er is nu niets oneerlijks aanquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:01 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar wel een eerlijke wedstrijd op neutraal terrein met een echte winnaar.
Boo-hoo. Feyenoord speelt de bekerfinale in haar eigen stadion.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:01 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar wel een eerlijke wedstrijd op neutraal terrein met een echte winnaar.
daar zou ik het niet mee eens zijn, een bekerfinale hoort m.i. in een stadion gespeeld te wordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
Ik had jullie wel eens willen horen als de bekerfinale altijd in Amsterdam (dus zelfs bij Ajax-Feyenoord) gespeeld zou worden.
Ja!quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:37 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe ging dat dan, moest de TB 1 vak keuze opgeven ? en zit je met iedereen die bij je TB was op het zelfde vak
Ik dus met 24 man uit mijn dorp. Allemaal op 1 rij in U.quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja!
Op zich wel geinig, wij zitten met 25 man uit Weert op hetzelfde vak...
hehe geweldigquote:Op zaterdag 12 april 2008 09:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik dus met 24 man uit mijn dorp. Allemaal op 1 rij in U.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hier ook nog een kaart!
quote:Bekerfinale in no-time uitverkocht
De resterende kaarten voor de bekerfinale Feyenoord - Roda Jc zijn vanochtend in no-time opgekocht door seizoenkaarthouders. Vele supporters werden teleurgesteld, aangezien de vraag het aanbod ruimschoots overtrof. Sommige stonden al sinds donderdag in de rij bij een van de verkooppunten.
De meeste Ticketbox verkooppunten slaagden erin 18 kaarten uit te draaien, een enkeling 27. Een medewerker van FR-Fans.nl kwam op het idee zijn kaart te halen bij het Psv stadion in Eindhoven, en niet zonder succes. Voor alle 9 supporters die daar stonden werd keurig een kaart uitgedraaid!
Feyenoord supporters die naast een kaart hebben gegrepen rest wellicht nog een mogelijkheid via Roda Jc een kaart aan te schaffen. Deze supporters dienen dan echter wel met een verplichte bus- of treincombi naar De Kuip af te reizen.
Ik heb gewoon een zitplaats hoor...quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
neem aan dat gele zijde iedereen gaat staan
Als je nooit gaat moet je dat inderdaad even navragen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
neem aan dat gele zijde iedereen gaat staan
mensen die gaan zitten op Q R S T Uquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:23 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een zitplaats hoor...
Stoelen zijn er om op te zitten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mensen die gaan zitten op Q R S T U
Ik ga gewoon zitten op U, ik heb toch een zitplaats gekochtquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mensen die gaan zitten op Q R S T U
zitten doe je thuisquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Stoelen zijn er om op te zitten.
Zittuh!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |