeten gaan liggen. Dat Feyenoord het eist snap ik vanuit hun oogpunt bezien namelijk nog wel, dat de KNVB het accepteert daarentegen niet en van het Roda-bestuur al helemaal niet. Maar goed, Henk Hesler zou nu eens op tv naar Portsmouth-WBA op Wembley moeten kijken. Geweldige sfeer en het is gewoonweg ondenkbaar dat al die mensen met een alcoholloze verplichte combi vervoerd zijn. Daar gaat het dus prima en hier moet het dus ook kunnen.quote:
Pffff... 1e bezoek aan de kuip voor jou dit seizoen zeker ? Naja de bekerfinale is ook het enige dat jullie bereikt hebben. En die finale gaan jullie ook nog eens verliezenquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Moest 30 minuten door de zeik regen fietsen, maar ik heb hem
[ afbeelding ]
Finale, Finale... we spelen de Finale, Finale, Finale... we spelen de Finale, Finale Finale Finale! ohooohohooohoooo ooooohohohohooooo![]()
![]()
![]()
en darkshine liep in de rust gister ff naar het bestuurquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan had het bestuur van Roda ervoor moeten gaan liggen. Dat Feyenoord het eist snap ik vanuit hun oogpunt bezien namelijk nog wel, dat de KNVB het accepteert daarentegen niet en van het Roda-bestuur al helemaal niet. Maar goed, Henk Hesler zou nu eens op tv naar Portsmouth-WBA op Wembley moeten kijken. Geweldige sfeer en het is gewoonweg ondenkbaar dat al die mensen met een alcoholloze verplichte combi vervoerd zijn. Daar gaat het dus prima en hier moet het dus ook kunnen.
Goed dat ze bij ons ook tijdens de wedstrijd onder het volk komen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en darkshine liep in de rust gister ff naar het bestuur
ja voor die 400 man die er bij jullie wekelijks zittenquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Goed dat ze bij ons ook tijdens de wedstrijd onder het volk komen.
Het zijn toch weer 400 man dan. Jij bent nog geen enkele wedstrijd bij feijenoord geweest.quote:Op zondag 6 april 2008 00:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja voor die 400 man die er bij jullie wekelijks zitten
en dan in coma liggen als de wedstrijd bezig isquote:Op zondag 6 april 2008 21:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Jawel hoor, trouwens vandaag plannen voor de finale gemaakt, zo fucking vet gaat het worden
savonds er voor al drinken
ik ben toch lam danquote:Op maandag 7 april 2008 12:46 schreef Sjtommiej het volgende:
Die mooie dag kon je wel eens verpest worden door een 1-3 overwinning van Roda
Gereserveerd hequote:Op maandag 7 april 2008 12:51 schreef Sjtommiej het volgende:
Heb je je kaartje al binnen Darkshine?
quote:Bekerfinale in gevaar voor Saeijs en Yulu-Matondo
Datum: 08-04-2008
Bron: FcUpdate.nl
Roda Jc heeft de nodige personele problemen overgehouden aan de verloren wedstrijd tegen Nec (0-2). De Limburgers moeten het voorlopig stellen zonder Jan-Paul Saeijs en Jeanvion Yulu-Matondo.
Saeijs viel vlak voor tijd uit omdat zijn schouder uit de kom was geraakt. Het is niet duidelijk hoe lang de verdediger moet herstellen. Voor Yulu-Matondo duurde het duel met Nec slechts zeventien minuten. De aanvaller liep een hamstringblessure op en staat minimaal drie weken aan de kant.
Door de kwetsuren is het onzeker of Saeijs en Yulu-Matondo op zondag 27 april van de partij zijn tijdens de bekerfinale tegen Feyenoord. Komend weekeinde moet Roda het in de competitiewedstrijd tegen Vvv Venlo ook zonder een ander duo stellen. Roland Lamah (lichte hersenschudding) en Cheick Tioté (schorsing) zijn niet inzetbaar.
Yulu-Matondo zal gewoon spelen, de blessure was niet zo erg als van tevoren gevreesd werd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[quote:
Bekerfinale in gevaar voor Saeijs en Yulu-Matondo
Datum: 08-04-2008
Bron: FcUpdate.nl
Roda Jc heeft de nodige personele problemen overgehouden aan de verloren wedstrijd tegen Nec (0-2). De Limburgers moeten het voorlopig stellen zonder Jan-Paul Saeijs en Jeanvion Yulu-Matondo.
Saeijs viel vlak voor tijd uit omdat zijn schouder uit de kom was geraakt. Het is niet duidelijk hoe lang de verdediger moet herstellen. Voor Yulu-Matondo duurde het duel met Nec slechts zeventien minuten. De aanvaller liep een hamstringblessure op en staat minimaal drie weken aan de kant.
Door de kwetsuren is het onzeker of Saeijs en Yulu-Matondo op zondag 27 april van de partij zijn tijdens de bekerfinale tegen Feyenoord. Komend weekeinde moet Roda het in de competitiewedstrijd tegen Vvv Venlo ook zonder een ander duo stellen. Roland Lamah (lichte hersenschudding) en Cheick Tioté (schorsing) zijn niet inzetbaar. ]
quote:Bekerhuldiging Roda JC alvast gepland
Het duurt nog ruim drie weken voordat de bekerfinale wordt gespeeld. Toch heeft Roda JC alvast een huldiging gepland, mocht het op 27 april in de finale van de KNVB-Beker Feyenoord verslaan.
Die huldiging zal een dag later zijn, te weten maandag 28 april. De ploeg van trainer Raymond Atteveld zal om 19.00 uur op de Markt in Kerkrade worden gehuldigd.
quote:Roda JC verkoopt in drie dagen 7.534 kaarten
Na de derde dag van de kaartverkoop voor de Bekerfinale zijn er 7.534 kaarten verkocht. "Een heel mooi aantal voor de eerste drie dagen. Nog een 9.500 te gaan, want wij gaan absoluut voor die 17.000 supporters. De kuip moet geel-zwart kleuren:" aldus Huub Narinx.
Bron: Roda JC.nl
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
schandalig dat roda zoveel kaarten krijgt. Sorry hoor maar als je in drie dagen iets meer dan 7000 kaarten verkoopt hoor je er maar 10.000 oid te krijgen naar mijn mening
ja, Roda is de grote boze reus en wij zijn het nietige provincieclubjequote:Op donderdag 10 april 2008 16:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat te denken van een club die de voorgaande duels hun stadion niet volkrijgt en nu ineens extra kaarten wilt/eist.
* DarkShine mompelt iets over een vogel met een eierdop
niksquote:Op donderdag 10 april 2008 16:39 schreef DarkShine het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat de kaartverdeling voor een finale vaststaat?
al was de finale Quick Boys - Roda JC in het Haarlem stadion zouden Roda supporters ook zo reageren als ze naast een kaart zouden kunnen grijpenquote:Al was de finale Quick Boys - Haarlem, dan nog was de kaartverdeling 17.000 / 17.000.
Het is een duel op 'neutraal' terrein. Dat het in jullie eigen stadion word gespeeld ok. Maar Feijenoord heeft die dag niks te zeggen in eigen huis.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
niks
wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat mensen, die het hele jaar naar hun club gaan, teleurgesteld kunnen worden en daarom niet blij zijn?
[..]
al was de finale Quick Boys - Roda JC in het Haarlem stadion zouden Roda supporters ook zo reageren als ze naast een kaart zouden kunnen grijpen
27e gaan wij dan zwaaienquote:Op donderdag 10 april 2008 16:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het is een duel op 'neutraal' terrein. Dat het in jullie eigen stadion word gespeeld ok. Maar Feijenoord heeft die dag niks te zeggen in eigen huis.
Blijven jullie maar lekker afgeven erop.
Ik zal de 27ste wel even zwaaien naar je als jij voor de tv zit, goed? Of je vraagt jorientje, die verkoopt zijn kaarten doorgaans ook.
dat zegt ook niemand volgens mijquote:Op donderdag 10 april 2008 16:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het is een duel op 'neutraal' terrein. Dat het in jullie eigen stadion word gespeeld ok. Maar Feijenoord heeft die dag niks te zeggen in eigen huis.
tof, sportief van jequote:Ik zal de 27ste wel even zwaaien naar je als jij voor de tv zit, goed? Of je vraagt jorientje, die verkoopt zijn kaarten doorgaans ook.
Ik zal aan je denken als ik op een terasje aan een biertje zit, en jij alcoholvrij aan 3 uur durende bustrip bezig bentquote:Op donderdag 10 april 2008 16:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zal de 27ste wel even zwaaien naar je als jij voor de tv zit, goed? Of je vraagt jorientje, die verkoopt zijn kaarten doorgaans ook.
Wat pas echt schandalig is, is dat de finale in de Kuip gespeeld wordt. Een bekerfinale hoort immers op neutraal terrein thuis.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
schandalig dat roda zoveel kaarten krijgt. Sorry hoor maar als je in drie dagen iets meer dan 7000 kaarten verkoopt hoor je er maar 10.000 oid te krijgen naar mijn mening
weet je zeker dat je die 3 biertjes wel aan durft?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Komend weekend veel drinkeneens testen voor de finale dag
ik dusquote:Torenhoge prijzen finalekaartjes
Door DÉNIS VAN VLIET
ROTTERDAM - Zwarthandelaren en online ticketbureaus verdienen fors aan het doorverkopen van kaartjes voor de bekerfinale tussen Feyenoord en Roda JC.
afbeelding vergroten
Nu al worden op diverse veilingsites kaarten voor 235 euro, bijna tien keer de oorspronkelijke verkoopprijs, aangeboden. Het is vanwege de aangekondigde kaartcontroles zeer de vraag of die op 27 april wel toegang zullen verschaffen tot De Kuip.
Voor de finalewedstrijd zijn in totaal zon slordige 44.000 kaarten beschikbaar. Beide clubs hebben de beschikking gekregen over 17.000 kaarten. De resterende kaarten - zo’n 10.000 - gaan naar de KNVB die ze weer verdeelt onder sponsors en (amateur-)scheidsrechters. De kaarten kunnen dus via drie kanalen naar het zwarte circuit lekken: via Feyenoord, via Roda JC en via de KNVB. Alle drie de betrokkenen hebben aangekondigd er alles aan te doen dit te voorkomen.
De eerste manier om als zwarthandelaar aan een kaartje te komen, is via het ‘Feyenoord-kanaal. Van de 17.000 kaarten die de Rotterdamse club heeft, zijn er al een kleine 2000 verkocht aan de trouwste fans met een speciale clubkaart. De overige 15.000 toegangsbewijzen gaan aanstaande zaterdag in de verkoop. Seizoenkaarthouders kunnen bij een Ticketbox-vestiging één kaart kopen. Al deze gelukkigen kunnen natuurlijk hun voor 27,50 euro aangeschafte kaartje voor veel geld doorverkopen. Zonder gevaar is dat niet: de nummers op de kaartjes zijn gekoppeld aan de nummers op de seizoenkaarten. Feyenoord heeft aangekondigd op de wedstrijddag streng te zullen controleren of die nummers wel overeenkomen. Is dat niet het geval, dan wordt de seizoenkaart geblokkeerd en mag de wedstrijd niet worden bijgewoond. Deze maatregel moet zowel kopers als verkopers van kaarten afschrikken.
Een kaartje bemachtigen via tegenstander Roda JC dan maar? Ook dat is voor zwarthandelaren moeilijk. De supporters van de Limburgse club kunnen alleen per bus- en treincombi naar De Kuip. Om te voorkomen dat de kaarten op de zwarte markt worden doorverkocht, worden ze pas bij vertrek in de bus uitgedeeld. Overigens is Roda JC nog niet door al zijn kaarten heen: tot nu toe is nog maar minder dan de helft verkocht. Ten derde kunnen de kaarten via het ‘KNVB-kanaal op de zwarte markt komen. De KNVB-kaarten gaan behalve naar sponsors ook naar (amateur-)scheidsrechters. Zij kunnen bij de bond tegen gereduceerd tarief een kaartje kopen. Voor zowel de kaartjes die naar de sponsors gaan als naar de scheidsrechters geldt: ze zijn geregistreerd.
,,Van elk kaartje weten we naar wie het gaat,’’ aldus een woordvoerster van de KNVB. ,,Als we op internet of in de zwarte handel een kaartje tegenkomen, valt de verkoper daarvan dus te traceren. Tegen diegene zullen uiteraard maatregelen worden genomen,’’ aldus de woordvoerster, die nog niet wil verklappen welke straf de zwarthandelaren dan boven het hoofd hangt. En eigenlijk is er ook nog vierde categorie zwarte kaarten: de nepkaarten. Slimme verkopers maken kaarten na die niet van echt zijn te onderscheiden. Bij elke belangrijke wedstrijd spelen zich wel kleine dramas af wanneer onwetende voetballiefhebbers de toegang wordt geweigerd omdat ze een vervalst kaartje hebben, waar ze bovendien vaak een veelvoud voor hebben betaald. Ticket4Events, dat op zijn webpagina finalekaartjes te koop aanbiedt voor ver boven de 200 euro, wijst de kopers zelfs op dit risico: ‘Tickets4events is echter niet aansprakelijk voor eventuele vervalsingen en/of kopie.’ Afgaande op de veilingsites nemen zowel kopers als verkopers alle risico’s die aan de zwarthandel kleven, graag voor lief.
Nope. Bezoekersvak zal dan ook vrij leeg zijn denk ik (voor het eerst in jaren). Al heb ik er dan een goede reden voor.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
27e gaan wij dan zwaaien
en ga jij voor de competitie dan naar ons wel ?
Als jij denkt dat ik die 3 uur alcoholvrij doorbreng.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik op een terasje aan een biertje zit, en jij alcoholvrij aan 3 uur durende bustrip bezig bent
Allemaal bangmakerij, controleren doen ze toch niet, en volgens mij verkoopt de knvb kaarten aan die ticketbureaus, die ze vervolgens voor woekerprijzen verkopen.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Straks mag ik het stadion niet meer in![]()
[..]
ik dus![]()
ah scc moet dus mee naar de wedstrijd
en wel allemaal naar de finale gaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nope. Bezoekersvak zal dan ook vrij leeg zijn denk ik (voor het eerst in jaren). Al heb ik er dan een goede reden voor.
[..]
Als jij denkt dat ik die 3 uur alcoholvrij doorbreng.
Deze opmerking ook weer, wat wil je er nou mee bereiken man?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ben er iedergeval bij
Bij Feyenoord zat er ook geen hond tijdens de bekerwedstrijden en nu wil ook iedereenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en wel allemaal naar de finale gaan
Op zich begrijpelijk en zal altijd zo blijven. Het gros van de supporters gaat jammer genoeg liever alleen de mooie wedstrijden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zat er ook geen hond tijdens de bekerwedstrijden en nu wil ook iedereen
Wat is thuisvoordeel?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:57 schreef Ixnay het volgende:
Feyenoord lijkt me duidelijk de favoriet voor deze wedstrijd vanwege het thuisvoordeel.
Een neutrale wedstrijd in Eindhoven zou beter geweest zijn.
wel 3 uur, omdat bus maar 80/90 gaatquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:55 schreef Ixnay het volgende:
Van Parkstad naar de Kuip is toch geen 3 uur? Hooguit 2 uur.
100.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wel 3 uur, omdat bus maar 80/90 gaat
nee, want dan hadden beide clubs nog geen 10.000 kaarten gehadquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:57 schreef Ixnay het volgende:
Een neutrale wedstrijd in Eindhoven zou beter geweest zijn.
Het is al eeuwen vastgesteld dat de bekerfinale in de Kuip gespeeld wordt. Lijkt me ook logisch. Het mooiste stadion van Nederland.(dat zeg ik niet omdat ik Feyenoorder ben de joden zeggen het zelfs).quote:Op donderdag 10 april 2008 21:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat pas echt schandalig is, is dat de finale in de Kuip gespeeld wordt. Een bekerfinale hoort immers op neutraal terrein thuis.
Als het op tv wordt uitgezonden, mensen komen vaak rond 18-18.30 van hun werk en de kaartjes nog steeds niet goedkoop zijn kan ik het me wel voorstellen dat mensen thuisblijven. Mij maakt het niet zoveel uit of ze nou tegen de neuzen of fc zwolle moeten. Het is en blijft Feyenoord.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:18 schreef blindgier het volgende:
[..]
Op zich begrijpelijk en zal altijd zo blijven. Het gros van de supporters gaat jammer genoeg liever alleen de mooie wedstrijden.
Blijf het jammer vinden dat de eerdere bekerwedstrijden bij lange na niet vol zaten. En ik word dan altijd zo moe van de smoesjes van de meesten. Tuurlijk zijn er altijd supporters die wel een 'goede' reden hebben. Maar ik weet het zeker dat als de kwartfinale van de beker tegen ajax was geweest dat het dan wel propvol had gezeten. Dan kan iedereen op eens wel.
Maar wel een eerlijke wedstrijd op neutraal terrein met een echte winnaar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, want dan hadden beide clubs nog geen 10.000 kaarten gehad
er is nu niets oneerlijks aanquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:01 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar wel een eerlijke wedstrijd op neutraal terrein met een echte winnaar.
Boo-hoo. Feyenoord speelt de bekerfinale in haar eigen stadion.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:01 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar wel een eerlijke wedstrijd op neutraal terrein met een echte winnaar.
daar zou ik het niet mee eens zijn, een bekerfinale hoort m.i. in een stadion gespeeld te wordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
Ik had jullie wel eens willen horen als de bekerfinale altijd in Amsterdam (dus zelfs bij Ajax-Feyenoord) gespeeld zou worden.
Ja!quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:37 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe ging dat dan, moest de TB 1 vak keuze opgeven ? en zit je met iedereen die bij je TB was op het zelfde vak
Ik dus met 24 man uit mijn dorp. Allemaal op 1 rij in U.quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja!
Op zich wel geinig, wij zitten met 25 man uit Weert op hetzelfde vak...
hehe geweldigquote:Op zaterdag 12 april 2008 09:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik dus met 24 man uit mijn dorp. Allemaal op 1 rij in U.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hier ook nog een kaart!
quote:Bekerfinale in no-time uitverkocht
De resterende kaarten voor de bekerfinale Feyenoord - Roda Jc zijn vanochtend in no-time opgekocht door seizoenkaarthouders. Vele supporters werden teleurgesteld, aangezien de vraag het aanbod ruimschoots overtrof. Sommige stonden al sinds donderdag in de rij bij een van de verkooppunten.
De meeste Ticketbox verkooppunten slaagden erin 18 kaarten uit te draaien, een enkeling 27. Een medewerker van FR-Fans.nl kwam op het idee zijn kaart te halen bij het Psv stadion in Eindhoven, en niet zonder succes. Voor alle 9 supporters die daar stonden werd keurig een kaart uitgedraaid!
Feyenoord supporters die naast een kaart hebben gegrepen rest wellicht nog een mogelijkheid via Roda Jc een kaart aan te schaffen. Deze supporters dienen dan echter wel met een verplichte bus- of treincombi naar De Kuip af te reizen.
Ik heb gewoon een zitplaats hoor...quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
neem aan dat gele zijde iedereen gaat staan
Als je nooit gaat moet je dat inderdaad even navragen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
neem aan dat gele zijde iedereen gaat staan
mensen die gaan zitten op Q R S T Uquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:23 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een zitplaats hoor...
Stoelen zijn er om op te zitten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mensen die gaan zitten op Q R S T U
Ik ga gewoon zitten op U, ik heb toch een zitplaats gekochtquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mensen die gaan zitten op Q R S T U
zitten doe je thuisquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Stoelen zijn er om op te zitten.
Zittuh!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |